تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/11/26 - 12:03
کد خبر: 496681

خرید گیفت کارت های رسمی با تضمین قیمت و گارانتی

سایت آی گیم، بزرگترین مارکت آنلاین خرید گیفت کارت ارزان gift card در ایران است. این سایت طیف گسترده‌ای از گیفت کارت های بازی، موسیقی، فیلم، نرم افزار، و غیره را از فروشگاه‌های معتبری مانند استیم، ایکس باکس، پلی استیشن، گوگل پلی، آمازون، و غیره ارائه می دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  در دنیای امروز، خرید آنلاین یکی از روش‌های رایج خرید و فروش محصولات و خدمات است. با وجود تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، خرید آنلاین برای کاربران ایرانی با مشکلاتی همراه است. یکی از این مشکلات، عدم امکان پرداخت مستقیم با کارت‌های بانکی ایرانی در فروشگاه‌های آنلاین خارجی است. گیفت کارت‌ها، کارت‌های هدیه‌ای هستند که با اعتبار مالی مشخص، توسط شرکت‌های مختلف صادر می‌شوند. این کارت‌ها می‌توانند برای خرید محصولات یا خدمات از فروشگاه‌های اینترنتی یا آنلاین استفاده شوند.

خرید درون بازی با گیفت کارت های بازی

سایت آی گیم، بزرگترین مارکت آنلاین خرید گیفت کارت ارزان gift card در ایران است. این سایت طیف گسترده‌ای از گیفت کارت های بازی، موسیقی، فیلم، نرم افزار، و غیره را از فروشگاه‌های معتبری مانند استیم، ایکس باکس، پلی استیشن، گوگل پلی، آمازون، و غیره ارائه می دهد.

کاربرد های انواع گیفت کارت های موجود در بازار

به طور کلی اعتبار موجود در کارت‌های هدیه دارای کاربرد مشخصی است. به همین دلیل دیجیتالی یا فیزیکی بودن کارت اهمیت زیادی ندارد؛ زیرا قرار است که فقط کد کارت را در مکان‌های مشخص وارد کرده و اعتبار موجودی را خرج کنید. همچنین گیفت کارت‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • گیفت کارت‌های فروشگاهی با امکان خرید اینترنتی و حضوری

  • گیفت کارت‌های فروشگاه‌های نرم افزاری مانند اپ استور یا گوگل پلی

  • کارت‌های هدیه مخصوص پرداخت درون برنامه‌ای بازی‌ها

  • گیفت کارت‌های چاپ شده برای کنسول‌های بازی

تمام گیفت کارت‌های نام برده شده، دارای کاربرد مشخصی هستند. به همین دلیل نمی‌توانید اعتبار کارت خود را برای اهداف دیگری خرج کنید. پس باید در انتخاب گیفت کارت و کاربردهای آن دقت داشته باشید تا به مشکل خاصی برخورد نکنید.

گیفت کارت های بازی های موبایلی و کنسولی

گیمرها به طور کلی به دنبال گیفت کارت هایی هستند که به آنها امکان خرید بازی های جدید، محتوای اضافی برای بازی های مورد علاقه خود، یا سایر محصولات و خدمات مرتبط با بازی را می دهند.

 

 

 

خرید گیفت کارت های رسمی با تضمین قیمت و گارانتی

پرداخت درون برنامه ای با گیفت کارت

برخی از محبوب ترین گیفت کارت ها برای گیمرها عبارتند از:

  • گیفت کارت استیم (Steam Gift Card): استیم یک پلتفرم توزیع دیجیتالی بازی های ویدیویی است که به گیمرها امکان خرید و بازی بیش از 20000 بازی را می دهد. گیفت کارت های استیم در مقادیر مختلفی از 10 دلار تا 1000 دلار در دسترس هستند.

  • گیفت کارت ایکس باکس (Xbox Gift Card): ایکس باکس یک کنسول بازی ویدیویی است که توسط مایکروسافت تولید می شود. گیفت کارت های ایکس باکس می توانند برای خرید بازی های ایکس باکس، محتوای اضافی برای بازی های ایکس باکس، یا سایر محصولات و خدمات مرتبط با ایکس باکس استفاده شوند.

  • گیفت کارت پلی استیشن (PlayStation Gift Card): پلی استیشن یک کنسول بازی ویدیویی است که توسط سونی تولید می شود. گیفت کارت های پلی استیشن می توانند برای خرید بازی های پلی استیشن، محتوای اضافی برای بازی های پلی استیشن، یا سایر محصولات و خدمات مرتبط با پلی استیشن استفاده شوند.

  • گیفت کارت گوگل پلی: جذابیت پول درون بازی و استفاده از امکانات و مزایای درون بازی، گیمرها را هر روز بیشتر از قبل به خرید ارزها و امکانات درون بازی ها سوق می دهد. در بازی های موبایلی، گوگل پلی استور و اپ استور اپل، به عنوان میزبان این بازی ها، فرآیند فروش خدمات به گیمرها و دیگر مشتریان را بر عهده دارند. این بدین معنی است که برای پرداخت وجه و خرید امکانات درون این نرم افزارها، کافیست اعتبار خود در این دو فروشگاه را افزایش دهید.

گیفت کارت‌ها برای گیمرها یک هدیه بسیار ارزشمند محسوب می‌شوند؛ زیرا با استفاده از این کارت‌ها می‌توانند در بازی‌های مورد علاقه خود پیشرفت کنند. به همین دلیل شرکت‌های بازی سازی برای عنوان‌های مشهور خود کارت‌های هدیه با اعتبارهای مختلف را به فروش می‌رسانند. همچنین بیشتر شرکت‌های بازی سازی بزرگ مانند بلیزارد ( Blizzard ) و اپیک گیمز ( Epic Games ) این کارت‌ها را در سبد محصولات خود دارند.

خرید گیفت کارت ارزان از سایت آی گیم

سایت آی گیم یک فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید گیفت کارت است. این سایت مزایای زیادی دارد که آن را به گزینه ای عالی برای خرید گیفت کارت تبدیل می کند. در اینجا به برخی از مزایای خرید گیفت کارت از این سایت اشاره می کنیم.

تحویل آنی گیفت کارت در کمتر از 15 دقیقه

یکی از مهم ترین مزایای سایت آی گیم، تحویل گیفت کارت در عرض 10 دقیقه است. پس از خرید گیفت کارت از این سایت، کد ردیم گیفت کارت برای شما ارسال می شود. این بدان معناست که می توانید گیفت کارت خود را فوراً دریافت کنید و از آن استفاده کنید.

گارانتی گیفت کارت تا 24 ساعت

سایت آی گیم برای اطمینان از رضایت مشتریان خود، گارانتی گیفت کارت خریداری شده را تا 24 ساعت ارائه می دهد.

لیست کامل گیفت کارت ها

سایت آی گیم طیف گسترده ای از گیفت کارت ها را برای خرید ارائه می دهد. این گیفت کارت ها از فروشگاه های مختلف، از جمله فروشگاه های بازی، فروشگاه های فیلم و سریال، فروشگاه های موسیقی، و فروشگاه های آنلاین، ارائه می شوند. بنابراین، می توانید گیفت کارت مورد نظر خود را برای هر مناسبتی پیدا کنید.

تضمین کمترین قیمت کارت هدیه در بازار ایران

سایت آی گیم تضمین کمترین قیمت در بازار ایران را برای گیفت کارت‌های خود ارائه می‌دهد. بنابراین، می‌توانید مطمئن باشید که گیفت کارت‌های خود را با کمترین قیمت از سایت آی گیم خریداری می‌کنید.

 

 

 

خرید گیفت کارت های رسمی با تضمین قیمت و گارانتی

خرید لیست کامل گیفت کارت ها از سایت آی گیم

رسید خرید گیفت کارت معتبر و قابل اطمینان

پس از خرید گیفت کارت از سایت آی گیم، رسید خرید گیفت کارت برای شما ایمیل می‌شود. بنابراین، می‌توانید از رسید خرید گیفت کارت خود برای پیگیری مشکلات احتمالی استفاده کنید.

خرید گیفت کارت قانونی و رسمی با تضمین کمترین قیمت

سایت igame معتبرترین سایت خرید درون بازی ایرانی است که پرداخت درون برنامه ای بازی های موبایلی اندروید و آیفون را فراهم کرده است. سایت آی گیم، علاوه بر تضمین قیمت محصولات، روش واریز قانونی و ارائه رسید خرید گوگل پلی تمام خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top