تاریخ انتشار: شنبه 1402/10/02 - 15:40
کد خبر: 491562

نحوه برداشت از بینگ ایکس

نحوه برداشت از بینگ ایکس

برای شروع فرآیند واریز ارز دیجیتال به صرافی بینگ ایکس ، ابتدا به وب‌سایت رسمی صرافی Bing X مراجعه کنید و از قسمت "ورود" با وارد کردن اطلاعات مربوطه، به حساب کاربری خود وارد شوید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر از کاربران دنیای ارزهای دیجیتال باشید، حتما از اهمیت واریز و برداشت از صرافی‌ها به‌ خوبی مطلع هستید. صرافی BingX یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها در نزد تریدرهای ایرانی است که خدمات خوب و کاملی را ارائه می‌کند. باتوجه‌به اهمیت این موضوع، قصد داریم که در ادامه آموزش واریز به صرافی بینگ ایکس و نحوه برداشت آن را شرح دهیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید. در صورت نیاز به ثبت نام وارد صفجه ثبت نام در بینگ ایکس شوید.

آموزش واریز به صرافی بینگ ایکس

برای شروع فرآیند واریز ارز دیجیتال به صرافی بینگ ایکس ، ابتدا به وب‌سایت رسمی صرافی Bing X مراجعه کنید و از قسمت "ورود" با وارد کردن اطلاعات مربوطه، به حساب کاربری خود وارد شوید. پس از ورود به پنل کاربری، از طریق منوی بالای صفحه، روی گزینه "واریز" کلیک کنید. در ادامه صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که هر یک از فیلدهای آن را باید طبق توضیحات زیر تکمیل کنید:

  • فیلد سکه یا Coin: در این بخش، از لیست موجود، رمز ارزی که می‌خواهید به کیف پول انتقال دهید را انتخاب کنید.

  • بخش شبکه یا Network: در این بخش باید شبکه واریز را مشخص کنید. در انتخاب این بخش به این نکته توجه داشته باشید که شبکه واریز و برداشت رمز ارز باید همسان باشد.

  • بخش کد QR آدرس صفحه: در این قسمت از صفحه واریز، آدرس کیف پول بینگ X به شکل بارکد نمایش داده شده است.

  • آدرس کیف پول به‌صورت کد: در زیر بارکد صفحه، آدرس کیف پولی به‌صورت کد قرار دارد که ازطریق آن می‌توانید آدرس را اسکن یا به‌صورت دستی کپی کنید.

  • قسمت پایانی و بخش جفت ارزها: در این قسمت هم می‌توانید از بین لیست رمز ارزها، ارز دیجیتال مدنظر خود را برای واریز به کیف پول انتخاب کنید.

نحوه برداشت ارز دیجیتال از صرافی بینگ ایکس

برای انتقال ارز دیجیتال از صرافی Bingx به کیف پول یا صرافی دیگر بخش "Withdraw" را انتخاب و سپس نام ارز دیجیتال و شبکه انتقال را مشخص کنید. در ادامه دو گزینه دیگر برای شما ظاهر خواهند شد. در بخش "Address" نشانی کیف پول مقصد را وارد کنید و در بخش "Withdrawal QTY" تعداد کوین یا توکن‌های مورد نظر برای برداشت را مشخص کنید.

در ادامه آموزش نحوه برداشت ارز دیجیتال از صرافی بینگ ایکس در بخش "موجودی قابل دسترس" میزان ارز دیجیتال موجود در هر یک از حساب‌های شما در صرافی نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر حساب می‌توانید تعیین کنید که برداشت از کدام حساب شما انجام شود.

پس از تکمیل اطلاعات مربوطه و انتخاب گزینه "Withdraw" از شما درخواست می‌شود که کد تأیید ارسال‌شده به ایمیل، موبایل و کد یکبار مصرف گوگل آتنتیکیتور را در فیلد مشخص شده وارد کنید. با انجام این مراحل عملیات برداشت ثبت می‌شود و به اجرا در می‌آید.

نحوه انتقال داخلی و برداشت در صرافی

در صورت تمایل به انتقال ارز دیجیتال به حساب یکی از دیگر کاربران صرافی، گزینه "Internal Withdraw" را انتخاب کنید؛ سپس نوع ارز دیجیتال، آیدی اختصاصی یا ایمیل و شماره موبایل کاربر مقصد در صرافی را وارد کنید. در ادامه مقدار ارز دیجیتال مدنظر خود را مشخص و گزینه "Withdraw" را انتخاب کنید. در نهایت کد تایید از طریق ایمیل، شماره موبایل و همچنین کد یکبارمصرف از گوگل آتنتیکیتور برای شما ارسال می‌شود که به محض ارسال آن در فیلد مربوطه عملیات انتقال ارز داخلی صورت می‌گیرد.

انتقال تتر از تراست ولت به بینگ ایکس

تراست ولت و Bingx هر دو از پلتفرم‌های معتبر در حوزه ارزهای دیجیتال هستند که خدمات مختلفی را به کاربران ارائه می‌کنند. برای انتقال تتر از تراست ولت به بینگ ایکس در گام اول لازم است که یک آدرس تتر در صرافی ایجاد کنید. برای انجام این کار به حساب خود در صرافی وارد شوید و روی گزینه Assets در پایین صفحه کلیک کنید. در صفحه باز شده گزینه Deposit را پیدا و روی آن کلیک کنید. انتخاب ارز USDT یا همان تتر، گام مهم دیگر خواهد بود. در صفحه بازشده شبکه تتر را انتخاب و روی گزینه Get Address کلیک کنید. کار تمام است و یک آدرس تتر برای شما ایجاد شده است.

حال برای انتقال تتر کیف پول تراست ولت را باز و روی گزینه USDT کلیک کنید و گزینه Send را بزنید. در صفحه باز شده و از قسمت Address or name ENS باید آدرس تتر در صرافی Bingx را وارد کنید. درنهایت مقدار تتر را انتخاب و آن را تأیید کنید. کار تمام است و تا چند دقیقه دیگر تترها به آدرس جدید منتقل می‌شوند.

مهم‌ترین نکته در واریز و برداشت ارز در صرافی Bingx

در قسمت‌های قبلی روش کامل واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی بینگ ایکس شرح داده شد؛ مهم‌ترین نکته‌ای که در این خصوص باید به آن توجه داشته باشید، یکسان بودن آدرس رمز ارز انتخابی و شبکه است. در‌غیر‌اینصورت عملیات ناموفق و مسئولیت ناشی از هدر رفت سرمایه بر عهده خود شما خواهد بود. به‌نظر شما چه نکات دیگری در این نقل و انتقالات ارزی مهم هستند؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
سعید قربانی
1403/01/25 - 16:11

پیام برداشت از صرافیبینگ ایکس برا تلفنم نمیاد
تورهای مسافرتی آفری
دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
پیدا شدن دختر فراری در کلانتری
مالیات در انتظار خانه‌های خالی/ ۵۷۰ هزار واحد خالی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر شناسایی شده است
مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع
افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد +جزئیات
حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز
ستاره سپاهان برای انتقام به آزادی می‌آید
ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
سخت‌ترین هفته مدعیان/ پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
شوخی رئیسی با محافظان خود +فیلم
انتقاد زاکانی از شهرداران گذشته تهران +فیلم
مقاومت دانشجویان آمریکایی ثمر داد
بازنشر خاطره‌گویی پربازدید حسن روحانی +فیلم
توئیت توهین آمیز عضو شورای شهر تهران +عکس
۵ راه حل خانگی درمان مسمومیت
ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top