تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/11/16 - 18:30
کد خبر: 495647

آقاتهرانی: مرام نامه جبهه پایداری بر مبنای بندگی خدا است نه بندگی غیر خدا

آقاتهرانی: مرام نامه جبهه پایداری بر مبنای بندگی خدا است نه بندگی غیر خدا

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه مرام نامه جبهه پایداری مبتنی بر بندگی خدا است نه بندگی غیر خدا، گفت: توجه ما در جبهه پایداری به دو اصل اساسی در انقلاب اسلامی یعنی مردم و ولایت فقیه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام آقاتهرانی رئیس کمیسون فرهنگی مجلس و رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری در همایش اعلام موجودیت سازمان جوانان جبهه پایداری که در دانشکده پلیمر دانشگاه امیرکبیر برگزار شد گفت: پایان دولت نهم بود که به خاطر مشکلات سیاسی که در جامعه پیش آمده بود برای جامعه به خصوص جوانان احساس خطر کردیم، وقتی در جلسات متعدد به مرحوم علامه مصباح این اتفاقات را رساندیم ایشان فرمودند، خب تشکیلاتی درست کنید که در ادامه نام جبهه پایداری به خود گرفت.

وی در ادامه افزود : جوانان رکن اصلی فعالیت اجتماعی اند و موتور پیشرفت کشور همچنان که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند در دستان جوانان است در صدر اسلام هم وضعیت همینگونه بوده است. پیامبر میفرمایند: خداوند مرا مبعوث کرد که هم بشارت دهم و هم از خطرات مردم را آگاه کنم. جوانان با من هم قسم شدن و پیران مخالفت کردن، که این امر طبیعی است چون جوانان فطرتا پذیرش بیشتری دارند و اسلام هم که دین فطری است. به توصیه علامه مصباح برای ادامه مسیر به سراغ جوانان رفتیم و کم کم مجمع جوانان و بعد از آن سازمان جوانان جبهه پایداری تشکیل شد. در جبهه پایداری بر روی جوانان باز است و همانطور که شاهد بودید در انتخابات اخیر مجمع عمومی تعداد جوانان بیشتری به جمع ما پیوستند.

وی در ادامه با اشاره به آیه “وَتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوىٰ ۖ ” بیان کرد تعاون در امور اجتماعی، فرهنگی و …. بسیار سفارش شده است و یکی از خواسته های ما از سازمان جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی جدای از گسترش تشکیلات خود در اقصی نقاط کشور عمل به این توصیه قرآن است.

وی در انتها خاطر نشان کرد ادعا نداریم که همه کارهای ما درست است ولی تلاش میکنیم که تقوا داشته باشیم و سکولار نباشیم و ولایت مدار باشیم و ادعای عصمت هم نداریم در تبلیغات مجلس اولین اصل که گذاشتیم هم این بود که یکدیگر را تخریب نکنیم شما نگاه کنید در بین همه تشکل‌های سیاسی تنها تشکیلاتی که همه با آن مخالفند و تخریبش می‌کنند جبهه پایداری است آنهم به خاطر پایداری بر اصول اسلام و انقلاب است که ما محکم ایستاده ایم و خواهیم ایستاد به اذن الله. مرام نامه جبهه پایداری مبتنی بر بندگی خدا است نه بندگی غیر خدا، توجه ما در جبهه پایداری به دو اصل اساسی در انقلاب اسلامی است که آن دو عبارتند از: مردم و ولایت فقیه.

در انتخابات چهل شاخصی که رهبر انقلاب در خصوص کاندید اصلح فرمودند را مورد نظر قرارمی دهیم و توجه ای نداریم به اینکه کاندید مورد نظر جز جبهه پایداری باشد یا نباشد. بلکه ملاک عمل شایستگی افراد است و رفاقت و آشناییت در لیست جبهه پایداری جایی ندارد. پیشبینی ما این است که مشارکت در انتخابات بالای 50 درصد است و ان شاء الله باز هم با حضور با شکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، حماسه ای دیگر رقم بخورد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top