تاریخ انتشار: جمعه 1402/11/06 - 15:28
کد خبر: 494507

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با انتشار اطلاعیه‌ای از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از طریق سایت https://hrtc.ir خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با انتشار اطلاعیه‌ای از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از طریق سایت https://hrtc.ir خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

بسمه تعالی
با عرض تبریک میلاد با سعادت مولی‌الموحدین، امیرالمومنین علی علیه‌السلام، به اطلاع داوطلبان یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور می‌رساند، کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir قابل مشاهده است و داوطلبان می‌توانند پس از ورود به قسمت پروفایل با استفاده از کدملی و کد رهگیری،  کارنامه خود را مشاهده کنند.

شایان ذکر است آن دسته از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب عبارت «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید» را ملاحظه می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت اینترنتی دستگاه اجرایی مورد تقاضای خود، از مدارک مورد نیاز، زمان و مکان مراجعه برای بررسی مدارک مطلع شوند.
تذکرات مهم: 
1- صرفاً اطلاعات منتشر شده در سایت دستگاه‌های اجرایی معتبر است.
2- معرفی داوطلب برای بررسی مدارک هیچگونه حقی برای استخدام فرد ایجاد نمی‌کند. 
3– معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، برای کسب اطلاعات در خصوص نحوه پیگیری سایر مراحل جذب، مدارک مورد نیاز و زمان مراجعه به دستگاه مربوطه به سایت دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند.
 4- چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان مشترک فراگیر، مصاحبه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می شود و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش برعهده داوطلب خواهد بود. 
5- در خصوص نحوه محاسبات کارنامه داوطلبان «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور» نیز به اطلاع می‌رساند، پس از بررسی سوالات دو درس «قانون مجازات اسلامی» و «قانون آیین نامه دادرسی کیفری»، مشخص گردید تعدادی از سوالات خارج از محدوده و منابع معرفی شده طرح شده است، لذا ضمن پوزش به استحضار می‌رساند، با در نظر گرفتن جمیع جهات و بر اساس نظر کارشناسان آزمون و دستگاه‌های مرتبط، مقرر شد به منظور جلوگیری از تضییع حق داوطلبان، سوالات مذکور محاسبه نشده و امتیاز این دسته از سوالات در فرآیند پذیرش داوطلبان لحاظ نشود. بنابراین امتیاز سوالات مذکور به هیچ کدام از داوطلبان اعطا نشده است.
هر گونه پاسخگویی به داوطلبان در خصوص کارنامه ایشان صرفاً به صورت غیرحضوری و از طریق ورود به پروفایل کاربری، در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir تا تاریخ 12 بهمن‌ماه 1402 انجام می‌شود، لذا داوطلبان گرامی از تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
آغاز معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز
برآورد شرکت ۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین امسال
دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
بیرانوند به بازی پرسپولیس رسید
کاریکاتور| خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه +عکس
کاریکاتور| گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
مستمری والدین شهدا افزایش یافت
آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب
محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top