تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/10/13 - 13:20
کد خبر: 492194

آشنایی با هنر پردرآمد کاشت ناخن

آشنایی با هنر پردرآمد کاشت ناخن

در این محتوا حرفه کاشت ناخن و نحوه ورود به آن را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کاشت ناخن یکی از شغل‌های محبوب و پردرآمد در دنیای زیبایی است که به زنان امکان می‌دهد زیبایی و ظاهر جذاب‌تری داشته باشند. با بالارفتن تقاضا برای خدمات کاشت ناخن، این حوزه به یکی از بخش‌های پررونق در صنعت زیبایی تبدیل شده است.

شرکت در دوره‌های آموزش کاشت ناخن به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای این حرفه را یادبگیرید. بازار کاشت ناخن به‌سرعت در حال رشد است و به دلیل مزایای بی‌شمار آن، تقاضا برای خدمات کاشت ناخن روزبه‌روز بیشتر می‌گردد. برای ورود به این حرفه، مهارت و دانش لازم در زمینه روش‌های کاشت ناخن، مواد و طراحی‌های مختلف اهمیت بالایی دارد. همچنین، برقراری ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای می‌تواند راه موفقیت در این رشته باشد.

در ادامه این نوشته به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید به این حوزه وارد شوید و به‌عنوان یک فرد حرفه‌ای درآمد کسب کنید.

 

چگونه وارد حرفه کاشت ناخن شویم؟

برای ورود به حرفه کاشت ناخن لازم است چند مرحله مهم را پشت سر بگذارید که در ادامه آن‌ها را شرح داده‌ایم:

مرحله اول: گذراندن دوره آموزشی

اولین و مهم‌ترین مرحله گذراندن دوره آموزش کاشت ناخن است. در این مرحله لازم است مفاهیم و اصول این رشته را یاد بگیرید و با روش‌های مختلف کاشت ناخن از قبیل آموزش کاشت ناخن با ژل، آموزش کاشت ناخن با پودر و... آشنا شوید.

همچنین در این مرحله با تجهیزات و مواد مصرفی در این زمینه آشنا خواهید شد.

 

مرحله دوم: تکرار و تمرین آموزش‌ها

بعد از گدراندن دوره آموزش اولیه شروع به تمرین روی ناخن‌ها و استفاده از ابزارها و مواد مختلف برای ایجاد طرح‌ها و مدل‌های مختلف کنید. این مرحله نیاز به تمرینات متداوم دارد تا مهارت‌های لازم در این زمینه را به دست آورید. این مرحله نقش مهمی در حرفه‌ای شدن شما ایفا می‌کند؛ پس به هیچ وجه آن را فراموش نکنید. 

 آموزشگاه آرایشگری زنانه

مرحله سوم: شرکت در کلاس‌های تخصصی برای افزایش مهارت

 بعد از طی کردن دو مرحله قبل بهتر است برای کسب مهارت بیشتر در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی که توسط افراد ماهر در این زمینه برگزار می‌شود، شرکت کنید. این دوره‌ها به شما این امکان را می‌دهند که از تجربیات آن‌ها بهره‌مند شوید و مهارت‌های خود را تقویت و به‌روز کنید.

برای کسب درآمد از این رشته لازم است همواره در حال یادگیری و به‌روز کردن مهارت‌های خود باشید تا بتوانید رضایت مشتریان خود را جذب کنید.

 

مرحله چهارم: دریافت مدرک معتبر

برای شروع کار در این زمینه باید مدرک معتبر فنی‌وحرفه‌ای داشته باشید تا بتوانید به‌عنوان یک ناخن کار در آرایشگاه‌های زنانه مشغول به کار شوید.

به همین دلیل بهتر است برای انتخاب دوره آموزشی کاشت ناخن به سراغ یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر بروید که در انتها دوره به شما مدرک معتبر اهدا کند. داشتن مدرک مورد تأیید سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور به شما اعتبار می‌بخشد و نشان‌دهنده مهارت شما در این رشته آرایشگری است.

 

مرحله پنجم: تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز

برای شروع کار در زمینه کاشت ناخن بعد از طی کردن دوره آموزشی، به وسایل نیاز دارید که باید تهیه کنید.

  • سوهان برقی
  • سوهان دستی
  • ست سرسوهان
  • دستگاه uv
  • عقب‌زن
  • نیپر
  • قلم وان‌بال
  • قلم تخت
  • قلم کار با ژل
  • کاتر تیپ
  • فرمر
  • قالب کاشت

 

مرحله ششم: شروع به کار

پس از یادگیری و تسلط بر مهارت‌ها، می‌توانید شروع به کار کنید و خدمات مختلف ناخن از قبیل انواع کاشت، طراحی ناخن، ریموو ناخن و... را به مشتریان خود ارائه دهید.

 در انتها این نکته را فراموش نکنید که تبدیل شدن به یک ناخن‌کار حرفه‌ای نیازمند صبوری، تمرکز و تمرین مداوم است و باید همواره مطابق آخرین روش‌ها و مدل‌های آرایشی در این زمینه به روز بمانید.

 

 آموزش طراحی ناخن

درآمد شغل ناخن‌کاری

درآمد یک ناخن‌کار در ایران به چند عامل مهم بستگی دارد که در ادامه به‌طور مختصر آن‌ها را شرح داده‌ایم: 

موقعیت مکانی: به‌طور کلی در شهرهای بزرگ‌تر تقاضای بیشتری برای خدمات ناخن وجود دارد و ناخن‌کاران درآمد بالاتری خواهند داشت. همچنین منطقه و محدوده‌ای که در آن فعالیت می‌کنید مشخص کننده نوع مشتریان شما و در نهایت تعیین کننده میزان درآمد شما است.

تجربه و مهارت: ناخن‌کاران حرفه‌ای که سابقه و مهارت بیشتری دارند؛ معمولاً قیمت بالاتری برای خدمات خود دریافت می‌کنند و در نتیجه درآمد بیشتری خواهند داشت

قیمت‌گذاری: روش قیمت‌گذاری برای خدمات نیز بر درآمد ناخن‌کار اثر زیادی می‌گذارد. در حال حاضر طیف متنوعی از قیمت‌ها در بازار وجود دارد که براساس سلیقه و مهارت‌های ناخن‌کار تعیین می‌گردد.  

 

سخن پایانی

همان‌طور که در این مطلب ذکر کردیم مهم‌ترین و اولین مرحله برای ورود به حرفه کاشت ناخن طی کردن دوره آموزش کاشت ناخن و دوره آموزش طراحی ناخن است. برای این منظور کافی است شما یک مرتبه هزینه کنید و در دوره‌های آموزشی یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر، شرکت کنید.

آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس از معتبرترین و پرسابقه‌ترین آموزشگاه‌های آرایشگری است که سال‌هاست بهترین دوره‌های آموزشی را توسط مربیانی باتجربه و حرفه‌ای برای هنرجویان برگزار می‌کنند.

برای آشنایی با این آموزشگاه آرایشگری زنانه و دوره‌های آموزشی آن می‌توانید عبارت "آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس" را در گوگل جست‌وجو کنید و یا به آدرس  وب‌سایت این آموزشگاه به آدرس www.Golgisamoz.com مراجعه فرمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
چیزهایی که باید والدین کنکوری‌ها این روزها بدانند
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
اتوبوس گشت ارشاد در دانشگاه صنعتی شریف! +عکس
ژوزه مورایس مسلمان شد +فیلم
چرا دانشجویان آمریکایی خشمگین هستند؟ +فیلم
تعطیلی شنبه یا پنج‌شنبه؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top