تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/11/02 - 20:58
کد خبر: 494144

میداوودی: مسئولین و مدیران حمایت کنند تا استقلال قهرمان شود

میداوودی: مسئولین و مدیران حمایت کنند تا استقلال قهرمان شود

بازیکن اسبق استقلال گفت: نمی‌شود گفت پیشکسوت، به عنوان کسی که زمان کوتاهی در استقلال بودم و خودم را یک هوادار می‌دانم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، میلاد میداوودی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال اظهار داشت: هواداران خیلی خوب باشگاه استقلال همیشه به من لطف داشتند. سال‌هایی که در این تیم بودم شرابط خیلی فرق می‌کرد. واقعا خاطرات قدیمی در کنار دوستان،جواد نکونام، کادرفنی استقلال و بچه‌هایی که با آن‌ها همبازی بودم، برایم زنده شد. 

وی افزود: خیلی خوشحالم که به اینجا (کمپ شادروان حجازی) آمدم. نکونام لطف داشت و اجازه داد سر تمرین استقلال باشم.بازیکنان را دیدم. همه چیز خیلی خوب است. ان‌شاالله با روحیه خیلی خوب نیم فصل دوم را شروع و بتوانتد با قهرمانی هواداران را خوشحال کنند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: نمی‌شود گفت پیشکسوت، به عنوان کسی که زمان کوتاهی در استقلال بودم و خودم را یک هوادار می‌دانم. امسال سالی خاص و شرایط خیلی سخت است. هواداران تا آخر فصل تحت هر شرایطی حمایت کنند. فوتبال برد، باخت و مساوی دارد ولی همیشه ثابت شده وقتی هوادار حمایت کرده، تیم خوب نتیجه گرفته است. پشت تیم باشند که ان‌شاالله با یک قهرمانی خوشحال شوند.

میداوودی درمورد شرایط استقلال در نیم فصل اول، عنوان کرد: همبه بازی‌ها را دنبال می‌کنم. نیم فصل اول شرایط تیم خوب بود. درفوتبال نمی‌توان توقع داشت تیم همیشه در سطح عالی باشد. یک سری بازی‌ها هم بوده که خواسته هواداران اتفاق نیفتاده اما همیشه حمایت کردند. با وجود شرایط سختی که استقلال داشت و آنطور که نکونام می‌خواست شرایط یارگیری برایش مهیا نبود، به نظرم نیم فصل خیلی خوبی بود. ان‌شاالله در نیم فصل دوم قطعا بهتر از نیم فصل اول هستند. با قهرمانی نیم فصل ثابت می‌شود که شرایط تیم خوب بوده، هواداران هم از این اتفاق راضی بودند. تنها خواسته ما این است که همه مسئولین و مدیران حمایت کنند تا این تیم ان‌شاالله آخر فصل قهرمان شود.

شماره 10 اسبق استقلال درخصوص مصدومیت کوین یامگا، اظهار داشت: خیلی ناراحت شدم. واقعا خبر شوکه کننده‌ای بود. برای بازی دربی دختر بزرگ ترم به ورزشگاه رفته بود. وقتی تیم عقب بود خیلی با من تماس می‌گرفت. از داخل ورزشگاه مدام زنگ می‌زد که چه شد؟ چرا گل نمی‌زنیم؟! وقتی پنالتی شد و یامگا گل زد، خیلی خوشحال شد. برایش خاطره خیلی خوبی از حضور در ورزشگاه و دیدن دربی ثبت شد.

وی تصریح کرد: برای یامگا آرزوی سلامتی می‌کنم. ان‌شاالله هرچه زودتر به تمرینات تیم برگردد. با خیلی از بازیکنان خارجی که به ایران آمدند همبازی بودم. از نطر من یامگا یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که در تاریخ لیگ برتر به ایران آمده و همیشه شرایط خیلی خوبی داشت. از همه هواداران که همیشه به من لطف داشتند تشکر می‌کنم. واقعا دلم برایشان تنگ شده، ان‌شاالله شرایط فراهم شود در یکی از بازی‌ها ورزشگاه باشم و ‌آن ‌ها راببینم. برایشان آرزوی موفقیت دارم و ان‌شاالله آخر فصل خوشحال باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top