تاریخ انتشار: 03 بهمن 1388 - 00:00:00
کد خبر: 4957

حرکت جدید مشایی

اسفندیار رحیم مشایی که مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون فرهنگی دولت نیز می باشد، اخیرا دیدارهای خود را با بازیگران مشهور سینما افزایش داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از الف، مهناز افشار و مهتاب کرامتی، دو بازیگر مشهور سینما روز چهارشنبه در نهاد ریاست جمهوری با اسفندیار رحیم مشایی دیدار کردند.

برپایه این گزارش پارسانیوز پیش از این نوشت، اسفندیار رحیم مشایی سه شنبه هفته گذشته از نمایشگاه عکس رضا کیانیان، دیگر بازیگر مشهور سینما نیز در نگارخانه  در خیابان گاندی تهران بازدید کرد. و به مدت 20 دقیقه با این هنرپیشه به طور خصوصی گفت‌وگو داشت.

بازدید غیر منتظره مشایی از نمایشگاه عکس هدیه تهرانی در آذرماه گذشته و خرید یکی از تابلوهای گرانقیمت این هنرپیشه مشهور نیز برای مدتی توجه رسانه ها و محافل سیاسی-مذهبی را به خود جلب کرد.

اسفندیار رحیم مشایی، علاوه بر ریاست دفتر رئیس جمهور، رئیس نهاد ریاست جمهوری، رئیس کارگروه هماهنگی مناطق آزاد در دولت، مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون فرهنگی دولت نیز هست.

دیدارهای مشایی با بازیگران مشهور سینما با مسئولیت فرهنگی وی در دولت بی ارتباط نیست اما دلیل این ملاقات‌ها و نیز محتوای مذاکرات انجام شده در این دیدارهای خصوصی هنوز اعلام نشده است.

گفتنی است دیدارهای خصوصی ستاره های سینما با رئیس دفتر و مشاور فرهنگی دکتر احمدی نژاد از پاییز گذشته و با حضور محمد رضا گلزار در نهاد ریاست جمهوری به رسانه ها درز کرد.

رسانه‌ها درباره آن ملاقات خبردادند گلزار در دیدار خود از رئیس دفتر رئیس جمهور می خواهد برای حل مشکلاتش به وی کمک کند. در پایان این دیدار، مشایی امکان ملاقات چند دقیقه‌ای گلزار با دکتر احمدی نژاد را نیز فراهم کرده بود. پس از آن دیدار، ممنوعیت تصویر این ستاره سینما حذف شده است. از جمله مشکلات گلزار، شکایت یک تهیه کننده سینما از وی بوده است. این بازیگر عامه پسند سینما در شهریورماه گذشته و قبل از دیدار با رئیس جمهور، به دلیلی که هیچگاه رسما اعلام نشد، مدتی بازداشت بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top