تاریخ انتشار: 03 بهمن 1388 - 00:00:00
کد خبر: 4974

پاسخ برادر شهید همت به شعار فرقه سبز

برادر شهید همت گفت که دوستداران واقعی شهید همت با تمام وجود از مقام معظم رهبری دفاع خواهند کرد و گوش به فرمان ولی امر زمان خود هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شبکه ایران، ولی‏الله همت، برادر شهید محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول‏الله در دوران دفاع مقدس، این شهید را «عاشق ولایت» خواند و تاکید کرد که «اگر او امروز در میان ما بود با تمام وجود از ولی زمان، مقام معظم رهبری حمایت می‌کرد.»

وی در خصوص ولایت‏پذیری برادر شهید خود گفت: یقین دارم که اگر وی امروز در میان ما بود، با تمام وجود از ولایت فقیه که در مقام معظم رهبری تجلی یافته است، حمایت می‌کرد و حاضر نمی‌شد حتی یک لحظه در دفاع از ولایت کوتاهی کند.

برادر شهید همت با بیان این‏که دوستداران واقعی شهید همت با تمام وجود از مقام معظم رهبری دفاع خواهند کرد و گوش به فرمان ولی امر زمان خود هستند، به فارس گفت که «هر کس خلاف این نظریه عمل کند، یقیناً تداوم بخش راه شهدا نخواهد بود.»

وی در خصوص وظیفه جاماندگان از قافله شهدا در وضعیت کنونی خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که مقام عظمای ولایت با تمام وجود تداوم بخش راه امام راحل و نایب بر حق امام زمان(عج) هستند.

گفتنی است که حامیان فرقه سبز در تجمعات غیر قانونی خود در خیابان های تهران، در اعتراض به تلاش نیروهای بسیجی در کمک به حفظ امنیت شهر، به سردادن شعارهایی نظیر «بسیجی واقعی همت بود و باکری» می پرداختند. به گفته آنان بسیجی واقعی را باید در جمع اغتشاشگران یافت.

سران جریان اصلاحات و برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دهم نیز در مواضعی که بویژه قبل از انتخابات عنوان کردند، مدعی پایبندی به امام (ره) و انقلاب بودند.

اما پس از حمایت آنان از شعارهای ساختارشکنانه در روز قدس، 13 آبان، 16 آذر و همچنین اهانت به ساحت مقدس امام راحل(ره) و هتک حرمت عاشورای حسینی، تناقضی که پس از اعلام نتایج انتخابات در مواضع آنان ایجاد شده بود، به صورت جدی تری مطرح شد.

پس از این موضوع بود که گفته شد ماهیت اصلی این جریان فتنه برای مردم آشکار شده است. راهپیمایی ده ها میلیونی مردم ایران اسلامی در روز 9 دی ماه هم به دنبال آشکار شدن همین تناقض ها خلق شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top