تاریخ انتشار: جمعه 1402/12/11 - 11:38
کد خبر: 497854

حضور صندوق رای در «پخش اخبار» صداوسیما برای اولین بار

حضور صندوق رای در «پخش اخبار» صداوسیما برای اولین بار

برای اولین در تاریخ صداوسیما صندوق رای به پخش اخبار صداوسیما آورده شده است تا کسانی که مشغول پوشش اخبار هستند بتوانند آرای خود را به صندوق بیندازند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برای اولین در تاریخ صداوسیما صندوق‌های رأی از ابتدای امروز جمعه ۱۱ اسفند ساعت ۸ صبح در پخش اخبار صداوسیما واقع در ساختمان شیشه‌ای قرار گرفته است تا افراد مختلف در «پخش اخبار» از این طریق بتوانند رأی دهند. اتفاقی که پیش از این و در سال‌های گذشته در ادوار مختلف انتخابات نبود.

صندوق شورای نگهبان تا پایان شب در پخش اخبار قرار دارد و ۱۳ نفر از شورای نگهبان برای روند نظارت بر رأی دادن در این بخش حضور دارند.

پیش از این صندوق رأی به صورت صندوق سیار و همچنین صندوق‌های رأی در مسجد بلال تدارک دیده می‌شد که امسال هم علاوه بر صندوق در پخش اخبار سازمان این صندوق‌ها نیز پیش بینی شده است تا افراد مختلف صداوسیما از کارمندان تا مدیران و گروه‌های مختلف بتوانند آرای خود را در مسجد بلال به صندوق بیندازند.

صداوسیما طی یک هفته گذشته نیز برنامه‌های انتخاباتی مختلفی را در شبکه‌های سیما تدارک دید که از بحث درباره رأی دادن تا مناظره و دیگر مباحث را شامل می‌شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top