تاریخ انتشار: شنبه 1402/11/21 - 15:59
کد خبر: 496125

بسته بندی لوازم برای اسباب کشی

بسته بندی لوازم برای اسباب کشی

برای بسته بندی میتوانید از نایلون حبابدار استفاده کنید این محصول با دارا بودن ویژگی های خاص خود بهترین نوع محافظت را از اقلام مورد بسته بندی ارایه میکند. نایلون های حبابدار دارای بالشتک های پر بادی هستند که به عنوان ضربه گیر عمل میکنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اسباب کشی یکی از مهمترین کارهایی هست که همه ی ما حداقل یکبار برای شروع زندگی مستقل آن را انجام داده ایم ، با گران تر شدن نرخ مسکن خصوصا در کلان شهر های اقتصادی تعداد مستاجرین همواره رو به افزایش است و اسباب کشی و جابه جایی منزل روز به روز بیشتر میشود.

اما موضوعی که مورد بحث است روند کار اسباب کشی است ، اینکه لوازم و وسایل خود را چگونه بسته بندی کنیم که آسیب را به حداقل برسانیم ؟ از چه ابزاری برای بسته بندی لوازم خود استفاده کنیم که هم مقرون بصرفه باشد و هم در سریع ترین زمان انجام شود ؟ در ادامه ی این مطلب به معرفی بهترین اقلام بسته بندی و .... خواهیم پرداخت.

نکات اولیه بسته بندی لوازم در اسباب کشی

  • برای اجرای بسته بندی ابتدا کالا ها را دسته بندی کنید به عنوان مثال کالاهای مرتبط به آشپزخانه را از لوازم اتاق خواب تفکیک کنید .
  • از کارتن با ابعاد مناسب استفاده کنید ظوری که نه فضای داخل کارتن خالی بماند و نه آنقدر آن را سنگین کنید که کارتن پاره شود.
  • برای بسته بندی اقلام خیلی بزرگ مانند یخچال ، ماشین لباسشویی ، ظرف شویی و ... از نایلون حبابدار استفاده کنید و به خوبی تمامی قسمت ها را بپوشانید.
  • وسایل و لوازم غیر ضروری را در مبدا حذف کنید و از جابه جایی بیهوده آنها اجتناب کنید.
  • کارتن ها را به خوبی چسب کشی کنید و در انجام این کار خساست به خرج ندهید چون با باز شدن کارتن ضررهای جبران ناپذیر شامل حالتان میشود
  • از تعدادی کاغذ باطله و یا تکه پارچه ها در مابین ظروف شکستنی استفاده کنید تا دچار آسیب و شکستگی نشوند.
  • از لوازم استاندارند برای اسباب کشی استفاده کنید و کارتن های له و خراب و یا نایلون هایی که چندین بار از آنها استفاده کرده اید را کنار بگذارید .
  • برای جلوگیری از گم شدن لوازم  کارتن ها را شماره گذاری کنید و در زمان دریافت حتما به ترتیب شماره ها آنها را تحویل بگیرید.

بهترین اقلام برای بسته بندی لوازم

کارتن

تا اسم از اسباب کشی و بسته بندی به گوش میرسد ناخود آگاه در ذهن هر شخصی تعداد زیادی کارتن نقش میبندد ، استفاده از کارتن ها گزینه ی بسیار مناسبی برای جابه جایی ها است ، در یک کارتن میتوان تعداد زیادی از اقلام ریز و درشت را قرار داد و همه ی آنها را با هم جابه جا کرد ، دقت داشته باشید برای اباب کشی کارتن های نو خریداری کنید و از استفاده از کارتن های قدیمی چند بار مصرف شده که استهکام کمی دارند صرف نظر کنید.

نایلون حبابدار

برای بسته بندی میتوانید از نایلون حبابدار استفاده کنید این محصول با دارا بودن ویژگی های خاص خود بهترین نوع محافظت را از اقلام مورد بسته بندی ارایه میکند. نایلون های حبابدار دارای بالشتک های پر بادی هستند که به عنوان ضربه گیر عمل میکنند.

هرچقدر کیفیت پلاستیک حبابدار بالاتر باشد در برابر خنثی کردن ضربه و به حداقل رساندن فشارعملکرد بهتری خواهد داشت.این محصول علاوه بر ضربه گیر بودن از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که در ادامه به معرفی برخی از این مزایا خواهیم پرداخت.

بسته بندی لوازم برای اسباب کشی

  • پلاستیک حبابدار از کالا در برابر نفوذ گرد و خاک و رطوبت جلوگیری میکند.
  • نایلون حبابدار چند بار مصرف است ، تا زمانی که هوای داخل بالشتک ها تخلیه نشده میتوان از آن استفاده کرد
  • وزن کم و قیمت مقرون بصرفه نایلون حبابدار نسبت به سایر اقلام بسته بندی مانند کارتن و ...
  • قابلیت استفاده در ابعاد مختلف ، میتوانید تکه های بزرگ نایلون حبابداری که قبلا استفاده کرده اید و قسمت هایی از آن از بین رفته را از آن جدا کنید و از قطعات کوچک تر استفاده کنید
  • اجرای آسان بسته بندی با نایلون حبابدار ، تنها با پیچیدن نایلون و کشیدن چسب به دور آن

خرید نایلون حباب دار

خرید نایلون حبابدار یکی از مهمترین کارهایی است که باید با دقت فراوان انجام شود زیرا در صورت اشتباه در انجام این کار هم هزینه ی گزافی پراخت خواهیم کرد و هم کالای بسته بندی شده آسیب خواهد دید.با خرید صحیح محافظ حبابدار کالای خود را در برابر خرابی و صدمات بیمه خوایم کرد.نایلون های حبابدار در دو نوع درجه 1 و درجه 2 تولید میشوند که بسته به نوع بسته بندی و کارایی میتوان یکی از آنها را خریداری کرد.

بسته بندی لوازم برای اسباب کشی

سلفون بسته بندی

یکی دیگر از اقلامی که برای بسته بندی های کوچک ، بزرگ و ... استفاده میشود سلفون است ، سلفون نیز مانند نایلون های حبابدار برای بسته بندی جز بهترین گزینه ها هستند .

از بسته بندی مواد غذایی گرفته تا بسته بندی های بزرگ صنعتی از سلفون ها استفاده میشود . شما همراهان گرامی برای اسباب کشی از سلفون استرچ استفاده کنید و تمامی اقلام بزرگ مثل مبلمان ، میزغذاخوری ، تخت خواب و سایر اقلام چوبی را با استفاده از این سلفون بسته بندی کنید .

نایلون حبابدار از کجا بخریم ؟

با توجه به تمامی مزایای که در ارتباط با بسته بندی بیان شد مهم ترین سوال این است که نایلون حبابدار از کجا بخریم ؟ و یا سلفون بسته بندی از کجا بخریم ؟

پیشنهاد گروه خبری ما به شما خرید اینترنتی نایلون حبابدار و سلفون از فروشگاه اینتری پلاستلون است .

فروشگاه پلاستلون به پشتوانه تولید انواع محصولات پلیمری در کارخانه ی خود با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود اقدام به فروش مستقیم این محصولات نموده.

شما همراهان گرامی میتوانید کلیه محصولات پلاستیکی مانند نایلون طرح دار ، نایلون حبابدار ، انواع نایلون عریض ، سلفون بسته بندی ، کیسه زباله ، زیپ کیپ ، انواع کیسه فریزر رولی و کیلویی ، سفره های یکبار مصرف و ... را با ارزان ترین قیمت یعنی قیمت تمام شده محصول تولیدی در کارخانه با بالاترین کیفیت موجود خریداری فرمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رافائل گروسی برای پزشکیان پیام فرستاد +جزئیات
ساعات فعالیت بانک‌ها برای شنبه و یکشنبه اعلام شد
واکنش کنعانی به اتهام‌زنی اسرائیل علیه ایران در مورد المپیک
دادگستری استان تهران: این داروها را مصرف نکنید
حضور شهردار تهران در محل فرونشست خیابان ولی‌عصر(عج)
حضور شهردار تهران در محل فرونشست خیابان ولی‌عصر(عج)
ایمن سازی ترکیدگی لوله آب در خیابان ولیعصر به سرعت در حال انجام است
حمله آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
در انتظار آمدن «چریک»
حضور فرستاده ویژه نخست‌وزیر ژاپن در مراسم تخلیف پزشکیان
وضعیت خودرو ها در جاده امامزاده داوود بعد از ریزش کوه
بی‌اعتنایی ترامپ به نتانیاهو سوژه رسانه‌ها شد
مجلس بر تداوم سیاست خارجی انقلابی دولت شهید رئیسی اصرار دارد
۵ گل آبی در اولین بازی فصل استقلال و گلسازی یامگا
همکاری استقلال و رضاوند تمدید شد
اردوی پرسپولیس در هلند لغو شد؟
مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور فردا برگزار می‌شود
امکان تسویه خرید شمش طلا با تغییر ساعت کاری بانک‌ها‌
۴۲ هزار میلیارد تومانِ دیگر به گندم‌کاران پرداخت می‌شود
دیدار نمایندگان اردبیل در مجلس با مسعود پزشکیان
پزشکیان: هر تلاشی برای حمایت از ورزشکاران انجام خواهم داد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top