تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/09/27 - 17:54
کد خبر: 491142

حواشی دیدار تراکتور و پیکان در روز محرومیت تماشاگران

 حواشی دیدار تراکتور و پیکان در روز محرومیت تماشاگران

دیدار تیم‌های تراکتور و پیکان در حالی برگزار می‌شود که تماشاگران این تیم به دلیل محرومیت اجازه حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را نداشتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  دیدار تیم‌های تراکتور و پیکان در حالی با برتری یک بر صفر تراکتور تا دقیقه 80 در حال پیگیری است که تماشاگران تیم میزبان در این دیدار محروم بودند.

بازیکنان تراکتور پیش از آغاز بازی و در حرکتی نمادین با شاخه‌های گل به سمت سکوها رفته و با پرتاب آن‌ها به روی سکوها، نشان دادند که قدردان هواداران تراکتور هستند.

در دقیقه 25 بازی سامان نریمان جهان، توانست توپ را وارد دروازه تراکتور کند، اما قبل از ضربه آخر این بازیکن، داور این دیدار با اعلام آفساید، بازی را متوقف کرده بود.

صفا هادی، هافبک عراقی تراکتور که این روزها افت کرده، با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 50، از زمین بازی اخراج شد تا تراکتور با 10 بازیکن بازی را ادامه دهد.

اعتراض‌های تند پاکو خمز در جریان بازی، باعث شد تا احمد محمدی، داور این دیدار در دقیقه 67 با کارت زرد سرمربی تراکتور را جریمه کند.

محمد نادری که در دقیقه 67 وارد زمین شده بود، در دقیقه 68 و به خاطر تمارض در داخل محوطه جریمه پیکان با کارت زرد جریمه شد.

شرایط جوی و وضعیت چمن ورزشگاه باعث شد تعادل بازیکنان دو تیم در موقعیت‌های به هم خورده و نقش بر زمین شوند.

مهدی عبدی که در دقیقه 67 وارد زمین شده بود، در دقیقه 70 برای تیمش گلزنی کرد تا تعویض طلایی خمز در این بازی لقب بگیرد.

پاکو خمز و رضا عنایتی، سرمربیان دو تیم تراکتور و پیکان از ابتدای بازی در کنار زمین حضور داشته و علی‌رغم سرمای هوا، از لب خط عملکرد بازیکنان تیمشان را زیر نظر دارند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top