تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/12/08 - 13:46
کد خبر: 497572

جدیدترین وضعیت فرودگاه رشت پس از بارش سنگین برف

جدیدترین وضعیت فرودگاه رشت پس از بارش سنگین برف

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: هم‌اکنون باند فرودگاه رشت کاملا عملیاتی بوده و شرایط جوی و دید افقی نیز در وضعیت عادی قرار دارد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سیدمحسن میرحسینی با اشاره به بارش برف در استان افزود: باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد.

وی با اشاره به بارش شدید برف طی روز گذشته، اظها کرد: با تلاش‌های روز گذشته همکاران در فرودگاه رشت و انجام عملیات برف‌روبی، باند و سطوح پروازی این فرودگاه عملیاتی است.

میرحسینی با بیان اینکه هم‌اکنون باند فرودگاه رشت کاملا عملیاتی بوده و شرایط جوی و دید افقی نیز در وضعیت عادی قرار دارد، عنوان کرد: هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به آخرین وضعیت فرودگاه‌ با توجه به بارش برف، تاکید کرد: هرگونه لغو یا تاخیر احتمالی پروازها به دلیل محدودیت‌های عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی است.

میرحسینی از انجام دو پرواز ورودی شرکت هواپیمایی کیش ایر از مبدا کیش در ۱۳:۱۵ و از مبدا مشهد در ۱۴:۳۰ خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین دو پرواز خروجی به مقصد کیش در ۱۴:۱۵ و به مقصد مشهد در ۱۵:۳۰ انجام خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top