تاریخ انتشار: جمعه 1402/09/24 - 22:20
کد خبر: 490893

معاون وزارت کار در جمع دانشجویان مطرح کرد:

حسینی: اصلی‌ترین وظیفه تشکل‌ها پرورش سرمایه‌ها است

حسینی: اصلی‌ترین وظیفه تشکل‌ها پرورش سرمایه‌ها است

حسینی افزود: رسیدن به چنین هدف بالایی مستلزم خود سازی‌های متفاوتی است، خودسازی فکری، خودسازی معرفتی، خودسازی اخلاقی است و دوره مبنایی همه این خودسازی های انسان دوران جوانی است به عبارتی ما برای رشد و تعالی نیازمند سرمایه های مختلفی هستیم که این سرمایه حاصل خودسازی دوران جوانی است. 

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سیدمحمدرضا حسینی، عضو هیئت موسس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در افتتاحیه کوثرانه و دومین نشست شورای عمومی، بیست و چهارمین دوره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: درصد بالایی از مشکلات جمهوری اسلامی ایران به دلیل حضور مدیران ناکارآمد است؛ به عبارتی دیگر ضعف در حوزه‌های مختلف به لحاظ اجرایی، به علت ضعف در خودسازی و قرابت کم ساخت پایه های فکری معرفتی از اصل اسلام و قرآن است.

حسینی گفت: هدف اصلی نظام اسلامی متصل شدن به حکومت حضرت حجت (عج) جهت برقراری عدالت است؛ اما با وجود برخی از مدیران این مسیر ناهموار و با اختلالاتی مواجه می‌شود .

وی افزود: رسیدن به چنین هدف بالایی مستلزم خود سازی‌های متفاوتی است، خودسازی فکری ، خودسازی معرفتی ، خودسازی اخلاقی است و دوره مبنایی همه این خودسازی های انسان دوران جوانی است به عبارتی ما برای رشد و تعالی نیازمند سرمایه های مختلفی هستیم که این سرمایه حاصل خودسازی دوران جوانی است. 

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های میانبر جهت حصول به این خودسازی و ساخته شدن ها، حضور در تشکل‌ها است و اصلی ترین وظیفه تشکل‌ها پرورش سرمایه‌ها برای تربیت مدیرانی انقلابی برای فردای کشور است. اما‌نکته‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ این است که قرار نیست کسی به واسطه حضور در تشکل به قدرت برسد؛ و تشکل ابزار و وسیله ای برای رسیدن به قدرت نباید باشد بلکه تشکل ابزار و وسیله ای برای خودسازی است اصل هم باید این باشد که ما در هر حوزه ای خواستیم فعالیت کنیم بدانیم و فهم کنبم که باید جبهه حق را تقویت و جبهه باطل را تضعیف کنیم

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top