تاریخ انتشار: شنبه 1402/11/07 - 15:32
کد خبر: 494603

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سطح دانش را مشخص می‌کند. این آزمون در بسیاری از آموزشگاه‌ها از مبتدی تا پیشرفته تشکیل شده است. این تست بیشتر برای افرادی استفاده می‌شود که بخواهند به صورت عمومی از سطح زبان انگلیسی خود آگاه شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تمام افرادی که برای اولین بار، به آموزشگاه‌های زبان مراجعه می‌کنند، ابتدا تعیین سطح می‌شوند. با تعیین سطح این امکان برای موسسه‌ها فراهم می‌شود تا افراد را با توجه به دانش اولیه‌ای خود از زبان انگلیسی در کلاس مناسب قرار دهند.

به عبارتی دیگر، تعیین سطح یکی از روش‌های استاندارد، جهت مشخص نمودن سطح زبان شما خواهد بود. این تعیین سطح به افراد در روند رشد، کمک بسیاری خواهد کرد و شخص مسیر خود را پیدا می‌کند. هنگامی که به یک موسسه‌ رجوع می‌کنید، آموزشگاه هیچ شناختی از سطح شما در زبان ندارد. با کمک تعیین سطح، به آموزشگاه کمک می‌شود تا کلاس مناسبی را به شما معرفی شود.

به طور کلی تعیین سطح زبان انگلیسی، شامل آزمون گفتاری، شنیداری، خواندن، نوشتن خواهد بود. در ادامه این مطلب در مورد آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی که هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می‌شود، توضیحاتی به شما داده خواهد شد.

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی چیست؟

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سطح دانش را مشخص می‌کند. این آزمون در بسیاری از آموزشگاه‌ها از مبتدی تا پیشرفته تشکیل شده است. این تست بیشتر برای افرادی استفاده می‌شود که بخواهند به صورت عمومی از سطح زبان انگلیسی خود آگاه شوند.

طبق مقالات معتبر انتشار یافته، 80 درصد موفقیت افراد در زبان انگلیسی، به نگرش، احساسات و تلاش آنها بستگی دارد. تست‌های تعیین سطح به صورت کاملا رایگان بوده و به وسیله حضور در آموزشگاه زبان در تهران و شهرهای دیگر گرفته می‌شود. البته افراد می‌توانند از سایت‌های آنلاین رایگان، سطح زبان انگلیسی خود را مشخص کنند.

انواع آزمون تعیین سطح زبان

انواع مختلفی آزمون در تعیین سطح زبان وجود دارد که با توجه به نیاز و شرایط می‌توان از این آزمون‌ها استفاده کرد. به صورت کلی تعیین سطح به دو نوع حضوری و آنلاین تقسیم بندی می‌شود. برای آزمون‌های حضوری، حتما باید به بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی نزدیک محل زندگی خود مراجعه نمایید. اما در تعیین سطح آنلاین، با استفاده از ارتباط تصویری هم، امکان آزمون از متقاضی وجود دارد.

تعیین سطح حضوری

تعیین سطح حضوری، به صورت حضور فیزیکی افراد بوده و حتما باید مسئول مربوطه آزمون را برگزار کند. در این تست، با استفاده از دانش قبلی شخص در محیط آموزشی، به سوالات پاسخ داده می‌شود. این تعیین سطح اگر چه کمی استرس و اضطراب دارد، اما باید با خونسردی و تسلط انجام گیرد.

همچنین به سوالات، باید به صورت دقیق و کلی پاسخ داده شود. برای آنکه تعیین سطح به صورت دقیق انجام گیرد، بهتر است هم تعیین سطح شفاهی و هم کتبی وجود داشته باشد. با این کار، زبان آموز در تمام مهارت‌های زبانی به صورت کامل ارزیابی می‌شود و در سطح مناسب خود، به یادگیری زبان می‌پردازد. موسسات آموزش زبان همچون زبان سنتر، سال‌ها است که این شیوه را برای تعیین سطح، استفاده می‌کند.

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

تعیین سطح آنلاین

یکی از تعیین سطح‌های پرطرفداری که عموما برای افرادی که شاغل هستند، استفاده می‌شود، تعیین سطح آنلاین است. با استفاده از اینترنت به خوبی می‌توانید در هر مکانی، این آزمون را از خود گرفت. اخیرا موسسه‌های زبان این مورد را رایج نموده‌اند تا افراد در هر مکانی به آسانی بتوانند آزمون تعیین سطح خود را انجام دهند.

این آزمون‌ها برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در محیط‌های متفاوت گرفته می‌شود. این امتحان به صورت جامع برگزار شده و تمامی جنبه‌های مهارتی را شامل خواهد شد. این تست به هنگام برگزاری، باید هم به صورت کتبی و هم شفاهی باشد تا به صورت دقیق‌تری بررسی فرد انجام پذیرد.

عموما تعیین سطح‌های آنلاین، کتبی بوده و باید متقاضیان، به یک سری از سوالات چهار گزینه‌ای نظیر گرامر در زمان تعیین شده، پاسخ دهند.

شیوه برگزاری تست تعیین سطح زبان انگلیسی

برای برگزاری آزمون و تست تعیین سطح زبان انگلیسی، حتما باید یکی از شیوه‌های شفاهی یا کتبی انتخاب شود. برخی از موسسات ترکیبی از این دو شیوه را برای تعیین سطح زبان انتخاب می‌کنند. در ادامه در مورد هر یک از این شیوه‌های تعیین سطح به صورت مختصر توضیحاتی داده خواهد شد.

تعیین سطح شفاهی

یکی از روش‌های رایجی که امروزه تمامی کشورها از آن استفاده می‌کنند، تعیین سطح شفاهی است. استاد تعیین سطح، با زبان آموز، به مکالمه می‌پردازد. برخی اوقات این امکان وجود دارد که با گوش دادن به یک سری از فایل‌های صوتی، به سوالاتی که در فایل‌های صوتی از شما پرسیده می‌شود، پاسخ دهید.

برای پاسخ دهی، حتما باید به دقت گوش داده و از لغات متنوعی برای پاسخ دادن به سوالات، استفاده نمایید. لازم به ذکر است، بهتر است از پاسخ‌های یک کلمه‌ای خودداری نموده و از جملات بلند استفاده کنید.

بیشتر افراد به هنگام تعیین سطح شفاهی، با استرس مکالمه همراه هستند. عموما توصیه می‌شود با خونسردی به تمامی سوالات گفته شده، گوش داده و بدون هیچ عجله‌ای، به آنها پاسخ دهید. در آموزشگاه زبان انگلیسی زبان سنتر به این نکته توجه شده و شیوه‌های انتخابی هیچگونه نگرانی و استرسی در فرد ایجاد نمی‌کند.

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

تعیین سطح کتبی

یکی دیگر از روش‌های تعیین سطح، به صورت کتبی است که در این مرحله از متقاضیان، به صورت کتبی آزمون گرفته می‌شود. افراد باید تمامی سوالات را به صورت کتبی پاسخ دهند. از عمده سوالات تعیین سطح کتبی، سوالات گرامری به همراه کاربرد لغات است. با پاسخ به این سوالات، مهارت نوشتاری شما بررسی خواهد شد. البته باید بدانید که مدت زمان تعیین سطح کتبی، محدود است.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مورد تعیین سطح زبان انگلیسی گفته شد، روش‌ها و شیوه‌های مختلفی برای تعیین سطح زبان وجود دارد. برگزاری آزمون حضوری، آنلاین، شفاهی و کتبی از این دسته هستند.

برای اینکه در این آزمون‌ها بتوانید سطح واقعی زبان انگلیسی خود را بفهمید، باید آرامش و خونسردی خود را حفظ کنید. زیرا استرس و نگرانی باعث می‌شود که شما تسلط خود را از دست دهید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
آخرین آمار از تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌ خ»
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top