تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/10/04 - 15:04
کد خبر: 491759

چرا بهتر است پاوربانک تبلیغاتی هدیه دهیم؟

چرا بهتر است پاوربانک تبلیغاتی هدیه دهیم؟

در میان تمامی وسایل و لوازمی که می‌توانید برای تبلیغات برند خود هدیه دهید، پاوربانک تبلیغاتی را به شما پیشنهاد کرده‌ایم و ۳ دلیل مهم پیشت این قضیه هستند. در نتیجه در این قسمت به بررسی دلایل آن می‌پردازیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر به دنبال ایده‌های جذاب و خاص برای تبلیغ برند، کسب‌وکار و یا خدمات خود هستید، هدیه دادن پاوربانک تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگرچه روش‌های گوناگونی برای تبلیغ وجود دارد و برای مثال بسیاری از افراد هدیه دادن خودکار را پیشنهاد می‌کنند، اما در حال حاضر انتخاب پاوربانک بهترین گزینه به حساب می‌آید. در نتیجه با توجه به اهمیت و تأثیر چشمگیر این موضوع در تبلیغ و رشد کسب‌وکارها، در این مطلب به سؤال چرا بهتر است پاوربانک تبلیغاتی هدیه دهیم، پاسخ خواهیم داد.

۳ دلیل برای هدیه دادن پاوربانک تبلیغاتی

در میان تمامی وسایل و لوازمی که می‌توانید برای تبلیغات برند خود هدیه دهید، پاوربانک تبلیغاتی را به شما پیشنهاد کرده‌ایم و ۳ دلیل مهم پیشت این قضیه هستند. در نتیجه در این قسمت به بررسی دلایل آن می‌پردازیم.

1. پاوربانک در لحظات حساس به داد افراد می‌رسد.

حتماً می‌دانید که امروزه گوشی‌های هوشمند تقریباً مانند یکی از اعضای بدن افراد هستند و نمی‌توان بدون آن‌ها جایی رفت. در بسیاری از مواقع برای هر فردی پیش می‌آید که شارژ باتری گوشی در حساس‌ترین لحظات به اتمام برسد. در این لحظه نقش مهم پاوربانک مشخص می‌شود و از خاموش شدن گوشی جلوگیری می‌کند. در واقع این وسیله گاهی می‌تواند در نقش یک نجات‌دهنده به داد افراد برسد. در نتیجه شما می‌توانید از این فرصت برای تبلیغات استفاده کنید.

زمانی که افراد شدیداً به یک منبع شارژ و پاوربانک برای شارژ کردن گوشی خود نیاز دارند، چه چیزی بهتر از پاوربانک تبلیغاتی شما؟ با این روش همیشه به یاد شما خواهند بود. در هر باری که بخواهند گوشی خود را با پاوربانک تبلیغاتیتان شارژ کنند، به یاد برند شما خواهند افتاد. همچنین این مسئله که لوگوی شرکت یا کسب‌وکار شما بر روی پاوربانک مدام در برابر دید آن‌ها خواهد بود هم به نوع دیگری به معروف شدن برند شما کمک می‌کند.

2. فضای مناسبی برای چاپ لوگو دارد.

اگر تا به حال هدیه دادن خودکار، روان‌نویس و سایر لوازم مشابه را انتخاب کرده باشید، به‌خوبی می‌دانید که در اغلب موارد این لوازم لوگو یا اسم شرکت و برند شما را به‌صورت واضحی نشان نمی‌دهند. حتی اگر چاپ باکیفیت و خوانا باشد هم به اندازه کافی در مقابل دید نخواهد بود.

در مقابل در هدیه دادن پاوربانک تبلیغاتی این مشکل وجود ندارد. بلکه فضای زیادی برای چاپ لوگو و تبلیغات خود خواهید داشت. حتی می‌توانید از لوگوی دلخواه در ابعاد و ظاهر مورد نظرتان برای چاپ بر روی پاوربانک استفاده کنید.

چرا بهتر است پاوربانک تبلیغاتی هدیه دهیم؟

از جهتی وجود لوگوی تبلیغاتی بر روی خودکار، لیوان، تقویم و سایر موارد مشابه امری عادی است. در واقع استفاده از این روش‌ها برای تبلیغات به‌قدری تکرار شده است که دیگر نظر مخاطبین را جلب نکرده و برای آن‌ها عادی‌سازی شده است. در مقابل وجود لوگوی تبلیغاتی جذاب بر روی پاوربانک امری جدید و خلاقانه است. در نتیجه نظر مخاطبین بیشتری را جلب می‌کند و به این ترتیب تأثیر بیشتری خواهد گذاشت.

3. هدیه‌ای کاربردی است که آن را نگه می‌دارند.

متأسفانه بسیاری از افراد هدایای تبلیغاتی نظیر تی‌شرت، خودکار، سررسید و حتی لیوان را نگه نمی‌دارند و دور می‌اندازند. در مقابل پاوربانک را به دلیل کاربردی بودن و به نسبت ارزش داشتن، نگه می‌دارند. در واقع حتی اگر خود مخاطب از قبل یک پاوربانک داشته باشد، آن را نگه داشته و دور نمی‌اندازد تا در صورت نیاز استفاده کند. حتی ممکن است آن را به یکی از دوستان یا آشنایان خود بدهد که به این شکل زمینه تبلیغات بیشتر برای برند شما فراهم می‌شود.

همچنین پاوربانک برخلاف روان‌نویس و سررسید عمر بسیار زیادی دارد. به عبارتی احتمال کمتری در خصوص خراب شدن و عدم استفاده از آن وجود دارد. به این صورت در طولانی مدت و حتی روزانه از پاوربانک تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند. این مسئله می‌تواند به‌گونه‌ای موجب جذب اعتماد و علاقمندی آن‌ها به کسب‌وکار شما شود. در نتیجه این مورد یکی از مهمترین دلایل هدیه دادن پاوربانک تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان خود است.

در نهایت همان‌طور که مشخص است، اگر قصد جدی برای تبلیغات کسب‌وکار خود دارید، هدیه دادن پاوربانک تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌ها برای شما است. با هدیه دادن آن علاوه‌بر اینکه برند و خدمات خود را با موفقیت تبلیغ کرده و آگاهی از برند انجام داده‌اید، تا حدود زیادی اعتماد و اطمینان مخاطبین را هم به دست آورده‌اید.

در صورتی که نیاز به سفارش پاوربانک تبلیغاتی داشتید، به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://pishkeshgift.com/productlist.cfm?id=2&level=1

و یا با شرکت پیشکش گیفت به شماره 02188308440 تماس حاصل نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top