تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/10/28 - 23:05
کد خبر: 493727

آژیرهای خطر در جنوب جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد

آژیرهای خطر در جنوب جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد

منابع خبری از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در جنوب جولان اشغالی سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، منابع خبری از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در جنوب جولان اشغالی سوریه خبر می‌دهند. برخی منابع می‌گویند که چند موشک از سوریه به سمت جولان شلیک شده است.

 شبکه ۱۲ اسرائیل خبر داد که سه موشک از سوریه به سمت جولان شلیک شده که به مناطق غیر مسکونی اصابت کرده است.

در ادامه حملات مقاومت اسلامی عراق علیه مواضع ارتش آمریکا و اسرائیل در منطقه، این گروه مقاومت هفدهم دی ماه جاری اعلام کرد که یک مقر ارتش اسرائیل را در جولان اشغالی  هدف قرار داده است.

از هفته‌های نخست نبرد طوفان‌الاقصی، مقاومت عراق برای حمایت از فلسطین وارد عمل شده و پایگاه‌های آمریکایی را در عراق و سوریه، با موشک و پهپاد هدف قرار داده است. شمار این حملات از ۱۰۰ عملیات فراتر رفته‌اند. 

مقاومت اسلامی عراق علاوه بر این به اهداف اسرائیل در ایلات مشرف بر دریای سرخ و  تأسیسات گازی کاریش در منطقه مدیترانه نیز حمله کرده است. 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی یازدهم دیماه نیز خبر دادند که دستکم 5 موشک از سوریه به سوی جولان اشغالی شلیک شده است. روز قبل از آن نیز منابع خبری از به صدا در آمدن آژیر خطر در مناطق جنوبی جولان اشغالی خبر دادند. بر اساس گزارش‌ها، دلیل به صدا در آمدن آژیر خطر، نفوذ یک پهپاد به این منطقه بود.

گروه‌های مقاومت طی هفته‌های اخیر در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه از چند جبهه صهیونیست‌ها را هدف قرار داده‌اند.

ارتش یمن بعد از حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون توانسته در حمایت از مردم فلسطین چندین کشتی اسرائیلی یا کشتی‌هایی را که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی است، هدف حمله قرار دهد.

در هفته‌های اخیر به موازات تشدید حملات رژیم اسرائیل علیه غزه، ارتش یمن عرصه را بر کشتی‌های اسرائیلی که قصد عبور از تنگه باب‌المندب در دریای سرخ دارند را تنگ‌تر کرده و پیش از این هم با پهپاد و موشک، اراضی اشغالی فلسطین و به طور مشخص بندر ایلات را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان نیز طی هفته‌های اخیر، بارها مواضع صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده و تلفات و خسارت‌های زیادی به صهیونیست‌ها وارد آورده‌اند.

یک مقام مسؤول نظامی آمریکا چندی پیش گفته بود که از ۱۷ اکتبر گذشته دست‌کم ۱۱۸ عملیات علیه مقرهای نظامیان آمریکایی در عراق وسوریه صورت گرفته است. 

 مقاومت عراق تاکنون پایگاه‌های آمریکایی عین‌الاسد، نزدیک فرودگاه اربیل، حریر عراق و خراب الجیر، الشدادی، التنف، الرمیلان، المالکیة، پایگاه‌های نظامی در نزدیکی میدان‌های نفتی کونیکو و العمر دهکده سبز در سوریه را با موشک و پهپاد انتحاری هدف قرار داده است. هدف از این عملیات‌ها، اعمال فشار بر کاخ سفید برای توقف حمایت‌های مستمر از اشغالگران اسرائیلی در جنگ کنونی غزه است. 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
گفت و شنود/ آب شد!
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top