تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/10/18 - 11:57
کد خبر: 492589

سولانا به سومین بلاکچین بزرگ بازار در سال ۲۰۲۴ تبدیل می‌شود

سولانا به سومین بلاکچین بزرگ بازار در سال ۲۰۲۴ تبدیل می‌شود

به نظر می‌رسد قیمت سولانا از نظر ارزش کل در سال ۲۰۲۴ رتبه سوم در بین بلاکچین‌های بزرگ را به خود اختصاص خواهد داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شرکت مدیریت سرمایه VanEck برای سولانا (SOL) در سال ۲۰۲۴ روزهای خوشی را پیش بینی کرده است. این شرکت پیش بینی می‌کند که در سال ۲۰۲۴ اتریوم سهم خود از بازار را از دست می‌دهد و مشتریان روانه پلتفرم سولانا می‌شوند؛ چرا که نگرانی‌ها پیرامون مشکل مقیاس پذیری در پروژه سولانا به مراتب کمتر از اتریوم است و سولانا با اوراکل جدید آماده خدمت رسانی است.

سولانا سومین بلاک چین بزرگ بازار 2024

به نظر می‌رسد قیمت سولانا از نظر ارزش کل در سال ۲۰۲۴ رتبه سوم در بین بلاکچین‌های بزرگ را به خود اختصاص خواهد داد. ارزش کل تنها معیار مورد محاسبه برای رسیدن سولانا به رتبه سوم نیست؛ عوامل دیگری مانند میزان TVL یا کل دارایی قفل شده (Total value locked) و همینطور تعداد کاربران فعال در شبکه در دستیابی به این جایگاه تاثیرگذار هستند.

TVL نشان دهنده کل سرمایه‌ای است که در قراردادهای هوشمند یک بلاکچین نگهداری می‌شود. برای محاسبه TVL میزان وجه تضمین قفل شده در شبکه ضرب در ارزش روز دارایی می‌شود. سولانا از نظر TVL در ششم بازار قرار دارد.

با بالا گرفتن انتظارات برای تایید یا عدم تایید صندوق قابل معامله اتریوم و بیت کوین پیش بینی می‌شود که سولانا نیز در سال ۲۰۲۴ درخواست‌هایی را برای یک صندوق قابل معامله در آمریکا ارائه کند.

قیمت سولانا در زمان نگارش این مقاله ۷۶.۷۹ دلار است. قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷.۰۴ درصد افزایش داشته است.

سولانا به سومین بلاکچین بزرگ بازار در سال ۲۰۲۴ تبدیل می‌شود

پیشی گرفتن سولانا در بازار

انتظار می‌رود میزان دارایی ذخیره شده در قراردادهای هوشمند سولانا از میزان همین دارایی در پروژه چین لینک در سال ۲۰۲۴ افزایش پیدا کند. چین لینک در حال حاضر به قیمت ۱۴.۹۶ دلار معامله می‌شود و میزان کل دارایی‌های ذخیره شده در این پلتفرم در حدود ۱۵ میلیارد دلار است؛ در حالی که میزان این دارایی‌ها در پروژه سولانا در حال حاضر اندکی کمتر از ۲ میلیارد دلار است. با توجه به افزایش علاقه سرمایه‌گذاران در پروژه اوراکل Pyth سولانا و چین لینک باید در انتظار افزایش میزان دارایی ذخیره شده در این بلاکچین‌ها باشیم. شبکه Pyth یک اوراکل داده غیرمتمرکز که بر روی بلاکچین Solana ساخته شده است.

صندوق قابل معامله سولانا در 2024

در حال حاضر بیت کوین و اتریوم در انتظار شنیدن پاسخ کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد صندوق قابل معامله این دو ارز دیجیتال هستند. تحلیلگران انتظار دارند که سولانا نیز در سال ۲۰۲۴ درخواست خود را برای دریافت این صندوق ارسال کند. انتظار می‌رود این شبکه طی دوسال آینده ب سومین بلاک چین بزرگ از نظر ارزش کل، TVL و تعداد کاربر فعال تبدیل شود.

سولانا برای دریافت صندوق قابل معامله تنها نخواهد بود و شرکت‌های بزرگی مانند بلک راک و فیدلیتی همراه با این پلتفرم برای دریافت صندوق قابل معامله مبارزه خواهند کرد. تایید صندوق قابل معامله اتریوم و بیت کوین مسیر را برای پروژه‌هایی مانند سولانا هموار خواهد کرد.

بازگشت دیفای به سولانا

ایجاد اوراکل Pyth در شبکه سولانا می‌تواند تا حد زیادی روی میزان تسلط چین لینک در بازار تاثیر بگذارد. همانطور که در بخش‌های قبلی مطالعه کردید میزان دارایی ذخیره شده در شبکه چین لینک چندین برابر شبکه سولانا است و با روی کار آمدن این اوراکل جدید می‌توانیم در انتظار تغییر این موازنه باشیم.

با افزایش دارایی‌های قفل شده در شبکه‌هایی مانند سولانا و چین لینک باید در انتظار افزایش علاقه سرمایه‌گذاران جدید به اوراکل Pyth و خرید سولانا باشیم. میزان ارزش دارایی‌های قفل شده در قراردادهای هوشمند شبکه سولانا در نوامبر سال ۲۰۲۳ ۱۶۰ درصد افزایش داشت. البته بالاترین رشد دارایی‌های قفل شده در قراردادهای هوشمند شبکه سولانا متعلق به نوامبر سال ۲۰۲۱ است که میزان این دارایی‌ها را به ۱۰ میلیارد دلار رساند.

قیمت سولانا در دسامبر سال ۲۰۲۳ افزایش چشمگیری داشته و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

سولانا به سومین بلاکچین بزرگ بازار در سال ۲۰۲۴ تبدیل می‌شود

فرصت را غنیمت بشمارید

در آستانه هاوینگ ۲۰۲۴ باید به دنبال پیدا کردن پروژه‌هایی باشید که در طولانی مدت سود سرشاری را برای شما در پی دارند. بازار ارز دیجیتال پس از هاوینگ به دنبال افزایش قیمت بیت کوین روزهای خوشی را تجربه می‌کند. تاریخ نشان داده است که ارزهای دیجیتال پس از هاوینگ بیت کوین جان دوباره‌ای می‌گیرند و رکوردهای تازه‌ای را به ثبت می‌رسانند. در این بین باید پروژه‌هایی را شکار کرد که بیشترین پتانسیل را برای رشد دارند. پروژه‌هایی مانند چین لینک و سولانا می‌توانند در بین بهترین گزینه‌ها برای خرید ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ جای بگیرند.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top