به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چندی است که دستگاه قضایی به منظور صیانت از حقوق عامه و محیط زیست کشور فعالیتهایی دامنهدار را در جنگلهای شمال کشور آغاز کرد و در همین راستا از صبح روز شنبه هفتم بهمن یکی از مهمترین اقدامات صیانتی در منطقهای در شهرستان نوشهر شروع شد که زنگ خطر را برای سوءاستفادهگران از محیط زیست و زمینهای جنگلی و جلگهای به صدا درآورده است.
به نقل از همشهری آنلاین



