تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/11/18 - 14:41
کد خبر: 495860

بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی چی پیشنهاد می کنید؟

بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی چی پیشنهاد می کنید؟

چسب کاشی و سرامیک پودری، از جمله چسب های مقاوم و با کیفیت است که می توانند جایگزین ملات های سیمانی و گچی، برای چسباندن کاشی و سرامیک شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از دغدغه هایی که بیشتر افراد در بازسازی خانه‌ی خود مواجه می‌شوند، تغییر کاشی‌های قدیمی است. کندن کاشی‌های قدیمی و جایگزینی آن‌ها با کاشی‌های جدید، یک کار زمان‌ بر است، بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند کاشی‌های جدید را به وسیله چسب کاشی به‌صورت مستقیم روی کاشی‌های قدیمی نصب کنند.

مهم ترین سوال افراد هنگام نصب کاشی روی کاشی با چسب، این است که بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی کدام نوع چسب است؟

از آنجا که چسب کاشی و سرامیک به صورت پودری و خمیری است، در این مطلب با مزایای هر کدام آشنا می شوید تا بتوانید بهترین چسب کاشی را بشناسید. برای کسب اطلاعات تا انتهای متن را مطالعه کنید.

بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی چی پیشنهاد می کنید؟

مزایای چسب کاشی و سرامیک پودری

چسب کاشی و سرامیک پودری، از جمله چسب های مقاوم و با کیفیت است که می توانند جایگزین ملات های سیمانی و گچی، برای چسباندن کاشی و سرامیک شوند. این چسب ها نیاز به آماده سازی پیچیده ای ندارند و فقط با مقداری آب می توان آن ها را به صورت خمیری درآورد. چسبندگی بالای چسب پودری باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای چسباندن کاشی روی کاشی شناخته شوند.

چسب کاشی و سرامیک پودری، به دلیل وزن سبک تر نسبت به چسب‌های خمیری، به راحتی جابه‌جا شده و معمولا با قیمتی مناسب در بازار عرضه می‌شود، علاوه بر این به دلیل مقاومت بسیار زیاد در برابر فشار و ضربه، حتی پس از خشک شدن، ساختار مقاومی دارند. برای این که از عملکرد مناسب چسب های کاشی و سرامیک پودری بهره مند شوید، باید آن ها را با درصد مناسبی از آب مخلوط کنید و سپس اقدام به استفاده از آن نمایید، همچنین باید توجه داشته باشید که چسب های پودری می توانند در زمان مناسبی مورد استفاده قرار گیرند و پس از آن دیگر قابل استفاده نیستند، از این رو برای اجرای صحیح این چسب ها، باید حتما به زمان توجه ویژه ای شود.

بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی چی پیشنهاد می کنید؟

مزایای چسب کاشی و سرامیک خمیری

چسب کاشی و سرامیک خمیری همانطور که از نامش مشخص است، به صورت خمیری تولید شده و مقاومت بسیار بالایی دارد. این چسب ها می توانند جایگزین چسب های پودری و ملات هایی شوند که نیاز به آماده سازی دارند، زیرا برای استفاده از آن ها نیازی به اضافه کردن آب به این چسب ها نیست و به راحتی می تواند استفاده شوند. همین موضوع یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از چسب های کاشی و سرامیک خمیری محسوب می شود.

چسب های خمیری می توانند به راحتی روی کاشی های قدیمی اجرا شوند. گیرایی قوی این چسب ها باعث افزایش ایمنی کاشی کاری شده و کیفیت ساختمان سازی را بالا می برد. کاشی های خمیری می توانند در رنگ بندی های متنوعی ساخته شوند، اما متداول ترین آن ها رنگ سفید است. این چسب ها به دلیل این که به صورت آماده تولید شده اند و نیاز به آماده سازی ندارند، می توانند باعث صرفه جویی در زمان نیز شوند.

بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی چی پیشنهاد می کنید؟

بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی از نظر کارشناسان وستا شیمی     

اگر به صورت تخصصی به چسب های کاشی پودری و خمیری نگاه کنید، حتما متوجه می شوید که این دو نوع چسب، از نظر عملکرد، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. میزان چسبندگی و ماندگاری هر دو چسب پودری و خمیری به یک اندازه است. تنها تفاوت بین این دو نوع چسب، در روش آماده‌سازی آن‌ها است.

کارشناسان وستا شیمی توصیه می کنند که با توجه به نیاز پروژه ها و همچنین تخصص تیم اجرایی، هر یک از این چسب ها انتخاب شوند، اما در نهایت هر دو چسب های پودری و خمیری دارای عملکرد یکسانی هستند و می توانند به راحتی سطوح کاشی های قدیمی را به کاشی های جدید بچسبانند. اگر تصمیم به خرید آنلاین چسب کاشی دارید، می‌توانید به وبسایت وستا شیمی مراجعه کنید. این شرکت به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان چسب پودری و خمیری، مکمل‌های بتن، ضد اسید و سایر محصولات مرتبط با صنعت ساختمان شناخته می‌شود. وستا شیمی اسپادانا با ارائه محصولات با کیفیت و تضمینی، به گزینه ایده‌آل برای نیازهای پروژه‌های شما تبدیل شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام خرید محصولات وستا شیمی اسپادانا، به وبسایت این شرکت مراجعه کنید. در آنجا می‌توانید اطلاعات فنی محصولات را مشاهده و با تیم کارشناسان تماس حاصل نموده تا بهترین گزینه را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رافائل گروسی برای پزشکیان پیام فرستاد +جزئیات
ساعات فعالیت بانک‌ها برای شنبه و یکشنبه اعلام شد
واکنش کنعانی به اتهام‌زنی اسرائیل علیه ایران در مورد المپیک
دادگستری استان تهران: این داروها را مصرف نکنید
حضور شهردار تهران در محل فرونشست خیابان ولی‌عصر(عج)
حضور شهردار تهران در محل فرونشست خیابان ولی‌عصر(عج)
ایمن سازی ترکیدگی لوله آب در خیابان ولیعصر به سرعت در حال انجام است
حمله آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
در انتظار آمدن «چریک»
حضور فرستاده ویژه نخست‌وزیر ژاپن در مراسم تخلیف پزشکیان
وضعیت خودرو ها در جاده امامزاده داوود بعد از ریزش کوه
بی‌اعتنایی ترامپ به نتانیاهو سوژه رسانه‌ها شد
مجلس بر تداوم سیاست خارجی انقلابی دولت شهید رئیسی اصرار دارد
۵ گل آبی در اولین بازی فصل استقلال و گلسازی یامگا
همکاری استقلال و رضاوند تمدید شد
اردوی پرسپولیس در هلند لغو شد؟
مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور فردا برگزار می‌شود
امکان تسویه خرید شمش طلا با تغییر ساعت کاری بانک‌ها‌
۴۲ هزار میلیارد تومانِ دیگر به گندم‌کاران پرداخت می‌شود
دیدار نمایندگان اردبیل در مجلس با مسعود پزشکیان
پزشکیان: هر تلاشی برای حمایت از ورزشکاران انجام خواهم داد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top