تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/11/25 - 20:12
کد خبر: 496621

مهلت محدود دریافت کارت ویژه نکسو

مهلت محدود دریافت کارت ویژه نکسو

کارت ویژه نکسو با سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶.۱ درصدی رونمایی شد. با در دست داشتن این کارت می‌توانید ضمن دریافت سود روزشمار، همانند کارت‌های بانکی به‌صورت آنی از موجودی حساب خود برداشت کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در حال حاضر می‌توانید با مراجعه به سامانه ثبت‌نام نکسو، مشخصات خود را وارد کرده تا ظرف چند روز کارت خود را درب منزل دریافت کنید.

نحوه ثبت‌نام و دریافت کارت نکسو

برای دریافت نکسو کافی است با مراجعه به لینک مربوط به ثبت نام کارت نکسو، ثبت‌نام خود را در سامانه فارابی‌زون تکمیل کنید. پس از تکمیل ثبت‌نام، می‌توانید به‌سادگی و طی چند مرحله درخواست خود مبنی بر دریافت کارت نکسو را ثبت کنید. پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام، کارت ویژه نکسو را به‌صورت رایگان در آدرس مورد نظرتان دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است برای دریافت این کارت لازم است حتما ابتدا در سجام ثبت‌نام کرده و مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید.

نحوه دریافت سود روزشمار روی کارت نکسو

برای دریافت سود روزشمار روی کارت نکسو، کافی است با ورود به فارابی‌زون، نسبت به خرید واحد در صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی اقدام کنید. با انجام این کار قادر خواهید بود بدون ایجاد هیچگونه خللی در روند برداشت از حساب، روی موجودی خود سود روزشمار 23 تا 26.1 درصدی دریافت کنید.

مقایسه کارت سرمایه‌گذاری نکسو با کارت‌های بانکی رایج

کارت نکسو ضمن برخورداری از تمام امکانات کارت‌های بانکی، از قابلیت اتصال به صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی نیز برخوردار است. این موضوع سبب می‌شود با سرمایه‌گذاری در این صندوق و دریافت کارت ویژه نکسو، ضمن برخورداری از تمام امکانات کارت‌های بانکی (از جمله برداشت وجه، انواع روش‌های انتقال وجه، خرید اینترنتی و کارت به کارت) سودی روزشمار و بالاتر از هر کارت‌های معمولی بانکی دریافت کنید.

امکانات کارت نکسو

مهم‌ترین امکانات کارت بانکی نکسو شامل «دریافت سود روزشمار 23 تا 26.1 درصدی»، «امکان خرید آنلاین»، «انواع روش‌های انتقال وجه از جمله کارت به کارت، پایا و ساتنا»، «تخصیص شماره کارت و شبای حساب به نام صاحب کارت» و در نهایت «اتصال حساب بانکی به حساب بازار سرمایه» است.

مهلت ثبت درخواست کارت نکسو تا چه زمانی است؟

در حال حاضر و تا پیش از تکمیل ظرفیت، می‌توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام نکسو، نسبت به ثبت درخواست دریافت رایگان کارت اقدام کنید. پس از ثبت‌نام کارت نکسو، طی چند روز کارت شما به‌صورت رایگان ارسال می‌شود و می‌توانید با مراجعه به سایت فارابی‌زون کارت خود را فعال کرده و رمز اول خود را نیز دریافت کنید. همچنین در صورت وجود هرگونه ابهام می‌توانید با استفاده از طریق شماره تلفن 1561 (بدون پیش‌شماره) با کارشناسان گروه مالی فارابی در ارتباط باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top