تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/10/18 - 10:01
کد خبر: 492565

توهین بی‌شرمانه‌ اینترنشنال به شهدای حادثه تروریستی کرمان

توهین بی‌شرمانه‌ اینترنشنال به شهدای حادثه تروریستی کرمان

درحالیکه یک عنصر شناخته شده BBC فارسی از هتاکان به شهدای کرمان حمایت کرد کارشناسان تلویزیون ایران اینترنشنال هم به شهیدان و مجروحان جنایت تروریستی کرمان توهین کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روزنامه ایران نوشت: سیاوش اردلان از خبرنگاران بی‌بی‌سی فارسی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: «جریاناتی در جمهوری اسلامی به اسرائیل ایراد می‌گرفتند که چرا دست به بازداشت فلسطینیانی زده که مطلبی در حمایت از حمله ۷ اکتبر حماس پست کردند، حالا خودشون دارن عین همون اقدامات رو به‌خاطر پست‌های مردم در شبکه‌های اجتماعی انجام میدن.»

اشاره خبرنگار بی‌بی‌سی به تصمیم دستگاه قضایی ایران برای برخورد با هتاکان به مقام شامخ شهدای حادثه کرمان و حامیان حملات تروریستی است. پس از فاجعه تروریستی چهارشنبه هفته گذشته در کرمان که شهادت ده‌ها نفر از مردم ایران را در پی داشت، پیاده‌نظام رسانه‌ای وابسته به محافل ضدایرانی تطهیر تروریست‌ها، حمایت از تروریسم و هتاکی به مقام شهیدسلیمانی و شهدای اخیر کرمان در فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داد.

باتوجه به همین موضوع، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی، دادستان کل کشور دستور شناسایی و برخورد با حامیان تروریسم ضدایرانی را به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور ابلاغ کرد.
دفاع اردلان از حامیان مجازی تروریسم در ایران و انتقاد از برخورد ضابطان قضایی کشورمان با مروجان خشونت و تروریسم درحالی است که نه در کشور انگلیس به عنوان کارفرمای اردلان و نه دیگر کشورهای غربی، قوانین مربوطه اجازه هیچ اظهارنظری در حمایت از تروریسم را نمی‌دهد.

نکته قابل توجه این است که خبرنگار بی‌بی‌سی که اکنون در جایگاه وکیل مدافع حامیان تروریسم در ایران نشسته و لب به انتقاد از قوانین ایران گشوده، در پاسخ به کاربری که از او خواسته است «در حمایت از یک گروهی که دولت انگلیس تروریستی می‌داند، یا فقط درباره اینکه فلسطینی‌ها حق دفاع از خود در مقابل جنایات اسرائیل را دارند مطلبی بنویس» نوشته است: «مگه من سخنگو و مدافع همه قوانین انگلیسم؟»

نکته دیگر اینکه خبرنگار بی‌بی‌سی بدون اشاره به بیش از ۷ دهه اشغالگری، جنایت و تروریسم صهیونیستی در فلسطین، برخورد ایران با حامیان تروریسم را با سرکوب مردم مظلوم فلسطین در یک سطح می‌داند!

شادمانی اینترنشنال از حمله تروریستی در کرمان

همچنین، شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال در ویژه برنامه‌ای در خصوص واقعه دردناک کرمان، ضمن استقبال از ابراز شادی برخی افراد و گروه‌های ضد ایرانی از شهادت عده‌ای از هموطنان عزیزمان در کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، توهین بی‌شرمانه‌ای به شهدا و خانواده‌های آنان کرد.
کارشناسان این شبکه با ساندیس‌خور خواندن شهیدان و مجروحان این جنایت، به بررسی این موضوع پرداختند که آیا افرادی که در چنین مراسمی شرکت کرده‌اند و دچار چنین حادثه‌ای شده‌اند شایسته ترحم و شفقت ملی هستند؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم/ برگزاری راهپیمایی میلیونی در یمن
سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
طلای جهانی پس رفت
صداوسیما ادعای هک را رد کرد
واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی
انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
تلسکوپ فضایی هابل به زندگی برگشت
وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top