تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/10/19 - 19:33
کد خبر: 492751

ترامپ:

اقتصاد آمریکا طی یک سال آینده سقوط می‌کند

 اقتصاد آمریکا طی یک سال آینده سقوط می‌کند

دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، پیش بینی کرد اقتصاد آمریکا طی یک سال آینده سقوط خواهد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، در مصاحبه‌ای پیش بینی کرد اقتصاد آمریکا طی یک سال آینده سقوط خواهد کرد.

وی اظهار کرد اگر بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، نمی خواهد دوره ریاستی مانند دوره ریاست جمهوری هربرت هوور داشته باشد.

هربرت هوور سی و یکمین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده است. او زمانی به قدرت رسید که آمریکا شرایط اقتصادی با ثباتی داشت اما بعدا این دوره ریاست او، سرآغاز رکورد بزرگی در تاریخ آمریکا ارزیابی شد.

ترامپ در این مصاحبه از وضعیت اقتصادی کشور انتقاد کرد اما برخی جنبه های مثبت اقتصاد را نیز تایید کرد.

وی خاطرنشان کرد ما اقتصاد شکننده ای داریم و تنها دلیل آن انجام کارهای طاقت فرسا است.

ترامپ تاکید کرد من امیدوارم وقتی که این سقوط اتفاق می افتد طی 12 ماه آینده باشد زیرا من نمی خواهم هربرت هوور باشم. تنها رئیس جمهوری که من نمی خواهم جای او باشم.

این در حالی است که وضعیت اقتصاد ایالات متحده در سال 2023 با پیش بینی های اقتصاددانان فاصله داشت. اقتصاد آمریکا در این سال، با بحران های متعددی روبرو شد: افزایش بی سابقه نرخ تورم و اوضاع آشفته بازار مسکن.

در همین حال جو بایدن رئیس جمهور آمریکا سه روز پیش در پستی در شبکه ایکس نوشت: کمپین دونالد ترامپ فقط مربوط به اوست و نه شما و مردم آمریکا.

وی در گذشته نیز ترامپ را با هوور مقایسه کرده بود. بایدن ماه گذشته اظهار کرد در دوران چهار ساله ریاست جمهوری ترامپ، او تنها رئیس جمهوری به جز هربرت هوور بود که در دوران ریاستش افراد زیادی شغل خود را از دست دادند. و به همین دلیل است که من اغلب او را به عنوان «دونالد هربرت هوور ترامپ» می شناسم.

ترامپ چند روز پیش نیز در سخنرانی در جمع هوادارانش در ایالت آیووا تصویر تاریکی از ایالات متحده ارائه داد. او آمریکا را کشوری در حال فروپاشی و احاطه شده از سوی تروریست ها و مهاجرانی از آسایشگاه های روانی خواند که به مرز آمریکا با مکزیک سرازیر شده اند.

ترامپ با حمله به بایدن خاطرنشان کرد هیچ چیزی در دوران ریاست جمهوری جو بایدن احمق بهتر نشده است. همه چیز به هم ریخته است.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات 2020 و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه 2021، نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست. ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده ها را رد و تاکنون در هیچ یک از این پرونده ها گناهکار شناخته نشده است.

اما دونالد ترامپ طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی 2024 می‌داند، این در حالی است که براساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها، ترامپ همچنان نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان برای انتخابات 2024 است. وی مدعی است طرح این اتهامات تنها باعث پیشتازی او در نظرسنجی‌ها شده است.

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر سال 2024 برگزار می شود. در حال حاضر جو بایدن نامزد پیشتاز دموکرات ها و دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در نظرسنجی ها هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top