تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/09/30 - 12:38
کد خبر: 491449

سرلشکر سلامی: خداوند صهیونیست‌ها را از جایی عذاب می‌کند که فکرش را هم نمی‌کنند

 سرلشکر سلامی: خداوند صهیونیست‌ها را از جایی عذاب می‌کند که فکرش را هم نمی‌کنند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بر اساس وعده الهی دشمنان به زودی شکست خواهند خورد، تصریح کرد: این وعده خداست و خداوند صهیونیست‌ها را از جایی عذاب می‌کند که فکرش را نمی‌کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، صبح امروز، پنجشنبه در اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران که در مجتمع فرهنگی امامت در حال برگزاری است، اظهار کرد: سپاه سیمای زمینی بسیاری از آیات الهی است و سرشت و ذات خلقتش براساس تقوا است که در سپاه یک حقیقت جاری است و باید هم این گونه باشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رهبر انقلاب در یکی از بازدیدها از دانشگاه امام حسین (ع)فرمودند سپاه، مصداق آیه شریفه  فِیهِ رِجَالٌ یُحِبُّونَ أَنْ یَتَطَهَّرُوا ۚ وَاللَّهُ یُحِبُّ الْمُطَّهِّرِینَ است. چون سرشت و ذات سپاه پاسداران بر اساس تقواست و تقوای الهی در سپاه یک حقیقت جاری است.

وی با بیان این که اعضای حاضر در سپاه باید حافظان حدود الهی باشند، افزود: ما باید منعکس کننده ارزش ها و فضیلت ها باشیم. طبق آیه اشداءُ علی الکفّارِ رحماءُ بینَهم، سپاه پاسداران باید در مقابل مردم، متواضع و نرم خو باشد و خود را پایین ببیند اما در مقابل دشمن، مقاوم و عزیز باشد. کسی که از ملامت سرزنش کنندگان نمی‌ترسد برای عزت و اقتدار اسلام آبروی خود را با خدا معامله می کند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: به ما می گویند همه دنیا علیه شما ائتلاف کرده و نگران باشید اما ثبات قدم و استواری و ایمان ما بیشتر می شود. در قرآن هم آمده: الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ. ما هرگز به دشمن پشت نمی‌کنیم. چون ما اصحاب ثبات قدم هستیم. اینها توصیفات سپاهی است که می‌خواهد حدود الهی را رعایت کند و مروج فرهنگ اسلامی باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن ابرزا خرسندی از حضور در این مراسم ادامه داد: امیدوارم جمعیت شرکت کنندگان در این آیین و در این مسیر حرکتی رو به جلو داشته باشند. از این که نیروهای وظیفه‌ را در بین چهره های قرآنی می بینم، خوشحالم. کسی که در این سن در مسیر قرآن و ائمه اطهار باشد، عاقبت بخیر خواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با استناد به آیه‌ دوم از سوره حشر گفت: در این آیه آمده که گمان نمی‌کردید که بیرون روند و خودشان گمان داشتند که دژهایشان در برابر خدا مانع آنها خواهد بود ولی خدا از آنجایى که تصور نمی‌کردند در دلهایشان بیم افکند [به طورى که] خود به دست ‏خود و دست مؤمنان، خانه ‏هاى خود را خراب میکردند. این وعده خداست و خداوند صهیونیست‌ها را از جایی عذاب می‌کند که فکرش را نمی‌کردند. بر اساس وعده الهی دشمنان به زودی شکست خواهند خورد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top