تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/09/27 - 18:47
کد خبر: 491149

رحمتی:

دیدار مهم و حساس با استقلال داریم

دیدار مهم و حساس با استقلال داریم

سیدمهدی رحمتی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب و قابل قبول انجام بدهیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سیدمهدی رحمتی سرمربی نساجی مازندران عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار  کرد: یک بازی خیلی مهم و حساس با تیم صدرنشین داریم. استقلال بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد و از لحاظ کادرفنی نیز سرآمد است.

رحمتی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب و قابل قبول انجام دهیم، گفت: نتیجه نگرفتن ما هیچ بحثی ندارد اما در چند بازی قبلی خوب بودیم‌. در دیدار با شمس‌آذر واقعاً مستحق باخت نبودیم.

وی ادامه داد: تیمی که در یک بازی ۵تا ۶ موقعیت گل و تک‌به‌تک ایجاد کند، مستحق باخت نیست. ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم. هرچه هم بگوییم بهانه است.

سرمربی نساجی ادامه داد: هواداران و مسوولان باشگاه دنبال نتیجه هستند و مهم‌ترین موضوع در فوتبال که حرف اول را می‌زند، همین نتیجه است اما می‌خواهم به سال‌های گذشته نساجی بازگردم.

رحمتی از ثبات کادرفنی سخن گفت و بیان کرد: این تیم در تنها برهه‌ای که موفق بوده زمانی است که یک‌سال‌ونیم یک سرمربی آنجا کار کرده و تیم را به ثبات رساند. پس از این همه تغییرات در ابتدای فصل ما هم نیاز به زمان و پنجره نقل و انتقالات بیشتری داریم. در برخی پست‌ها نیاز به جذب بازیکن داریم. زیرا با توجه به فشار بازی‌های آسیایی، مصدومان خیلی زیادی امسال داشتیم‌.

رحمتی افزود: هر کدام از این نفرات بازی‌های زیادی را از دست دادند. خود محمدرضا عباسی در حال حاضر بازیکن مصدوم است. محمود قائدرحمتی و وحید محمدزاده در برهه‌ای مصدوم بودند. احسان حسینی و اسماعیل بابایی هم سایر مصدومان نساجی بودند. با این وجود در حال حاضر شرایط خوبی داشته و تمام تلاش خود را می‌کنیم.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه استقلال دنبال ثبات در بالای جدول و کسب ۳ امتیاز است،گفت: ما هم از این قاعده مستثنی نبوده و محکوم به خوب بازی کردن و کسب امتیاز در این بازی هستیم. به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنیم.

رحمتی درباره تقابلش با جواد نکونام، گفت: به‌عنوان دو دوست و همبازی قدیمی کنار هم کار می‌کنیم و این یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران است که به مربیان جوان برای کار کردن بها داده می‌شود.

سرمربی نساجی مازندران بیان کرد:  اگر اکنون جدول لیگ را ببینید، می‌بینید با وجود یک بازی کمتر، اختلاف نساجی با چهار تیم بالایی‌اش یک امتیاز است. یعنی اگر دیدار قبلی را مساوی کرده بودیم، رتبه‌مان در جدول یازدهم بود. اختلاف امتیازها خیلی کم است و اگر بتوانیم یک تا ۲ بازی نتیجه خوبی بگیریم و برد به‌دست بیاوریم، به آنچه مدنظر داریم در همین نیم‌فصل اول می‌رسیم.

رحمتی تاکید کرد: برای نیم‌فصل دوم نیاز به اضافه کردن چند بازیکن داریم زیرا بازیکنان محدودی داریم. من همچنان سر حرفم هستم. در ۲۱ سال فوتبال بازی کردن خود هم در تیمی بودم که انتهای جدول بوده، هم در تیمی بودم که سقوط کرده و هم در تیمی بوده‌ام که قهرمان شده یا سهمیه آسیایی گرفته است. همه این‌ها را در دوره فوتبالم تجربه کرده‌ام و چهار سال است مربیگری می‌کنم. نساجی واقعاً هیچ چیز کم ندارد.

وی افزود: شاید در برخی پست‌ها به‌دلیل فشار مسابقات کمبود بازیکن داشته باشیم اما به لحاظ فنی و کیفیت بازیکنان در سطح خیلی خوبی داریم. اطمینان دارم بازیکنانم با تمرکز و وظیفه‌شناسی به آنچه لیاقت دارند در جدول می‌رسند.

وی ادامه داد: آقای حدادیان در ابتدا از نساجی حمایت می‌کند. واقعاً این تیم را دوست دارد و تمام تلاش خود را برای مجموعه نساجی می‌کند. تیم‌های پایه‌ هم شامل این موضوع می‌شود. در سال‌های گذشته اصلاً بازیکنی نداشتیم که از پایه‌های نساجی بیاید و در تیم بزرگسالان بازی کند اما الان می‌بینید نزدیک ۵ بازیکن ۱۹ ساله به‌معنای واقعی در تیم ما بازی می‌کنند. این کار هزینه‌بر و زمان‌بر است. شاید من تاوان برخی اتفاقات را می‌دهم اما قطعاً در آینده نساجی به‌لحاظ بازیکن بیمه می‌شود. از آقای حدادیان نیز به‌خاطر حمایت‌هایش از مجموعه و بازیکنان تیم تشکر می‌کنم. امیدوارم هم خودم و هم بازیکنان قدردان این حمایت باشیم و بتوانیم در زمین آن چیزی که در شان نام نساجی و حمایت‌های ایشان است را به این مجموعه تقدیم کنیم.

رحمتی در خصوص وی ای آر هم نظر داد و گفت: استفاده از وی‌ای‌آر خیلی خوب است و ما هم دوست داریم از این سیستم بهره‌مند شویم. اگر وی‌ای‌آر بود شاید در بازی با تراکتور روی گلی که کمک‌داور ابتدا آفساید گرفت و پس از یک دقیقه با صدا زدن داور وسط به او گفت پشیمان شده‌ام و گل درست بوده، حق ما مثل خیلی بازی‌های دیگر ضایع نمی‌شد. در بازی با ذوب‌آهن دقیقه ۹۴ گل خوردیم در شرایطی که قبل از آن پشت محوطه جریمه این تیم، داور به سود ما اعلام خطا نکرد. همان توپ درون دروازه رفت و باختیم.

سرمربی نساجی در پایان خاطرنشان کرد: باعث افتخار بود که در باشگاه استقلال بازی کردم اما در حال حاضر سرمربی نساجی هستم و تمام توان و تمرکز خود را برای موفقیت تیمم به‌کار می‌گیرم. زمانی هم که در استقلال بازی کردم، با تمام توان برای این مجموعه زحمت کشیدم. امیدوارم هرچه خواست خدا و خیر است برای ما اتفاق بیفتد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top