تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/11/18 - 14:27
کد خبر: 495858

راهنمای انتخاب سرامیک پذیرایی مدرن

راهنمای انتخاب سرامیک پذیرایی مدرن

در این مطلب قصد داریم نکاتی را که باید در هنگام خرید بهترین و مناسب‌ترین سرامیک کف پذیرایی مدرن مد نظر داشته باشید را با شما در میان بگذاریم، با ما همراه باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طراحی فضای داخلی پذیرایی مدرن یک کار چالش‌برانگیز است، سالن پذیرایی فضای مرکزی خانه شما است و در عین حالی که می‌خواهید این فضا یک فضای شیک و مدرن باشد، باید به مهمانان شما این حس را القاء کنند که در خانه خود هستند. شما برای انتخاب سرامیک کف پذیرایی مدرن باید مواردی نظیر راحتی و رضایت مهمان، ایمنی، دوام سرامیک، زیبایی و سهولت تمیز نگه داشتن آن را در نظر داشته باشید، اگر خرید سرامیک کف برای خانه یا محل کارتان دارید، فروشگاه ایرانسرام مرجع تخصصی فروش انواع سرامیک کف در استان اصفهان از شما دعوت می کند تا با مراجعه به سایت این شرکت از به روزترین طرح های موجود در بازار و قیمت آن ها مطلع شوید.

اما در این مطلب قصد داریم نکاتی را که باید در هنگام خرید بهترین و مناسب‌ترین سرامیک کف پذیرایی مدرن مد نظر داشته باشید را با شما در میان بگذاریم، با ما همراه باشید.

چگونه برای سالن پذیرایی سرامیک انتخاب کنیم؟

برای انتخابی درست که علاوه بر زیبایی و شکیل بودن، مقرون به صرفه نیز باشد نیازمند رعایت چند نکته هستیم که در ادامه آن ها را مرور می کنیم.

انتخاب سبک

به سبک سالن پذیرایی خود فکر کنید و بر اساس مبلمان، فرش و پرده‌ سبک مورد نظر را انتخاب کنید، برای به دست آوردن یک تصویر کلی از سرامیک کف پذیرایی مدرن به مجلات طراحی داخلی و اینترنت مراجعه کنید. توجه داشته باشید که طراحی مدرن می‌تواند شکل‌های متفاوتی داشته باشد، برای مثال یک پذیرایی مدرن با طراحی مینیمال دارای وسایل محدود با رنگ‌های روشن است. با جست و جویی ساده درباره مدل سرامیک کف پذیرایی با طرح های جدید می توانید ایده های خوبی را در این زمینه بگیرید و از آن ها استفاده کنید.

راهنمای انتخاب سرامیک پذیرایی مدرن

اندازه سرامیک

سرامیک‌های کوچک به طور معمول برای مناطق مسکونی کوچک مانند آشپزخانه، حمام و توالت مناسب هستند و در سالن‌های پذیرایی کاربرد چندانی ندارند، سرامیک های ابعاد بزرگ علاوه برای اینکه نصب و اجرای سریعتری دارند، حس یکپارچگی را به بیننده القاء کرده و شکیل تر به نظر می رسند، اگر متخصص طراحی داخلی نیستید دانستن قاعده‌های این چنینی به شما کمک شایانی می‌کند.

اندازه اتاق

اگر پذیرایی مدرن شما کوچک یا دارای فرم‌های پیچیده است انتخاب سرامیک مناسب کمی دشوار می‌گردد. در نظر داشته باشید که سرامیک اسلب روشن باعث می‌شوند پذیرایی مدرن شما بزرگتر به نظر برسد. پس به هیچ عنوان برای پذیرایی کوچک از سرامیک تیره استفاده نکنید.

بهداشت و مراقبت

این که یک سرامیک با رنگ مات را انتخاب کنید یا یک سرامیک براق لعابدار را یک انتخاب شخصی است. اما توجه داشته باشید که اگر احتمال لک شدن سرامیک کف پذیرایی مدرن در خانه‌ شما وجود دارد بهتر است از سرامیک لعابدار استفاده کنید زیرا تمیز کردن آنها ساده‌تر است و به راحتی لک نمی‌شوند. هر اندازه که شما از مواد شیمیایی کمتری برای پاکیزگی سرامیک استفاده کنید طول عمر آن را افزایش می‌دهید، در نتیجه قبل از اقدام به خرید سرامیک کف پذیرایی مدرن تمامی موارد ذکر شده را مد نظر داشته باشید تا در آینده مجبور به صرف هزینه‌ اضافی نشوید.

مدل سرامیک کف پذیرایی مدرن

انتخاب مدل سرامیک کف پذیرایی مدرن در فروشگاه اینترنتی ایران سرام کار شما را بسیار ساده می‌کند. ایران سرام با آگاهی از مزیت‌های سرامیک در مقابل سنگ، بهترین مارک سرامیک کف تولید شده در ایران را برای شما گردآوری کرده است.

در ادامه تعدادی از سرامیک‌های مناسب کف پذیرایی مدرن را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

سرامیک طرح چوب ایران سرام:

 با توجه به اینکه کفپوش چوب نیاز به مراقبت ویژه دارد و برای تعمیر و نگهداری آن باید هزینه قابل توجهی صرف شود، ایران سرام سرامیک‌های طرح چوب را که توسط برترین تولیدکنندگان سرامیک ایران به بازار عرضه شده‌اند را با بهترین قیمت در دسترس شما قرار می‌دهد. اگر پذیرایی مدرن شما نیاز به کفپوش چوبی دارد ما به شما سرامیک مدرن وود قهوه‌ای تیره را پیشنهاد می‌دهید.

سرامیک‌ طرح دار ایران سرام:

 اگر دیوارهای پذیرایی مدرن شما ساده است و با کاغذدیوارهایی پر طرح و نقش تزیین نشده است با خیال راحت می‌توانید از سرامیک‌های طرح‌دار استفاده کنید. سرامیک هارمون قهوه‌ای تیره مات و سرامیک بسو قهوه‌ای روشن مات گزینه‌های پیشنهادی ما برای پذیرایی مدرن هستند. حتما از این سرامیک‌های درجه یک دیدن فرمایید. کادر فروش ایران سرام به عنوان همراه شما در تهیه انواع کاشی و سرامیک طرح دار، اطلاعات مورد نیاز درباره برند های مختلف کاشی و سرامیک از جمله کاشی نایین، کاشی مرجان، مهسرام، کاشی تبریز و ... را در اختیار شما قرار می دهند.

راهنمای انتخاب سرامیک پذیرایی مدرن

سرامیک طرح سنگ ایران سرام:

در سال‌های اخیر سنگ یکی از رایج‌ترین مصالح بکار رفته در کفپوش‌های پذیرایی به شمار می‌رود اما به دلیل معایبی که دارد سرامیک با طرح سنگ جایگزین این محصول گران قیمت شده است. با توجه به وزن بالای سنگ، هنگامی که از آن برای کف پذیرایی مدرن استفاده می‌کنیم وزن ساختمان را افزایش می‌دهیم که این موضوع می‌تواند در آینده به دلیل مهندسی اشتباه خطرآفرین شود. قیمت بالای سنگ نیز یکی از عواملی است که مصرف انواع مختلف آن را در کفپوش پذیرایی مدرن کاهش داده است. پیشنهاد ما اما استفاده از سرامیک مگنا کرم روشن و سرامیک ماهان طوسی روشن است. این سرامیک‌های باکیفیت علاوه بر اینکه به زیبایی سنگ‌های طبیعی هستند از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارند.

کاشی کف پذیرایی مدرن در ایران سرام

ما در ایران سرام با بهره‌مندی از کاشی و سرامیک‌های تولید شده با پیشرفته‌ترین تکنولوژیکی روز دنیا قصد داریم امکان اجرای نامحدود طراحی‌ داخلی را برای پذیرایی شما فراهم سازیم. ما نه تنها صدها مجموعه از سرامیک‌های آماده را برای شما تهیه می‌کنیم، بلکه برای شخصی سازی پروژه‌های شما برنامه‌های هدفمندی داریم. کارشناسان ایرانسرام قیمت روز انواع سرامیک کف در طرح های مختلف را در اختیار داشته و می توانند شما را برای بهترین انتخاب یاری کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آزمون؛ امروز در تست‌های پزشکی شباب الاهلی
صالحی: انتقال دانشجویان آزاد به پردیس پولی دانشگاه دولتی به زانو در آوردن عدالت آموزشی را عملی می‌کند
تمدید مهلت ارسال آثارسوگواره بین المللی سفینه النجاه +فیلم
برنامه مسابقات هفته‌های اول تا سوم لیگ برتر اعلام شد
رویداد ملی مجازی آرمان ما تمدید شد + جزئیات
ایران پرچمدار تحریم اسرائیل در المپیک
قرارداد مهاجم استقلال ۲ سال تمدید شد
جزئیات مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد
همکاری وزارت نیرو با وزارت صمت‌ برای عبور از پیک مصرف برق
بازار آرام خودرو چطور با واکنش خودروسازان متلاطم شد
رشد بهای دلار و کاهش قیمت سکه در معاملات امروز
ایران‌خودرو دوباره گران کرد‌
عضو شورای راهبری: فهرست وزرا تا ۳ روز آینده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود
مخبر: برای پشتیبانی از دولت جدید آمادگی داریم
جبهه انقلاب و دولت پزشکیان
ترکیب هیئت‌ رئیسه سه کمیسیون مجلس خبرگان مشخص شد
آغاز به کار رسمی دولت چهاردهم از فردا +جزئیات مراسم تنفیذ
زاکانی: وظیفه همه ما کمک و همکاری با دولت است
راز ممنوعه خربزه و عسل: افسانه یا واقعیت؟
پیشنهادات مجمع دانشگاهیان به پزشکیان برای انتخاب کابینه
معرفی برترین و بهترین برند های تولید کننده سالت نیکوتین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top