تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/11/17 - 09:33
کد خبر: 495673

بارش‌ها باز هم در کشور ادامه دارد؟

بارش‌ها باز هم در کشور ادامه دارد؟

امروز سه‌شنبه (۱۷بهمن) در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز، شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که با خیزش گرد و خاک همراه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال گیلان، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور بارش پراکنده برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.»

فریبا گودرزی افزود: «با توجه به روند افزایش دما تا پایان هفته، احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس می‌رود که به جاری شدن روان آب‌ها منجر خواهد شد.»

به گفته گودرزی، از چهارشنبه (۱۸بهمن) تا پایان هفته بیشتر مناطق کشور جوی آرام را تجربه می‌کند. ‌ سه‌شنبه(۱۷ بهمن) و چهارشنبه (۱۸ بهمن) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و از سه‌شنبه (۱۷بهمن) تا پنجشنبه(۱۹بهمن) دریای خزر مواج است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top