تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/10/27 - 11:29
کد خبر: 493576

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا: باید با مشارکت حداکثری در انتخابات در پیشرفت کشور شریک باشیم

 دبیر انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا: باید با مشارکت حداکثری در انتخابات در پیشرفت کشور شریک باشیم

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، گفت: ما باید شریک پیشرفت همه جانبه کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ زهرا سعیدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات و وظیفه جنبش دانشجویی در ترویج حضور مردم در صحنه انتخاباتی، گفت: تشکل‌ها و جنبش دانشجویی برای این مهم  می‌توانند مؤثر واقع شوند چون وابستگی حزبی ندارند و این سبک بودن فعالیت کاری و ارتباط بخشی که با احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف، باعث سهولت به آگاهی بخشی درست ابتدا به دانشجویان سپس به عوام می‌شود.

وی با بیان عملکرد بی‌طرفانه جنبش دانشجویی، اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی قادر هستند اعتماد مردم به خود را جلب کنند. عامه مردم و دانشجویان را مخاطب قرار دهند و تاثیر گذاری بیشتری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته باشند.

 دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا، افزود: حضور مردم در انتخابات پیش رو قطعاً پرشورتر از انتخابات پیشین خواهد بود. رهبر انقلاب در سخنرانی خود از توده مردم دعوت کردند و فرمودند اکثریت مردم را برای حضور در انتخابات همراه کنیم و این امر علاوه بر دستگاهها، سازمانهای دیگر وظیفه تشکل‌های دانشجویی نیز است.

سعیدی با اشاره به اینکه باید مردم نسبت به مزایای شرکت در انتخابات آگاه شوند، تاکید کرد: مردم ما باید نسبت به این موضوع که مشارکت نکردن در انتخابات با چه زیانهایی همراه است، آگاه شوند. سرنوشت مردم و کشور وابسته به انتخابات است و اینجا وظیفه تشکل دانشجویی سنگین‌تر نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه با حضوردر انتخابات علاوه بر ثبات سیاسی کشور، ثبات امنیتی، اقتصادی و بین‌المللی افزایش پیدا می‌کند، گفت: باتوجه به جمله حضرت آقا یکی از مهمترین عناصر مشارکت در همه عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران مردم است . نظام ما بر پایه مردم سالاری دینی است این مشارکت حداکثری مورد تأکید حضرت آقا نشان از همین مردمی بودن است.

 دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا، ادامه داد: مردم ما همیشه در همه عرصه‌های کشور حضور فعال داشتند نمونه بارز این موضوع مربوط مقابله با فتنه سال ۸۸ که مردم در ۹ دی با آگاهی لازمی که از بیانات ولی فقیه پیدا کرده بودند به میدان آمدند.

سعیدی بیان کرد: برای اینکه درک کنیم چرا دشمن تلاش می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند، باید به تاریخ معاصر خودمان یک نگاهی بیندازیم شناختی که دشمن نسبت به ایران و ایرانی بعد از انقلاب پیدا کرده، این است که مردم پشت حکومت خود را هیچ زمان خالی نکردند و مانع آسیب به کشور خود شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب آنقدر رابطه بین حکومت و مردم پر رنگ و خوب بوده است که هرگاه حکومت به حضور و کمک مردم نیاز داشته مردم سریع دعوت حاکمیت نظام جمهوری اسلامی را لبیک گفتند.

وی اضافه کرد: دشمن می‌داند که پایه نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم سالاری دینی است بنابراین برای ناامید کردن مردم از هر ترفندی استفاده می‌‌کند و چاره مقابله با این موضوع  تنها آگاهی بخشی به مردم است بنابراین با مشارکت حداکثری در انتخابات در پیشرفت همه جانبه کشور شریک شویم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top