تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/12/03 - 12:05
کد خبر: 497168

عایق رطوبتی محبوب: راهنمای انتخاب، خرید و قیمت ایزوگام

عایق رطوبتی محبوب: راهنمای انتخاب، خرید و قیمت ایزوگام

این مقاله به طور جامع و مفصل به معرفی ویژگی‌های بهترین ایزوگام مورد نیاز شما، شرایط خرید و قیمت ایزوگام می‌پردازد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ قیمت ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی از جمله نوع ایزوگام، برند تولیدکننده ایزوگام، کیفیت مواد اولیه، ضخامت، ابعاد و وزن ایزوگام مورد  نیاز شما و غیره. در این مقاله به بررسی این عوامل تاثیرگذار خواهیم پرداخت. در کنار این مسئله به عوامل دیگری از جمله معرفی انواع مختلف ایزوگام و ویژگی‌های ایزوگام مورد نیاز شما می‌پردازیم. گروه الوند راه یکی از معتبرترین فروشگاه‌های فروش این کالای پرمصرف می‌باشد. ما سعی بر این داریم تا بالاترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت ایزوگام دلیجان

مقایسه انواع ایزوگام‌ ها

# شما برای انتخاب ایزوگامی که مناسب شرایط شما باشد ابتدا بهتر است آشنایی مختصری با انواع ایزوگام داشته باشید. در ادامه انواع ایزوگام را از لحاظ ساختار، کاربرد و انواع مواد اولیه بررسی خواهیم کرد و مزایا و معایب آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

  1. ایزوگام دمیده: این ایزوگام از قیر دمیده شده ساخته می‌شود و ساختاری تک لایه دارد. این نوع ایزوگام برای مناطقی که آب و هوای معتدل دارند بسیار مناسب است. قیمت ارزان و نصب آسان از مزایای این ایزوگام محسوب می‌شود. مقاومت پایین و عمر مفید کوتاه از جمله معایب این نوع ایزوگام می‌باشد.
  1. ایزوگام پلیمری: مواد اولیه این نوع ایزوگام قیر پلیمری می‌باشد. این نوع ایزوگام ساختاری تک لایه و یا دو لایه دارد. ایزوگام پلیمری در تمامی مناطق آب و هوایی استفاده می‌شود. این نوع ایزوگام به نسبت مدل قبلی که ذکر کردیم مقاومت و عمر مفید بالاتری دارد و در برابر گرما و سرما انعطاف بیشتری از خود نشان می‌دهد. البته این نوع ایزوگام به نسبت برتری‌هایی که دارد گران‌تر نیز می‌باشد.
  1. ایزوگام فویل‌دار: ایزوگام فویل‌دار هم از قیر دمیده و هم از قیر پلیمری ساخته می‌شود. این نوع ایزوگام ساختاری تک لایه دارد و با روکش آلومینیومی پوشیده می‌شود. این نوع ایزوگام با توجه به اینکه خاصیت انعکاس نور را دارد برای مناطق گرمسیری مناسب می‌باشد. ایزوگام فویل‌دار توان خنک نگه داشتن خانه را نیز دارد که این مورد از مزایای مهم آن محسوب ‌شود. این نوع ایزوگام قیمت بالایی در بازار دارد.
  1. ایزوگام دولایه: ایزوگام دولایه نیز مانند مدل قبلی هم از قیر دمیده و هم از قیر پلیمری ساخته می‌شود. این نوع ایزوگام دارای ساختاری دولایه می‌باشد و از چسبندگی بالایی برخوردار است. استفاده از این نوع ایزوگام در مناطقی که رطوبت بالایی دارند و یا بسیار پرتردد هستند بسیار مناسب می‌باشد. ایزوگام دولایه نیز قیمت بالایی دارد.
  1. ایزوگام طرح‌دار: مواد اولیه سازنده ایزوگام طرح‌دار نیز همانند دو مورد قبلی قیر دمیده و قیر پلیمری می‌باشد. ایزوگام طرح‌دار تک لایه است و همانطور که از اسمش می‌توان حدس زد در طرح‌های مختلف موجود می‌باشد. این نوع ایزوگام در اکثر مناطق جغرافیایی استفاده می‌شود و از طرح و ظاهر زیبایی برخوردار است. این نوع ایزوگام نیز قیمت بالایی در بازار دارد.

قیمت ایزوگام در تهران

بهترین ایزوگام کدام است؟

انتخاب بهترین نوع ایزوگام از بین مواردی که ذکر شد به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما در این مرحله باید نیازهای خود را بسنجید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای این سنجش به مواردی از جمله منطقه آب و هوایی که در آن زندگی می‌کنید، نوع کاربری مورد نظر، بودجه‌ای که دارید و میزان عایق بندی مورد نیاز حتما توجه کنید. در ادامه مقاله نکات بیشتری در مورد انتخاب بهترین نوع ایزوگام را ذکر می‌کنیم:

از محصولات تولیدکنندگان معتبر و دارای گارانتی استفاده کنید.
برای نصب ایزوگام از متخصصان و تیم‌های حرفه‌ای کمک بگیرید.
به ضخامت و وزن ایزوگام مورد نیازتان توجه داشته باشید.
نوع قیر مورد استفاده شده را در نظر بگیرید.
قیمت ایزوگام را از چندین فروشگاه استعلام بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.
همیشه قبل از خرید با متخصصان و مشاوران این حوزه مشورت کنید تا بهترین انتخاب داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید. در ادامه به چند نمونه از برندهای ایزوگام در ایران اشاره می‌کنیم:
ایزوگام بام گستر دلیجان
ایزوگام سراپوش دلیجان
ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان
ایزوگام مرجان دلیجان
ایزوگام پشم شیشه دلیجان
پشم شیشه دلیجان
صدف گستر دلیجان
 نکات مهم درباره این کالا
# برخی نکات مهم درباره ایزوگام که در زمان نصب باید رعایت کنید را در ادامه شرح می‌دهیم:

سطح مورد نظر باید صاف و خشک باشد.
عایق بندی دقیق تمامی درزها و اتصالات نکته مهمی می‌باشد.
نکات مهم برای نگهداری
ایزوگام را به طور دوره‌ای مورد بازدید متخصصان قرار دهید تا از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری شود و در صورت بروز مشکل خسارت کمتری به شما وارد شود.
اشیاء سنگین را به هیچ وجه روی آن قرار ندهید. این مورد آسیب چشم‌گیری به ایزوگام وارد می‌کند.
مواد اسیدی و شیمیایی را به هیچ وجه روی آن نریزید.
عمر مفید: عمر مفید این کالا با توجه به کیفیت مواد اولیه و شرایط آب و هوایی متفاوت می‌باشد اما به طور میانگین این کالا بین 10 تا 20 سال عمر می‌کند. شما با رعایت نکات ایمنی می‌توانید عمر آن را افزایش دهید.

 قیمت ایزوگام

# قبل از خرید هرگونه ایزوگام بهتر است با عواملی که بر قیمت این کالا تاثیر دارند آشنا شوید. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت این کالا خواهیم پرداخت:

نوع ایزوگام: این کالا در انواع مختلف فویل‌دار، طرح‌دار، آلومینیومی بدون فویل، دولایه و تک لایه تولید می‌شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.
ضخامت ایزوگام: ایزوگام در ضخامت‌های مختلفی به بازار عرضه می‍شود. هرچه ضخامت این کالا بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می‌‌رود.
برند ایزوگام: برند تولیدکننده ایزوگام، مانند هر کالای دیگری، بر قیمت آن تاثیر دارد. برندهایی که اجناس با کیفیت بالا عرضه می‌کنند و تجربه طولانی‌تری در تولید این کالا دارند از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند واین مورد تاثیر بسزایی در افزایش و یا کاهش قیمت این کالا می‌گذارد. البته برند تولیدکننده همیشه عامل تعیین کننده کیفیت بالای این کالا نمی‌باشد.
وزن ایزوگام: نوع و مواد اولیه و ضخامت ایزوگام بر وزن آن تاثیرگذار هستند که این موضوع بر قیمت این کالا تاثیر مستقیم می‌گذارد.
مواد اولیه: مواد اولیه مختلف از مصالح متفاوتی ساخته می‌شوند و کیفیت این مصالح نیز تاثیر بسزایی در قیمت نهایی این کالا دارند.
نوسانات بازار: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم نوسانات بازار مصالح را همیشه باید در نظر گرفت.
نکاتی در مورد قیمت ایزوگام
برای کسب اطلاع از جدیدترین قیمت ایزوگام به بخش قیمت وب سایت ما مراجعه کنید.
قبل از خرید ایزوگام از فروشگاه‌های متعدد قیمت بگیرید.
با توجه به متراژ، نوع ایزوگام و منطقه آب و هوایی که در آن هستید هزینه نصب را هم در نظر داشته باشید.
قیمت ایزوگام در فصل سرد پایین‌تر می‌باشد.

قیمت ایزوگام درجه یک

 

الوند راه ارائه دهنده خدمات فروش و نصب ایزوگام

امروزه شرکت‌های متعددی هستند که در زمینه فروش و نصب ایزوگام فعالیت می‌کنند و شما باید بین گزینه‌های متعدد یک شرکت را انتخاب کنید. قطعا شما به دنبال شرکتی هستید که بهترین شرایط را برای شما فراهم کند. شرکت ما با سابقه طولانی‌ای که در زمینه خرید و فروش و نصب این کالا دارد، گزینه مناسبی برای خرید ایزوگام می‌باشد. شرکت ما در زمینه نصب ایزوگام برای انواع ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی نیز تجربه زیادی دارد. شما می‌توانید برای کسب هرگونه اطلاعاتی که در این زمینه نیاز دارید با مشاوران ما در تماس باشید. در بخش قیمت سایت ما نیز می‌توانید قسمت‌های به‌روز و آپدیت شده انواع ایزوگام را پیدا کنید.

برخی از خدمات گروه الوند راه شامل موارد زیر می‌شود:

فروش ایزوگام با کیفیت ساخته شده توسط تولیدکنندگان معتبر
تیم فنی ما به سریع‌ترین و تمیزترین شکل کار نصب ایزوگام را برای شما انجام خواهد داد.
فروش ایزوگام به قیمت روز
مشاوره رایگان به مشتریان در انواع زمینه‌های مرتبط به ایزوگام
ضمانت نامه و خدمات پس از فروش مناسب
قیمت رقابتی
فروش و ارسال کالا به سراسر کشور
# برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

شماره همراه: 09125589207
شماره همراه: 09197328245
وب‌سایت: Alvandrah.ir

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظارت بر تاکسی‌ها هوشمند می‌شود
ایرج طهماسب به تئاتر برگشت
لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در یک فیلم جدید
قاشق هخامنشی با طراحی پیچیده الهام‌گرفته از اساطیر کهن ایران!
تتلو و رفتارهای عجیب‌اش تا پیش از دستگیری
کاهش ۴۳ تومانی نرخ یورو در مرکز مبادله ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top