تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/12/01 - 22:33
کد خبر: 497059

سخنگوی جنبش حماس در نشست خبری نمایشگاه رسانه‌های ایران: رسانه‌ها به مقاومت کمک کردند

سخنگوی جنبش حماس در نشست خبری نمایشگاه رسانه‌های ایران: رسانه‌ها به مقاومت کمک کردند

امروز رسانه‌هایی را که روایت دشمن صهیونیستی را انجام دادند دو شکست را متحمل شدند؛ در میدان و اعتبار. آن‌ها در تحمیل رنج مردم فلسطین که موجب نسل‌کشی مردم آن می‌شود، شریک شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، «اسامه حمدان»، سخنگوی جنبش حماس سه‌شنبه‌‌شب، اول اسفند در سومین روز برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران در نشست خبری گفت: رسانه‌ها در کنار ما به مقاومت کمک کردند جامعۀ رسانه‌ای ۱۲۰ شهید تقدیم مقاومت کرد.

امروز رسانه‌هایی را که روایت دشمن صهیونیستی را انجام دادند دو شکست را متحمل شدند؛ در میدان و اعتبار. آن‌ها در تحمیل رنج مردم فلسطین که موجب نسل‌کشی مردم آن می‌شود، شریک شدند.

وی تصریح کرد: چگونه رسانه‌ها از جنایت‌های اسرائیل حمایت می‌کنند و در حوزۀ وضعیت انسانی باید بگویم که ۳۵ بیمارستان در غزه از کار افتادند به دلیل تخریبی که اسرائیلی‌ها در آن ایجاد کردند بیش از ۱۰۰ واحد درمانی و بهداشتی که برای مردم خدمات ارائه می‌کرد، از میان رفته‌اند. رفح شهری است که فقط ۲۰۰ هزار نفر ظرفیت نیروی انسانی دارد و یک میلیون و ٢٠٠هزار فلسطینی آنجا هستند.

سخنگوی جنبش حماس گفت: ملت ما با این شرایط پایدار است و مقاومت می‌کند و ما شاهد حوادث در میدان هستیم و در طوفان الاقصی با تارومار کردن ارتش صهیونیستی پیروزی را ثبت کرد و از نزدیک درگیر جنگ تن‌به‌تن با دشمن هستند.

حمدان گفت: ده‌ها تانک‌، ده‌ها نفربر و خودروی نظامی از رژیم صهیونیستی تخریب شد و روبه‌رو خواهد شد و موضع ما ثابت است و مورد توافق ملی است که پایان کامل جنگ علیه ملت فلسطین که متضمن خروج و عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از نوار غزه است.

کمک‌رسانی به مردم غزه و بازسازی غزه و تبادل اسرا این‌ها مسائل اصلی است که خواسته‌های طرف فلسطینی است و ما ملتزم به آن هستیم و دشمن تلاش می‌کند با مانورهای سیاسی از این درخواست‌ها شانه خالی بکند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، که از یک‌شنبه، ٢٩ بهمن آغاز شده، تا فردا (چهارشنبه، دوم اسفند) در مصلی امام خمینی(ره) برپا خواهد بود

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top