تاریخ انتشار: شنبه 1402/12/12 - 16:55
کد خبر: 497946

بیانیه جبهه پایداری در تقدیر از حضور حماسه ساز ملت ایران

بیانیه جبهه پایداری در تقدیر از حضور حماسه ساز ملت ایران

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. ملت شریف ایران به رغم توطئه‌های چند ماهه دشمنان و بدخواهان، با حضور امید آفرین و توأم با نشاط خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری آفرید.

این حضور مسئولانه‌ی مردمی در مسأله‌ای که به سرنوشت کشور ارتباط می‌یابد و نقشی حیاتی در آینده ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، پاسخ هوشمندانه و قاطعی بود که ملت عزیز ایران به دسیسه‌های دشمنان داد و نقشه‌های آنان را برای ایجاد محیط یأس آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی تا مدت‌ها خنثی کرد.

اکنون که به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم اروحنا له الفداه و هدایت‌های مقام معظم رهبری، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور مبتنی بر بصیرت و تکلیف مدارانه مردم عزیزمان در مرحله اول به پایان رسیده است، جبهه پایداری انقلاب اسلامی وظیفه خود می داند مراتب قدردانی و تشکر صمیمانه خود را نثار ملت رشید و هوشیار و عظیم الشأن ایران کرده و به خاطر رشد و آگاهی و همت و وقت شناسی این ملت بزرگ که روح مقدس امام راحل و ارواح طیبه شهدا را شاد کردند، پیشانی سپاس به درگاه خداوند منان بساید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top