تاریخ انتشار: شنبه 1402/12/12 - 10:10
کد خبر: 497916

۱۴۰۳ با یحیی و فرهاد؛ گزینه‌های جذاب برای لیگ برتر

۱۴۰۳ با یحیی و فرهاد؛ گزینه‌های جذاب برای لیگ برتر

شاید سرمربیان سابق سرخابی‌ها، در آغاز سال جدید دوباره در لیگ برتر مشغول به‌کار شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شواهد و نشانه‌ها حکایت از آن دارد که شاید به‌زودی یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربیان تیم‌هایی غیر از پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر مشغول به‌کار شوند؛ مثلا در آغاز سال۱۴۰۳ و هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم. این دو که تا ۲سال پیش سرمربی پرسپولیس و استقلال بودند و بارها رودرروی یکدیگر ایستادند، در موقعیتی قرار دارند که ممکن است به‌زودی بیرون از تهران تیم بگیرند.

یحیی در معرض پیشنهادهای جذاب

یحیی گل‌محمدی همین حالا هم مربی آزاد است و هر لحظه این احتمال وجود دارد که تیم بگیرد. او بین ۲ نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم و پس از چندین نوبت قهر و استعفا سرانجام از پرسپولیس رفت. یحیی اعلام کرده بود مدتی قصد استراحت دارد و شاید در نیم‌فصل دوم تیم نگیرد اما به هر حال او آنقدر اسم ‌و رسم و افتخار دارد که بی‌گمان پیشنهادهای پرشماری برایش وجود خواهد داشت. در طول تعطیلی مسابقات لیگ، شایعه حضور گل‌محمدی روی نیمکت فولاد خوزستان به‌طور جدی مطرح شد که به سرانجام نرسید. بعد از شکست سپاهان مقابل استقلال هم که ششمین باخت پیاپی طلایی‌پوشان اصفهانی بود، گفته شد شاید یحیی سر از این تیم دربیاورد اما فعلا باشگاه جدایی ژوزه مورایس را به‌شدت تکذیب کرده است. در هر صورت ادامه‌یافتن این پیشنهادها می‌تواند گل‌محمدی را در همین فصل به لیگ برتر بازگرداند.

فرهاد و دیپورت از امارات

فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی بی‌شکست در لیگ بیست‌ویکم به شکل ناگهانی با استقلال خداحافظی کرد و راهی الاتحاد کلبا در لیگ امارات شد. فصل اول کار مجیدی در این تیم مجموعا قابل‌قبول بود. او توانست با کسب ۳۳امتیاز از ۲۶بازی، کلبا را در رده هشتم جدول ۱۴تیمی لیگ امارات قرار بدهد و میانگین کسب ۱.۲۶امتیاز را به جا بگذارد. بر همین اساس هم قرارداد مربی ایرانی تمدید و ترکیب تیم تقویت شد. حتی مهدی قائدی، ستاره استقلال را هم برای مجیدی گرفتند اما نتایج به هیچ‌وجه در حد انتظارات نبود. شکست ۲بر یک مقابل بطائح، هشتمین باخت الاتحاد کلبا در ۱۵بازی بوده است؛ تیمی که امسال فقط ۱۳امتیاز کسب کرده؛ به‌طور میانگین ۰.۸۶امتیاز از هر مسابقه. طی روزهای گذشته شایعات در مورد اخراج مجیدی بیش از هر زمان دیگری داغ شده بود؛ مخصوصا که او در نشست خبری بعد از مسابقه با بطائح هم حضور نیافت. سرانجام دیروز جدایی فرهاد از الاتحاد کلبا به‌طور رسمی اعلام شد و از حالا به بعد او به یک گزینه جذاب برای باشگاه‌های ایرانی تبدیل خواهد شد؛ هرچند با توجه به نتایج خوبی که جواد نکونام در استقلال گرفته، بعید است فعلا مجیدی برای او خطر بزرگی باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top