تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/10/27 - 11:17
کد خبر: 493569

دبی یا دوحه قطر؟ کدام برای خرید در زمستان مناسب است؟

دبی یا دوحه  قطر؟ کدام برای خرید در زمستان مناسب است؟

بسیاری از گردشگران در انتخاب بین تور دبی و تور قطر سرگردان می شوند. در اینجا به تفاوت های این دو شهر بیشتر می پردازیم تا با آگاهی مقصد خود را انتخاب کنید و از گردش و خرید لذت ببرید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دبی پایتخت امارات و عروس خاورمیانه است. دوحه نیز از شهرهای زیبای خاورمیانه است که بعد از جام جهانی بسیار مرکز توجه قرار گرفته است. فصل زمستان بهترین فرصت است تا به کشورهای گرمسیر سفر کنید. تور دبی و تور قطر از تورهایی هستند که بازارشان در سرمای زمستان بسیار داغ است. سفر به این دو شهر جذابیت های بسیاری دارد. یکی از جذابیت های سفر به این شهرها خرید کردن از مراکز خریدشان است. جشنواره خرید زمستانی در هر دو کشور برگزار می شود و تخفیفات باورنکردنی روی کالاها زده می شود.

بسیاری از گردشگران در انتخاب بین تور دبی و تور قطر سرگردان می شوند. در اینجا به تفاوت های این دو شهر بیشتر می پردازیم تا با آگاهی مقصد خود را انتخاب کنید و از گردش و خرید لذت ببرید.

  1. آب و هوا:

دبی امارات و دوحه قطر هر دو در منطقهٔ خاورمیانه واقع شده‌اند. در زمستان، دما در دو شهر معمولاً بهاری است، البته در کل دمای دبی گرمتر از دوحه است. اگر از آب و هوای گرمتر لذت می‌برید، انتخاب دبی می تواند برایتان مناسب باشد.

  1. تجربه خرید:

دبی و دوحه هر دو شهرهای معروفی برای خرید هستند.اگر اهل خرید برندهای لوکس هستید دبی را انتخاب کنید. این شهر با  مراکز خرید پر زرق و برق می تواند رضایت شما را جلب کند.جشنواره های تخفیف دبی در زمستان، شرکت ها و برندهای معتبر بسیاری را به خود جذب می کند تا با تخفیف های خاص، محصولات خود را ارائه دهند و در رقابت با یکدیگر برتری یابند. از طرف دیگر، دوحه با بازارها سنتی خود شناخته شده است. شرکت هایی با کالاهای سنتی و البته  مدرن و برند های معتبر در این شهر وجود دارند و در زمستان در جشنواره تخفیف شرکت می کنند تا کالاهای خود را به گردشگران معرفی کنند و آنها را با تخفیف ویژه به سمت خود بکشانند. در کل قیمت ها در دوحه نسبت به دبی پایین تر است. انتخاب تور دبی یا تور قطر بستگی به سلیقه شما دارد که از بازار سنتی لذت می برید و یا مدرن. چند مورد از محصولاتی که در جشنواره های دبی و دوحه تخفیف های خوبی میگیرند:

  1.  لباس‌ها و پوشاک:

در خرید زمستانی دبی و دوحه ، تخفیفات بر روی پالتوها، کاپشن‌ها، کلاه‌ها، دستکش‌ها و سایر لباس‌های گرم و زمستانی با برندهای معروف معمولاً بیشتر است. در کنار لباس های زمستانی لباس های سنتی، مجلسی و راحتی نیز شامل تخفیف هستند.

  1. الکترونیک و لوازم خانگی:

اگر زمستان برای خرید به دبی و یا دوحه  می روید، منتظرتخفیفات خوبی بر روی دستگاه‌های الکترونیکی، گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها، یخچال‌ها و لوازم خانگی باشید و نهایت بهره را از این جشنواره ها ببرید.

  1. کفش و لوازم جانبی:

کفش‌های ورزشی، کفش‌های بوت، کیف‌ها و لوازم جانبی مانند دستبند، گردن‌بند و عینک‌ها نیز اغلب از تخفیفات  خوبی در جشنواره زمستانی دوبی و یا دوحه برخوردارند.تور دبی و تور قطر برای گردشگران ورزشکار نیز سوپرایزهای ویژه دارد.

  1. زیورآلات و ساعت:

    • طلا، نقره و ساعت‌ها از دیگر مواردی هستند که شامل تخفیف در جشنواره‌های زمستانی می شوند.
  2. تورها و سفرها:

    • تور دبی و تور قطر نیز اگرچه با خرید مستقیم مرتبط نیستند، اما بعضی از شرکت ها تخفیف های خوبی برایشان می گذارند تا مشتری بیشتری برای خود جذب کنند.

دبی یا دوحه  قطر؟ کدام برای خرید در زمستان مناسب است؟

  1. فعالیت‌های تفریحی:

    • تفریحات هم از این تخفیف ها مجزا نیستند. هر دو شهر دبی و دوحه دارای فعالیت‌های تفریحی و گردشگری زیادی هستند. در دبی، برج خلیفه، جزایر پالم‌جمیرا، و صحرای دبی از جمله جاذبه‌های معروف هستند. همچنین تفریحات ساحلی آن بسیار پرطرفدار است. در دوحه نیز موزه ملی قطر، کورنیش دوحه و بازارهای تاریخی جزایر آدلیا از جاذبه‌های مهمند. تفریحات ساحلی قطر نیز اگرچه به اندازه دبی مدرن نیست اما بسیار جذاب است.

دبی شهری مدرن با بهترین تکنولوژی های روز دنیا است. دوحه با وجود پیشرفت هنوز مانند دبی مدرن نیست. هزینه‌ها در دبی ممکن است بیشتر از دوحه باشد. از نظر هتل‌ها، رستوران‌ها و خدمات، دبی به عنوان یک شهر پرهزینه معروف است. اگر برنامه خود را بر اساس بودجه‌ای معین دارید، ممکن است دوحه گزینه مناسب‌تری باشد البته برآورد هزینه های سفر به نوع هتل و محل اقامت، نوع بلیط هواپیما، تور دبی و یا تور قطر انتخابی شما همچنین خدماتشان و تفریحاتی که تمایل دارید و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. شرکت سفرمی با بهترین خدمات برای انتخاب درست تور امارات یا قطر شما را برای سفری هیجان انگیز آماده می کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
رضایی
1402/10/27 - 17:45

قطعا دوحه
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top