تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/11/15 - 09:12
کد خبر: 495437

فتوشاپ براندازان برای تبدیل تروریسم به فعال مدنی

فتوشاپ براندازان برای تبدیل تروریسم به فعال مدنی

اینترنشنالی‌ها برای آنکه ادعایشان درباره فعال مدنی بودن زینب جلالیان، عضو گروهک تروریستی پژاک، باورپذیر شود از عکس او تصویر اسلحه‌اش را با فتوشاپ حذف کردند!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از روزنامه جوان، اینترنشنالی‌ها برای آنکه ادعایشان درباره فعال مدنی بودن زینب جلالیان، عضو گروهک تروریستی پژاک، باورپذیر شود از عکس او تصویر اسلحه‌اش را با فتوشاپ حذف کردند!

زینب جلالیان در دهه ۸۰ در کرمانشاه دستگیر و سپس به دلیل اقدام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ایران، عضویت در گروهک پژاک، حمل و نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی و فعالیت تبلیغی به نفع گروه‌های مخالف نظام محاکمه و به اعدام محکوم شد. اما در سال ۱۳۹۰ شامل عفو رهبر انقلاب اسلامی شد و حکم وی به حبس ابد کاهش پیدا کرد.

جریان حامی تروریست‌های کومله و پژاک گویا این عفو را ندیدند و تأکید دارند که زینب جلالیان سنگین‌ترین حکم را در بین زندانیان زن دارد. در حالی که اولاً فرد مجرم، خصوصاً تروریست فرقی نمی‌کند زن است یا مرد و نگاه جنسیتی نمی‌تواند تأثیری در حکم بگذارد.

جالب آنکه خود این گروهک‌ها معتقدند که زنان در میان آن‌ها از حقوق برابر با مردان برخوردار هستند، اما به وقت دستگیری و محکومیت انتظار دارند که با زنان به دلیل جنسیت‌شان رفتاری متفاوت از قانون صورت پذیرد؛ ثانیاً جلالیان طبق قوانین باید همان دهه ۸۰ اعدام می‌شد و عفو نظام باعث شده تاکنون در قید حیات باشد. حال به جای تشکر از عفو، صحبت از زندانی طولانی مدت او می‌کنند!

طی این سال‌ها رسانه‌های حامی گروهک‌های تروریستی پژاک و کومله تلاش زیادی کرده‌اند جلالیان را یک فعال سیاسی و مدنی و حتی مددکار اجتماعی جا بزنند. در همین مسیر هم تصاویر وی با پوشش گروهک‌های تروریست یا در حین آموزش نظامی و در جمع تروریست‌ها را سانسور می‌کنند.

یک تصویر معروف و مشخص از زینب وجود دارد که اسلحه در دست دارد و رسانه‌های حامی او با فتوشاپ، اسلحه را حذف کرده و عکس او را بدون اسلحه منتشر می‌کنند. اینترنشنال سرآمد این رسانه‌هاست و عکس جعلی او را با جملاتی خیرخواهانه و سیاسی منتشر کرده است. با این حال تصاویر جلالیان در پایگاه‌های پژاک هم منتشر شده و امثال اینترنشنال نمی‌توانند با یک تصویر جعلی، او را فعال سیاسی جا بزنند. علاوه بر زینب، خواهرش دنیز جلالیان نیز عضو گروهک پژاک و تصاویر او افشا شده است.

این رسانه‌ها درحالی با اطلاعات جعلی و آدرس غلط، تروریست‌ها را تطهیر می‌کنند که از دیرباز استفاده گروهک تروریستی پ. ک. ک از کودکان و به کار‌گیری آن‌ها از سنین کودکی مورد انتقاد رسانه‌های ایران بوده است. پ. ک. ک درحالی جلالیان را در ۱۴ سالگی به کار گرفته و به او آموزش‌های نظامی داده که متهم به «کودک سربازی» بوده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیرانوند به بازی پرسپولیس رسید
کاریکاتور| خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه +عکس
کاریکاتور| گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
مستمری والدین شهدا افزایش یافت
آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب
محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
حسینی: لزوم تبیین ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان
برگزاری اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم +اسامی اعضا
رستمی: ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
۵ تکنیک [تست شده] برای تمیز کردن کیف چرم طبیعی و مصنوعی
سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟
معلم‌های سلبریتی که نمی‌شناسید! +فیلم
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top