تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/09/30 - 10:50
کد خبر: 491604

علی خضریان در مناظره با زیدآبادی مطرح کرد؛

دولت قبلی در حد بنگلادش هم کشور را اداره نمی‌کرد +فیلم

نماینده مردم تهران در مجلس: در تریبون آزاد من را کتک زدند که تو حق نداری حرف بزنی و همین آقایون زیدآبادی و... ایستادند و نگاه کردند. در حد یک تشکل دانشجویی دست شما بود و اجازه نمی‌دادید کسی حرفش را بزند و امروز از حقوق برابر حرف میزنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی خضریان، نماینده مجلس در مناظره با احمد زیدآبادی در دانشگاه امیرکبیر گفت: 

سال ۹۲ که آقای روحانی آمد سر کار، بالای ۸٠ درصد مترو تکمیل شده بود. مردم دیدند که یک دولتی بعد از ۸ سال عرضه ندارد مترو را تکمیل بکند.

چون می‌دانید جمهوری اسلامی را نمی‌توانید دیکتاتور خطابش کنید می‌گویید مجلس را انتصابی کنید. از سال ۸۴ در مقابل رای مردم ایستادید و عکس احمدی نژاد را که نتیجه رای مردم در همین دانشگاه آتش زدید.اما بچه های انقلاب جلوی هتک حرمت آقای خاتمی را در دانشگاه تهران گرفتند.

در تریبون آزاد من را کتک زدند که تو حق نداری حرف بزنی و همین آقایون زیدآبادی و... ایستادند و نگاه کردند. در حد یک تشکل دانشجویی دست شما بود و اجازه نمی‌دادید کسی حرفش را بزند و امروز از حقوق برابر حرف میزنید.
 


مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top