تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/11/03 - 10:46
کد خبر: 494190

کنایه عجیب لاوروف به امیرعبداللهیان +فیلم

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشور بعدازظهر دوشنبه به وقت محلی برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل وارد نیویورک شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  وزرای خارجه ایران و روسیه که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل به نیویورک سفر کرده‌اند، با یکدیگر دیدار و راجع‌ به تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کردند.

اسپوتنیک گزارش کرد که لاوروف در ابتدای دیدار با امیرعبداللهیان در پاسخ به سؤال «اوضاع چطور است؟» گفت: همه‌چیز تحت‌کنترل است؛ اما باید ببینیم تحت‌ کنترل چه کسی.

امیرعبداللهیان در جریان سفر خود با وزیر خارجه لبنان و نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه هم دیدار و گفت‌وگو کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
به نظر شما توافق با آمریکا به پایان مخاصمات می‌انجامد یا دوباره شاهد یک درگیری تمام عیار خواهیم بود؟


مشاهده نتایج
go to top