تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/09/21 - 16:00
کد خبر: 490605

لوکس ترین هتل جهان چه امکاناتی دارد؟

لوکس ترین هتل جهان چه امکاناتی دارد؟

در حقیقت هیچ تعریف و استاندارد مشخصی برای درنظرگرفتن یک هتل به‌عنوان لوکس‌ترین هتل جهان وجود ندارد. بسیاری از هتل‌های لوکس ۴ ستاره و ۵‌ ستاره همچون هتل کارلتون پالاس دبی با ارائه امکانات خوب مانند رستوران، استخر، اسپا، جیم و غیره به مهمانان خود به‌عنوان لوکس‌ترین هتل جهان معرفی می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیاری از مسافران چه در سفرهای کاری و چه در سفرهای تفریحی به دبی به‌ دنبال اقامت در هتل‌های لوکس همچون هتل کارلتون پالاس دبی هستند. این هتل‌ها باید از ویژگی‌ها و امکانات خاصی برخوردار باشند تا لوکس محسوب شوند. در واقع لوکس ‌بودن یک هتل براساس استاندارد ثابت و معینی مشخص نمی‌شود. اغلب هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره خود را به‌عنوان لوکس‌ترین هتل معرفی می‌کنند. هتل‌های لوکس به‌ دلیل برخورداری از فضاهای زیبا و عالی و خدمات بیشتری که ارائه می‌دهند، از بقیه هتل‌ها متمایز شده‌اند.

لوکس ترین هتل جهان چه امکاناتی دارد؟

معرفی لوکس‌ترین هتل جهان

در حقیقت هیچ تعریف و استاندارد مشخصی برای درنظرگرفتن یک هتل به‌عنوان لوکس‌ترین هتل جهان وجود ندارد. بسیاری از هتل‌های لوکس 4 ستاره و 5‌ ستاره همچون هتل کارلتون پالاس دبی با ارائه امکانات خوب مانند رستوران، استخر، اسپا، جیم و غیره به مهمانان خود به‌عنوان لوکس‌ترین هتل جهان معرفی می‌شوند. ازآنجایی‌که در چنین هتل‌هایی بهترین خدمات و امکانات ارائه می‌شود، مهمانان برای اقامت در این هتل‌ها هزینه زیادی باید بپردازند. برخی از هتل‌های لوکس در جهان شامل موارد زیر هستند:

هتل امارات پالاس ابوظبی

هتل امارات پالاس ابوظبی همانند قصر پادشاهان در قصه‌ها ساخته شده است که ساخت این هتل بیش از 3 میلیارد دلار هزینه در پی داشت. در اطراف این هتل لوکس درختان نخل زیبا وجود دارد. این هتل به‌عنوان گران‌ترین هتل دنیا محسوب می‌شود و مسافران برای یک شب اقامت در این هتل باید چیزی حدود 1800 دلار بپردازند.

هتل امارات پالاس ابوظبی 400 اتاق و 40 سوئیت دارد که تمام واحدهای اقامتی این هتل با بالاترین امکانات و مجلل‌ترین دکوراسیون آماده شده‌اند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل لوکس شامل وجود ساحل ماسه‌ای، تعداد زیادی استخر و چشمه آبگرم مجلل، تزئینات چشم‌نواز با سنگ مرمر و 1000 لوستر کریستال است.

 هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس در آنتالیا در سال 2009 توسط یک میلیاردر روس به نام تلمان اسمائیلوف ساخته شد. ویژگی بارز این هتل لوکس و گران، برخورداری از بزرگ‌ترین استخر منطقه مدیترانه به‌حساب می‌آید. در واقع استخر این هتل گران‌قیمت ظرفیت 1000 نفر به‌طور همزمان را دارد. 

واحدهای اقامتی این هتل نیز به‌صورت فانتزی و با استفاده از کریستال‌ها و سنگ‌های مرمر ایتالیایی تزیین شده‌اند. در این هتل چندین رستوران و کافی‌شاپ لوکس، آبشارها و آکواریوم‌های پر از ماهی‌های شگفت‌انگیز و ساحل ماسه‌‌ای وجود دارد.

هتل وستین اکسلسیو رم

هتل وستین اکسلسیو نه‌تنها یکی از لوکس‌ترین هتل‌های رم است، بلکه به‌عنوان قدیمی‌ترین هتل این شهر نیز شناخته می‌شود. ساخت این هتل به سال 1906 میلادی برمی‌گردد. اگرچه هزینه اقامت در برخی از اتاق‌های این هتل مقرون‌به‌صرفه است، اما مسافران برای اقامت در بخش بازسازی‌شده هتل باید هزینه بیشتری بپردازند. زیرا برای بازسازی این بخش بیش از 7 میلیون دلار صرف شد.

ویژگی بارز این هتل لوکس، حفظ ظاهر قدیمی و درعین‌حال برخورداری از امکانات و تکنولوژی‌های مدرن است. در این هتل اتاق تناسب‌اندام خصوصی، سونا، حمام بخار، جکوزی و یک اتاق غذاخوری بسیار لوکس در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. اقامت در پنت‌هاوس هتل وستین اکسلسیو با طراحی و گلکاری‌های بسیار زیبا، برای مسافران بسیار رویایی و دلپذیر خواهد بود.

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب، دبی همانند هتل کارلتون پالاس یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های این شهر است. ساخت این هتل با معماری خاص و متفاوت صورت گرفت. ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فرد این هتل شامل باند هلی‌کوپتر و زمین‌های تنیس معلق، ناوگانی از رولزرویس با راننده و غذاهای عالی می‌شود. این هتل پرسنلی مجرب و خوش‌برخورد دارد که 7 روز هفته به‌صورت 24 ساعته به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند. هتل برج‌العرب در لیست برترین و لوکس‌ترین هتل‌های جهان قرار دارد.

هتل پلازا نیویورک

یکی دیگر از هتل‌های لوکس جهان هتل پلازا در نیویورک است که این هتل در سال 1906 ساخته شد. در واقع این هتل به‌عنوان یکی از منابع الهام‌بخش در طراحی و معماری ساختمان‌های آمریکایی درنظر گرفته می‌شود. این هتل سوئیت‌های VIP دارد که چشم‌اندازی فوق‌العاده از منهتن برای مسافران فراهم می‌سازند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل برخورداری از اتاق غذاخوری رسمی و شیک، کتابخانه، سالن ورزشی، یک پیانو بزرگ و سرآشپزهای شخصی برای میهمانان و آشپزخانه‌ای کامل برای آن‌ها خواهد بود.

 هتل جزیره آتلانتیس پارادایز باهاماس

هتل جزیره آتلانتیس پارادایز، باهاماس به‌عنوان ستاره درخشانی در قلب جزیره باهاماس شناخته شده است. این هتل در یک ساختمان 23 طبقه قرار دارد و اتاق‌های آن مجهز به سقف و پنجره‌های بلند هستند که چشم‌انداز بی‌نظیری برای میهمانان فراهم می‌سازند. در این هتل امکاناتی همچون مراکز تفریحی دوقلو، یک اتاق غذاخوری مجلل با لوستری طلایی، مجموعه‌های تفریحی و آبی و غیره وجود دارد.

لوکس ترین هتل جهان چه امکاناتی دارد؟

در دسترس ‌بودن پرسنل و خدمتکاران این هتل در تمام ساعات شبانه‌روز یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل جزیره آتلانتیس پارادایز محسوب می‌شود.

هتل پالماس لاس‌وگاس

هتل پالماس، یکی از بزرگ‌ترین، گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های لاس‌وگاس به‌حساب می‌آید که به‌عنوان غول در این شهر معروف شده است. سالن این هتل 250 نفر میهمان را در خود جای می‌دهد. تمام واحدهای اقامتی این هتل دارای امکاناتی همچون جکوزی بزرگ، آسانسور شیشه‌ای، سالن بدن‌سازی، سونا و اتاق رسانه‌ها هستند.

هتل بولدرز آریزونا

هتل بولدرز یکی از گران‌ترین هتل‌های آریزونا به‌شمار می‌رود که در دامنه کوه‌ها ساخته شده است. مسافران با اقامت در این هتل یک تجربه رویایی از مشاهده طبیعت اطراف هتل کسب می‌کنند. این هتل در زمینی به مساحت 1300 هکتار در صحرای سونوران آریزونا قرار دارد. در این هتل امکانات رفاهی و تفریحی فوق‌العاده‌ای در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

خدمات فلای تودی

فلای تودی خدمات زیادی به مسافران عرضه می‌کند که از میان خدمات آن می‌توان به فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی به مقاصد متنوع و رزرو هتل‌های داخلی و خارجی اشاره کرد. مسافران این امکان را دارند تا از طریق فلای تودی هتل‌های متنوعی از هتل‌های کوچک و مقرون‌به‌صرفه گرفته تا هتل‌های بزرگ و لوکس را در کشورهای مختلف رزرو کنند. این مجموعه برنامه‌ریزی سفر را برای مسافران آسان کرده است.   

جمع‌بندی

اغلب هتل‌های لوکس جهان همچون هتل کارلتون پالاس دبی هتل‌هایی هستند که از فضاهای لوکس، امکانات و خدماتی بی‌نظیر برخوردار هستند. در هتل‌های لوکس علاوه ‌بر استفاده از عالی‌ترین لوازم و دیزاین، امکانات رفاهی و سرگرم‌کننده بسیار زیادی ارائه می‌شود و تا تمام نیازهای مهمانان را در طول سفر برآورده سازند. البته ارائه برخی از نیازهای ابتدایی مهمانان در هتل‌های لوکس رایگان خواهد بود. بااین‌حال هتل‌های لوکس در ازای ارائه خدمات بیشتر، هزینه بیشتری نیز از مهمانان دریافت می‌کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top