تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/11/05 - 08:48
کد خبر: 494424

۴ لژیونر فوتسال در آستانه ممنو‌ع‌الخروجی!

۴ لژیونر فوتسال در آستانه ممنو‌ع‌الخروجی!

وضعیت ۴ لژیونر ملی‌پوش فوتسال برای حضور در جام ملت‌ها مشخص نشده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است در جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 و انتخابی جام جهانی که در فروردین در تایلند برگزار می‌شود شرکت کند اما همچنان وضعیت 4 لژیونر شاغل در اسپانیا یعنی مسلم اولادقباد، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی و حسین طیبی برای حضور در جام ملت‌ها  مشخص نشده و در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با فدراسیون فوتبال اسپانیا است و در همین راستا مکاتبه‌ای  هم با  فدراسیون اسپانیا داشته اما متاسفانه ظاهرا فدراسیون اسپانیا نامه فدراسیون ایران را به باشگاه پالما و والدپیناس ارسال نکرده است و مجدداً فدراسیون فوتبال ایران مستقیماً با باشگاه‌های اسپانیا برای حضور چهار لژیونر فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا مکاتبه داشته است.

عدم مخالفت باشگاه‌های اسپانیا به این دلیل است که مسابقات آسیایی2024 و انتخابی جام جهانی در فیفادی قرار نگرفته و همانطور که سرمربی باشگاه پالما اعلام کرده آنها این بازیکنان را برای حضور در لیگ و حضور در جام باشگاه‌های اروپا نیاز دارند.

حال شنیده شده در صورتی که تیم ملی نتواند از لژیونرهای خود در بازی‌های آسیایی استفاده کند مجوز خروج این بازیکنان از سازمان نظام وظیفه لغو خواهد شد، به این دلیل که مجوز خروج مدت سه ماه این بازیکنان به پایان رسیده است و این مجوز به شرطی صادر شده که آنها بتوانند برای تیم ملی بازی کنند. این موضوع می‌توان یک خطر جدی باشد که این بازیکنان انگیزه حضور خود در تیم ملی را از دست بدهند و هم آینده ورزشی شان تحت تأثیر این موضوع بگیرد.

البته احسان اصولی ریاست کمیته فوتسال به شدت به دنبال حضور این چهار لژیونر در لیگ ناسیونال اسپانیا است و فدراسیون هم در این مورد مکاتباتی داشته چرا که این چهار ملی پوش جزو بازیکنان اصلی تیم ملی به شمار می‌روند. البته حسین طیبی مشکلی برای خروج و ورود در کشور ندارد فقط 3  ملی پوش شاغل در لیگ اسپانیا مسلم اولادقباد، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی مشکل خروج  از کشور دارند اگر ایران به دنبال قهرمانی مجدد در آسیا و حضوری قدرتمند در بازی‌های جهانی 2024 است باید این لژیونرها در تیم ملی حضور پیدا کنند، چون ژاپنی‌ها مجوز همه لژیونرهای‌شان برای حضور در جام ملت‌ها صادر شده است.

این موضوع در حالی است که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی وقت چندانی برای اعلام اسامی  نهایی بازیکنان خود ندارد و باید در اسفندماه اسامی 25 بازیکن حاضر در بازی‌های آسیایی را رسما به AFC اعلام کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top