تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/11/08 - 14:07
کد خبر: 494714

حمله مسلحانه به یک کلیسا در ترکیه +فیلم

وزارت کشور ترکیه اعلام کرد که در پی یک حمله مسلحانه به یک کلیسای کاتولیک در استانبول در جریان عشای ربانی روز یکشنبه یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ منابع محلی ترکیه، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، از حمله مسلحانه به یک کلیسا در شهر استانبول خبر دادند.

وزارت کشور ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله در کلیسای کاتولیک «سانتا ماریا» در شهر استانبول به وقوع پیوسته و یک نفر به دنبال آن کشته و دو نفر دیگر مجروح شده‌اند.

براساس این بیانیه، تحقیقات درباره انگیزه‌ این اقدام و دستگیری مهاجمان آغاز شده است. منابع محلی ترکیه می‌گویند عوامل این حمله با نقاب وارد کلیسا شده‌اند و اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

نیروهای امنیتی ترکیه بلافاصله بعد از دریافت گزارش منطقه را تحت محاصره خود درآوردند و نیروهای پلیس این کشور نیز همزمان به محل اعزام شدند.

به گفته وزیر کشور ترکیه، این حمله حدود ساعت ۱۱:۴۰ به وقت محلی هنگام انجام مراسم روز یکشنبه مسیحیان در این کلیسا انجام شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top