تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/10/13 - 09:17
کد خبر: 492158

گزینه اصلی درویش برای جانشینی یحیی

گزینه اصلی درویش برای جانشینی یحیی

یحیی که به مدت چهار سال سرمربی سرخپوشان بوده، اخیرا هم لیست خرید و برنامه اردو را به باشگاه داده و هم برای هفتمین‌بار استعفا داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یحیی گل‌محمدی پس از تساوی مقابل مس‌رفسنجان از سمت خود استعفا کرد و در پی آن صحبت‌های عجیب و غریبی هم به میان آورد! حرف‌هایی که نشان از تناقض‌های فراوانی در این داستان دارد. تناقضاتی که قابل درک هم نیست. حالا سوال این است که پشت‌پرده استعفای یحیی همین داستانی است که از آن حرف زده یا دلیل پنهانی دیگری در این ماجرا وجود دارد؟

یحیی که به مدت چهار سال سرمربی سرخپوشان بوده، اخیرا هم لیست خرید و برنامه اردو را به باشگاه داده و هم برای هفتمین‌بار استعفا داده است؛ او به‌قول علیرضا بیرانوند حتی از بازیکنان هم خداحافظی نکرده و حتی کلامی هم با آنها در این رابطه صحبت نداشته است. گل‌محمدی درحالی از استعفا و فراهم نبودن شرایط برای ادامه همکاری حرف می‌زند که به‌قول خودش سه ماه قبل قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده. ملاک اگر حرف‌های خودش باشد او عملا قراردادی ندارد! کسی هم این میان نمی‌پرسد اگر قراردادی وجود ندارد، پس سه ماه روی نیمکت نشستن چگونه ممکن بود؟ اصلا اگر قراردادی وجود ندارد، هیات‌مدیره چطور می‌تواند با استعفای او مخالفت کند؟

در این میان یک داستان بسیار مهم را اصلا نباید فراموش کرد. سرمربی پرسپولیس مدت‌هاست بر سر تمدید قراردادش با مدیریت دچار اختلاف و مشکل است. از طرفی دیگر تقریبا واضح است که رضا درویش شخصا تمایلی به تمدید قرارداد این مربی ندارد و این وضعیت، دلیل اصلی بسیاری از مشکلات و اختلافات درون باشگاه بوده است. قرارداد گل‌محمدی در پایان فصل تمام می‌شود و او از مدت‌ها قبل به‌دنبال تمدید قرارداد برای دو سال دیگر است و مدیرعامل زیر بار چنین خواسته‌ای نرفته است.

اگر درویشی که تمایلی به تمدید قرارداد یحیی ندارد، همین حالا بخواهد با استعفای او موافقت کند باید برانکو امتحان پس داده و محبوب هواداران را به ایران بیاورد که هنوز تحت قرارداد فدراسیون فوتبال عمان است و در شرایط کنونی فرصت حضور در پرسپولیس را ندارد. انتخاب مربیان خارجی دیگر هم ریسکی بزرگ به‌حساب می‌آید. پس با درنظر گرفتن این حقایق می‌توان به این نتیجه رسید که درویش مجبور است با یحیی مدارا کند و با این فشارها و حواشی و جو متشنج روبه‌رو باشد تا تکلیف برانکو با عمان روشن شود.

اگر پای عمان وسط نبود چه‌بسا تا الان یحیی رفته و مرد کروات دوباره سرمربی پرسپولیس شده بود. واقعیت این است که این شوک‌ها نه‌تنها به سود پرسپولیس بلکه به ضرر این تیم است. زمانی که همه رقیبان به‌دنبال جذب بازیکنان و تقویت نفرات خود در تعطیلات نیم‌فصل هستند، مدیران پرسپولیسی باید به فکر راضی کردن سرمربی باشند و همه چیز در این باشگاه نشان از این دارد که هیچ چیز همیشگی نیست!

یحیی می‌خواهد بماند و درویش عجله‌ای برای تمدید قرارداد ندارد تا وضعیت اتفاقات آینده و موقعیت برانکو را تحلیل و دنبال کند. این دو قطبی اصلی‌ترین داستانی است که ضربه‌های سنگینی هم به پرسپولیس زده است و حتی بازیکنان و عوامل داخل تیم را هم درگیر کرده است. طبیعی است که برخی بازیکنان موافق بازگشت برانکو باشند و برخی‌ها مخالف! تا زمان روشن شدن تکلیف برانکو، این درگیری‌ها ادامه خواهد داشت. حمله یحیی به باشگاه برای تمدید قرارداد برای دو سال و مقاومت درویش برای انجام ندادن این کار.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top