تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/11/25 - 10:55
کد خبر: 496558

مصرف ماده مخدر قارچ، جنایت هولناکی را رقم زد

مصرف ماده مخدر قارچ، جنایت هولناکی را رقم زد

۳ دختر و دو پسر تحصیلکرده، دور هم جمع شدند برای ساخت یک بازی آنلاین اما تصمیم عجیبشان برای مصرف ماده مخدر قارچ، پایان هولناکی در پی داشت و به جنایت ختم شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صبح دوشنبه بیست و سوم بهمن ماه به قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جنایت هولناکی در یکی از خانه های غرب پایتخت اتفاق افتاده است. پس از این تماس، ‌تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و پس از ورود به آپارتمان طبقه اول با صحنه هولناکی مواجه شدند. یک دختر ۲۴ ساله و دو پسر ۲۰ و ۲۱ ساله غرق در خون روی زمین افتاده بودند؛ ‌دختر جوان و یکی از دو پسر به کام مرگ رفته بودند اما پسر جوان دیگر هنوز زنده بود و نفس می کشید که برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.

ساخت یک بازی

بررسی های اولیه حکایت از این داشت که ۵ دختر و پسر تحصیلکرده که استعداد خاصی در زمینه کامپیوتر و بازی های رایانه ای داشتند، تصمیم گرفتند دور هم جمع شوند تا یک بازی آنلاین حرفه ای بسازند. آنها برای این کار، آپارتمانی در غرب پایتخت برای چند شب اجاره کردند تا پروژه کاری خود را به اتمام برسانند اما تصمیم اشتباهی آنها کار دستشان داد و جنایت هولناکی را رقم زد. اما چه شد که این جنایت هولناک رقم خورد؟

بزم تحصیلکرده‌ها

تیم جنایی برای کشف حقایق این حادثه تکان دهنده به تحقیق از یکی از دوستان قربانیان که به شدت از مرگ هولناک دوستانش دچار شوک شده بود، پرداختند. وی که دختری ۲۰ ساله و دانشجوی رشته مهندسی برق است، گفت:دوستانم که نامشان کامبیز، ‌آرش، ‌ندا و نیره هستند اهل تهران نیستند. من با آنها مدتی قبل در فضای مجازی آشنا شدم. همه ما تبحر خاصی در زمینه کامپیوتر و ساخت بازی داریم. کامبیز و آرش مهندسی کامپیوتر و اهل ارومیه هستند؛ ندا انیمیشن خوانده بود و نیره گرافیک. قرارمان این بود که روی یک پروژه کار کنیم.

وی ادامه داد: پروژه ما ساخت یک بازی آنلاین بود و حدود ۴ شب بود که داشتیم روی این بازی کار می کردیم. اما شب حادثه اتفاق عجیبی رخ داد که هنوز هم از یاد آوری آن وحشت به جانم می افتد. وی گفت: آن شب یکی از دوستانم به نام کامبیز که مهندس کامپیوتر است برای خرید خوراکی و مواد غذایی از خانه بیرون رفت. دقایقی بعد برگشت و گفت ماده مخدر قارچ از بیرون خریده است. او می گفت، مصرف این ماده مخدر اعتیاد آور نیست و پس از مصرف، ممکن است فقط یک شادی عظیم به سراغمان بیاید و دور هم خوش بگذرانیم. من و دوستم نیره اما ترسیدیم که اعتیاد آور باشد و به همین دلیل خیلی کم مصرف کردیم. آنطور که کامبیز می گفت یکی از قارچ ها، پلاس بوده است. درواقع فروشنده به او گفته که قارچ پلاس، دوزش بالاتر است که بچه ها قارچ پلاس را مصرف کردند. من و نیره، ‌قارچی که دوزش پایین بود را. اما کامبیز، ‌آرش و ندا خیلی زیاد مصرف کردند.

وی ادامه داد: پس از مصرف، یک احساس خوشایندی به سراغمان آمد؛ فقط جوک می گفتیم و می خندیدیم. اما حال ۳ نفر دیگر (آرش، کامبیز و ندا) به شدت بد بود. آنها دچار توهم شده بودند. دیگر کار از شوخی گذشته و جدی شده بودند. کامبیز می گفت فرمانروا و حکمران است اما آرش و ندا مدعی بودند که آنها باید فرمان روایی کنند! کامبیز فریاد می کشید و می گفت این تئوری به واقعیت پیوسته است و او حالا به همه امور آگاه است! اما آرش فریاد می کشید که فقط

او به همه چیز آگاه است و نه شخص دیگر!

دختر جوان گفت: من و نیره خیلی ترسیده بودیم. چون رفتارهای آنها عادی نبود. ناگهان کامبیز شمشیری از اتاق برداشت. راستش شمشیر را برای تولد من خریده بود چون عاشق یک کاراکتر بازی آنلاین بود و قرارمان این بود که آخر هفته، تولدم را جشن بگیریم. بعد ناگهان دیدم ندا دستانش خونی است، ‌انگار دستش را به شیشه کوبیده بود اما فقط می خندید و اصلا متوجه خونریزی نشده بود. از سوی دیگر کامبیز با شمشیر به سمت آرش حمله کرده بود که من و نیره از ترسمان، فورا از خانه بیرون رفتیم و به پلیس زنگ زدیم.

با توجه به شواهد موجود، احتمال می رود که ابتدا کامبیز و آرش با هم درگیر شدند و وقتی ندا برای میانجی گری رفته، وی نیز با ضربات شمشیر کامبیز به قتل رسیده است. تحقیقات تا زمان مرخص شدن کامبیز از بیمارستان ادامه دارد تا حقایق ماجرا رازگشایی شود.

از سوی دیگر، تحقیقات نشان می دهد که قارچ سمی مجیک «ماشروم» با نام فارسی «قارچ جادویی» از خانواده مواد مخدر توهم‌زا است، هاگ این قارچ از کشور کلمبیا وارد می‌شود و از جمله عوارض مصرف این ماده مخدر خطرناک، می توان به وحشت‌زدگی، روان‌پریشی، توهم بصری و شنیداری، شک و سوءظن اشاره کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ژوزه مورایس مسلمان شد +فیلم
چرا دانشجویان آمریکایی خشمگین هستند؟ +فیلم
تعطیلی شنبه یا پنج‌شنبه؟
شیوه عجیب برخورد پلیس آمریکا با معترضین! +فیلم
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
گفت و شنود/ آب شد!
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top