تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/10/19 - 08:58
کد خبر: 492667

توضیح درویش درمورد فسخ با یحیی و مذاکره با برانکو

توضیح درویش درمورد فسخ با یحیی و مذاکره با برانکو

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو باید خانواده خود را متقاعد کند و بعد به پرسپولیس بیاید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رضا درویش دوشنبه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره شرایط .یحیی گل‌محمدی، اظهار داشت: گل محمدی بعد از بازی با مس تقاضا داشت ادامه همکاری نداشته باشد و فکر می‌کردیم مشکلاتی برای امکانات و با باشگاه داشته باشد و او گفت اصلا مشکلی با باشگاه ندارم. گل محمدی گفت که کشش ادامه فوتبال را ندارد. به او گفتم عجله نکند و حتی یک سرمربی را معرفی کند و مدیرفنی شود اما او این پیشنهاد را رد کرد.

وی افزود: گل‌محمدی یادگار پرسپولیس است و سال‌ها برای این تیم بازی کرده و قهرمانی‌های بسیاری را مهیا کرد. او گفت احتیاج دارم تا مدتی را استراحت کنم و از این جهت دیروز توافقی را با مدیر برنامه وی نوشتیم و امشب امضا شد و رسما او از پرسپولیس جدا شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: دستمزدی که حق طبیعی او بود محاسبه شد و وی همکاری کرد و می دانست باشگاه در مضیقه هست و در چند قسط برای او پرداخت می‌شود. از گل‌محمدی خواستم وقتی باشگاه سرمربی تیم را مشخص کرد، جلسه معارفه را به همراه وی انجام دهیم و او هم با آغوش باز قبول کرد. گزینه های زیادی معرفی شد و مد نظر داشتند و مهم ترین گزینه برانکو بود و یکی از اعضای هیات مدیره حضوری با برانکو صحبت کرد. برانکو گفت من با فدراسیون فوتبال عمان هماهنگ کردم و با پرسپولیس صحبت می‌کنم. صحبت خوبی با او داشتیم.

درویس ادامه داد: برانکو گفت درباره مشکلات مالی دل نگرانی ندارم و پرسپولیس را دوست دارم. اما مشکل این است قبل از اینکه عمان بیایم بنا شد آخرین مکانی باشد که خارج از اروپا هستم و همه تلاشم را می‌کنم تا خانواده را متقاعد کنم تا دو سال دیگر در پرسپولیس یعنی آخرین تیم باشم. او گفت عدد برایش مهم نیست و فقط رضایت خانواده اهمیت دارد. قرارداد برانکو با تیم ملی عمان تا پایان جام ملت هاست. امیدوارم اگر شیطنتی انجام نشود او بتواند خانواده را متقاعد کند و اگر نه چند گزینه دیگر را مد نظر داریم. مالیات وی را قبلا پرداخت کردیم و جریمه دیرکرد باید می‌دادیم و طی نامه وزیر اقتصاد و رئیس مالیات کل کشور بنا شد از معافیت آن برخوردار شویم. تا چهارشنبه برانکو پاسخ می‌دهد.

درویش خاطرنشان کرد: از روزی که آمدیم یک سری دنبال مقاصد خاصی بودند و دنبال این بودند که فلانی رفته و یا هفته دیگر می‌رود. به برخی می گویم ما برویم دردی دوا نمی کند. ما برویم باز هم کار هست. اگر خدا محبت نمی کرد این سه قهرمانی مهیا نمی شد. وظیفه ما این است تا هستیم کار کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. ما تا آنجا که وسع داریم تمام توان را می گذاریم تا دل مردم را شاد کنیم. برخی دنبال مقاصدی هستند و برنمی‌تابند تا آرامش به باشگاه بازگردد.

وی ادامه داد: گزینه هایی که ظرف امروز و دیروز هیات مدیره معرفی کردند در جلسه فردا و پس فردا دو سه تا مورد هستند که اگر برانکو نشد با آنها مذاکره کنیم. سعی ما این است تا بهترین را انتخاب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: از من پرسیدند و گفتند که جعل کردید و کفتم چه چیزی را جعل کردم. مهم این است از امروز دعا کنیم تیم ملی بتواند در فینال جام ملت‌ها آن گمشده چند دهه را پیدا و دل همه را شاد کند.

وی در مورد سربازی بازیکنان پرسپولیس گفت: میلاد سرلک سرباز می شود و درخواست کردیم او مانند دیگر بازیکنان تا پایان لیگ بازی کند و بعد خدمت سربازی برود. بازیکنی تا امروز با ما فسخ نکرده است. محمد عمری هم تا پایان فصل با ماست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجمع دانشجویان دانشگاههای تبریز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top