تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/12/03 - 11:59
کد خبر: 497167

راهنمای خرید دندونی سگ؛ هم سرگرمی هم سلامتی!

راهنمای خرید دندونی سگ؛ هم سرگرمی هم سلامتی!

حتما شما هم موافقید که یکی از فعالیت‌های مورد علاقه سگ‌ها جویدنه. در واقع از اونجایی که سگ‌ها هم به‌نوعی چهارپا هستن و نمی‌تونن از دستاشون برای برداشتن وسایل استفاده کنن و حسابی به اینکه هر چیزی رو به دندونشون بگیرن عادت کردن.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ همه سگ‌ها عاشق این هستن که قدرت دندون‌هاشون رو به رخ صاحبشون بکشن و این یکی از مهمترین دلایل برای خرید دندونی سگ هست. اما اگه تابحال سری به پت شاپ‌ها و فروشگاه‌های پت زده باشید، می‌بینید که انواع و اقسام دندونی برای سگ‌ها وجود داره که هر کدوم از اون‌ها ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فردی دارن. حالا بین اینهمه دندونی کدومشون ارزش خرید بالاتری دارن؟ نگران نباشید، ما امروز کمکتون می‌کنیم تا بهترین اسباب بازی جویدنی رو برای سگتون بخرید!

همه دندونی‌هایی که بررسی میشه و چندین اسباب بازی جویدنی مختلف تو تویپت موجوده و شما می‌تونید اون‌ها رو با بهترین متریال، قیمت مناسب از این فروشگاه تهیه کنید. 

چرا سگ‌ها به دندونی نیاز دارن؟

حتما شما هم موافقید که یکی از فعالیت‌های مورد علاقه سگ‌ها جویدنه. در واقع از اونجایی که سگ‌ها هم به‌نوعی چهارپا هستن و نمی‌تونن از دستاشون برای برداشتن وسایل استفاده کنن و حسابی به اینکه هر چیزی رو به دندونشون بگیرن عادت کردن. بنابراین استفاده از دندونی‌ها باعث میشه که به این غریزه سگ‌ها پاسخ داده بشه و به همین دلیل اسباب بازی جویدنی اون‌ها رو به آرامش می‌رسونه.

علاوه بر این موارد، دندونی سگ باعث میشه که اون‌ها همیشه مشغول باشن و درگیر بی‌حوصلگی، کسلی و یا حتی افسردگی نشن! در نهایت باید بگیم استفاده از دندونی سگ، به سلامت دهان و دندان این حیوون‌ها هم کمک می‌کنه و نمی‌ذاره که دندون‌هاشون به مرور جرم بگیره.

بهترین دندونی سگ!

همونطور که گفتیم اگه تابحال برای خرید دندونی سگ اقدام کرده باشید، می‌بینید انواع مختلفی از این محصولات موجوده که هر کدوم ویژگی‌های مختلفی دارن و ممکنه برای خرید اون‌ها سردرگم بشید. پس بیاین تا ببینیم بهترین دندونی سگ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه:

  • استفاده از متریال مناسب: مهمترین موضوعی که موقع خرید دندونی سگ باید بهش توجه کنید متریال اون هست. مواد سازنده دندونی‌ها ممکنه خوراکی یا غیر خوراکی باشن. بنابراین اگه دنبال یه وسیله بازی هستید بهتره که نوع غیرخوراکیش رو انتخاب کنید تا به‌راحتی تموم نشن! همچنین تو متریال دندونی‌ها نباید از مواد شیمیایی استفاده شده باشه. در نهایت وجود مهر VOHC می‌تونه خیال شما رو از بابت سالم بودن محصول برای دهان و دندان سگ‌ها راحت کنه.

  • ابعاد مناسب: اگه سگتون از نژادهای بزرگ مثل بولداگ یا ماستیف هست، با خرید دندونی‌های کوچیک نه تنها باعث اذیت شدنش میشید بلکه ممکنه تو گلوش هم گیر کنه و حتی باعث خفگی حیوون بشه! بنابراین اندازه دندونی باید متناسب با جثه سگتون باشه. در واقع اسباب بازی جویدنی نه باید اونقدر کوچک باشه که سگ قورتش بده و نه اونقدر بزرگ باشه که نتونه بین دندوناش بگیره.

  • داشتن طعم یا قابلیت جرمگیری: بعضی از دندونی‌های سگ، طعم دارن؛ بنابراین اگه سگتون عاشق طعم خاصیه می‌تونید دندونی با طعم موردنظر رو براش تهیه کنید.همچنین بعضی از دندونی‌ها با ویژگی‌های سلامتی عرضه میشن و می‌تونن به کاهش جرم دندون‌های سگتون کمک کنن. این دندونی‌ها معمولا قیمت بالاتری دارن ولی قطعا ارزش خرید اون‌ها بیشتره. پس اگه سلامت دهان و دندان سگتون براتون مهمه حتما از این نوع دندونی‌ها تهیه کنید.

حالا که با ویژگی‌های بهترین دندونی‌های مناسب برای سگ‌ها آشنا شدید، می‌خوایم بیشتر کمکتون کنیم و بهترین فروشگاه برای خرید دندونی سگ رو بهتون معرفی کنیم. تویپت از پت شاپ‌هایی هست که به‌طور تخصصی تو حوزه وسایل نگهداری سگ و گربه فعالیت می‌کنه.

تو تویپت می‌تونید انواع جای خواب، اسباب بازی، ظرف غذا، اسکرچر، عروسک، قلاده، توپ و کلی وسایل دیگه رو با بهترین قیمت و متریال برای سگ و گربه‌تون تهیه کنید. البته یکی از این وسایل که تویپت در انواع مختلف عرضه می‌کنه، دندونی سگ هست.

در ادامه سه تا از بهترین دندونی‌های سگ رو بهتون معرفی می‌کنیم. همه این محصولات تو فروشگاه تویپت موجود هستن و به‌راحتی می‌تونید از اونجا برای خرید دندونی سگ اقدام کنید.

دندونی جرمگیر سگ؛ هم سرگرمی هم سلامتی!

اگه می‌خواید همزمان هم سگتون بازی کنه و هم مسواک بزنه، دندونی جرمگیر سگ بهترین انتخابه. با داشتن این محصول دیگه خیالتون راحته که سگتون هر چی بیشتر باهاش بازی کنه، بیشتر براش مفیده و به سلامت دندوناش کمک می‌کنه.

خرید دندونی جرمگیر سگ

جالبه که بدونید این دندونی طوری تهیه شده که برای انواع نژاد سگ‌ها در سنین مختلف قابل استفاده‌ست و خیالتون راحته که متناسب برای سگ شما تولید شده. کافیه بعد از هر بار استفاده سگ، اون رو بشورید تا دفعه بعدی که سگتون استفاده می‌کنه، تمیز باشه و به نظافت دندوناش کمک کنه.

دندونی سوتی سگ؛ سگ‌ها عاشقش میشن!

دندونی سوتی سگ یک اسباب بازی جذاب و باحاله که همه سگ‌ها عاشقش میشن. با رنگ‌های جذابی که این دندونی داره قطعا تو نگاه اول نظر سگ شما رو جلب می‌کنه. البته این همه ماجرا نیست. وقتی که سگتون برای اولین بار اون رو تو دهنش می‌گیره و صدای سوتش رو می‌شنوه قطعا براش جذاب‌تر هم میشه!

خرید دندونی سگ

این دندونی حالت ژله‌ای و شفاف داره و مثل خیلی از دندونی‌های دیگه که تو بازار وجود دارن سفت و محکم نیست، بنابراین به هیچ وجه به لثه‌ها و دندون‌های سگتون آسیبی نمی‌رسونه. همچنین دندونه‌هایی که روی این محصول وجود داره باعث میشن تا با هر بار استفاده، جرم دندون‌های سگتون کمتر بشه و مثل یک مسواک براشون عمل کنه.

دندونی چرخ‌دنده توپی؛ دندونی اقتصادی

اگه نیازی به دندونی جرمگیر یا دندونی سوتی ندارید و دنبال یه گزینه ارزون‌قیمت‌تر می‌گردید، دندونی چرخ‌دنده قطعا بهترین گزینه‌ست. این دندونی علاوه بر قیمت مناسب، چرخ‌دنده‌هایی داره که برای سگ‌ها حکم پازل رو دارن و ساعت‌ها می‌تونن سگتون رو سرگرم کنن.

خرید دندونی چرخ دنده توپی سگ

در واقع با خرید این محصول شما هم دندونی برای سگ‌تون خریدید و هم یک پازل که حتی اگه تو دهنش هم نکنه، باز هم ساعت‌ها سرگرم میشه. این محصول خصوصا برای سرپرست‌هایی که بیشتر ساعت‌های روز رو تو خونه نیستن کاربردی‌تره چون سگ‌ها می‌تونن به تنهایی با این اسباب بازی مشغول باشن و دیگه دلشون برای صاحبشون تنگ نشه!

اگه در مورد اینکه کدوم دندونی برای سگتون مناسب‌تره، شک دارید، به‌راحتی می‌تونید با کارشناس‌های مجموعه تویپت ارتباط بگیرید تا مطمئن بشید که بهترین انتخاب رو می‌کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نتانیاهو زمان صدور حکم بازداشت خود را اعلام کرد
طلا پرید ؛ بیت‌کوین قرمز شد
نخستین واکنش ایران به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ۵۰ نفر
ادعای حسن روحانی در فیلم تازه منتشر شده درست است؟ +جزئیات
گزینه رد شده فولاد با ۳۰۰ هزار دلار بیشتر پرسپولیسی شد
آقای گل پرسپولیسی در استقلال؟
مذاکره پرسپولیس با ۴ بازیکن داخلی و ۲ خارجی
واکنش خاص شهید رئیسی به یک پیشنهاد +فیلم
شوک به پرسپولیس
اسم مهدی قایدی در لیست نکونام
اتفاق بزرگ در باشگاه پرسپولیس
افزایش ۱ میلیون تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان
مدت زمان قرارداد سرمربی جدید پرسپولیس
پاسخ به شایعه/ تکذیب حضور نیروهای عراقی و یمنی در جنوب لبنان
وقوع درگیری‌های شدید در جنین/ گلوله‌باران نظامیان صهیونیست
حجت الاسلام عابدینی: اجماع و ائتلاف انقلابی محقق خواهد شد
تل‌آویو، لشکر بازنشستگان تشکیل می‌دهد!
تاکید ژاپن به تداوم اعمال تحریم‌های شدید علیه روسیه
مجمع روحانیون مبارز از مسعود پزشکیان حمایت کرد
ترافیک کیلومتری برای عوارضی که تعطیل است!
مخالفت دولت عربستان با رای دادن حجاج ایرانی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top