تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/12/03 - 11:14
کد خبر: 497163

در گفتگوی اختصاصی «خبرنامه دانشجویان ایران» با مطرح شد؛

احمدی: دانشجو نقش ویژه‌ای در انتخابات دارد

احمدی: دانشجو نقش ویژه‌ای در انتخابات دارد

محمدمهدی احمدی، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مصاحبه اختصاصی با خبرنامه دانشجویان ایران پیرامون مشارکت در انتخابات و تاثیر آن بر مجلس دوازدهم سخن گفت.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی»  پس از ۶ سال وقفه و با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌ و شرکت دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری ظهر روز یکشنبه -۲۹ بهمن - در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران افتتاح شد، خبرنامه دانشجویان ایران نیز در این نمایشگاه ضمن بر پایی غرفه و ارائه تولیدات رسانه‌ای خود به مخاطبان و علاقه‌مندان، به به گفتگو و برگزاری مناظره و نشست نیز همت گماشته است.

در همین راستا خبرنامه دانشجویان ایران، در گفتگو با محمدمهدی احمدی، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان پیرامون مشارکت در انتخابات و تاثیر آن بر مجلس دوازدهم نشست که در ادامه مشروح آن را مشاهده می‌کنید.

محمدمهدی احمدی در ابتدای صحبت های خود گفت: من این گزاره را قبول ندارم که یک فقط یک تعداد خاصی از نمایندگان حضور خواهند داشت و بقیه حضور ندارند، اینکه یک گمانه زنی هایی می شود که یک طیف خاصی وارد مجلس شوند من اینجور نمی بینم و دلیل رو هم بر همان 22 بهمن می گیرم مگر فقط یک طیف خاصی برای راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می کنند؟ نه، مردم متوسط و قشر خاکستری هم حضور دارند. جزئیات بیشتر را در فیلم زیرمشاهده کنید.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خصوص ملموس نبودن برخی از قوانین تصویب شده در عموم مردم و جامعه گفت: اینکه فقط چون بحث رسانه و فضای مجازی با روزمره مردم در ارتباط این تاثیر گزار است. ولی مگر معیشت و مسائل اقتصادی مسئله روزمره مردم نیست؟ هست، ولی چه مسئله ای عملیات روانی و رسانه ای رو انجام می دهد؟ این سوال را باید پرسید آیا طرح صیانت اجرا و اعمال شده یا نشده؟ فکر نکنم اعمال شده باشد. صرفا وقتی که یک قانونی مطرح می شود که هنوزم اجرا نشده یک عملیات رسانه ای ایجاد می‌شود. جزئیات بیشتر را در فیلم زیرمشاهده کنید.

احمدی در پایان صحبت های خود در خصوص وظیفه دانشجو و جنبش های دانشجویی در انتخابات گفت: قطعا نظرم این است که دانشجوها مدل کنشگریشان در چهل سال انقلاب در دهه های مختلف تغییر پیدا کرده است و در دهه حاضر دانشجوها دنبال بازنگری و بازطراحی این هستند که باید مدل کنشگریشان مدل حضورشان مدل مطالبه گریشان چه جوری باشد؟ نحوه ارتباطشان با دولت و مردم باید چه جوری باشد؟ این را دوباره دارند بازطراحی می کنند که چه جوری ما کنش کنیم، و شاید هنوز به آن مدل دقیق نرسیده و در این خصوص بحث می کنند. جزئیات بیشتر را در فیلم زیرمشاهده کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آریزونا +فیلم
وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت
شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان
اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد
اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا غربگرایان را عزادار کرد
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
گفت و شنود/ بادمجون!
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت
شریک جرم صهیونیست‌ها/ شکست دکترین امنیتی اسرائیل
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top