تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/12/13 - 12:56
کد خبر: 498079

کاشت مو میکروفیت جدیدترین روش کاشت مو

کاشت مو میکروفیت جدیدترین روش کاشت مو

اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، دیگر نگرانی‌های خود را کنار بگذارید، چراکه علم آنقدر پیشرفت کرده تا این مشکل ناراحت‌کننده را به‌آسانی و با کاشت مو برای همیشه حل کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کاشت مو میکروفیت یکی از جدیدترین روش‌ها برای دوباره به‌دست آوردن زیبایی و جوانی است. با بالارفتن سن و برخی از مشکلات ژنتیکی، ریزش مو، ابرو یا حتی ریش به‌سراغ افراد می‌آید و با کم پشت‌شدن موها، اعتمادبه‌نفس از بین می‌رود.

افرادی که دچار ریزش مو شده‌اند، بسیار روحیه حساسی دارند و معمولا به‌دلیل ازبین‌رفتن اعتمادبه‌نفس‌شان گوشیه‌گیر و منزوی می‌شوند. گاهی این افراد آنقدر از ریزش موهای خود رنج می‌برند، که به‌دنبال راه‌کارهایی برای درمان می‌گردند.

اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، دیگر نگرانی‌های خود را کنار بگذارید، چراکه علم آنقدر پیشرفت کرده تا این مشکل ناراحت‌کننده را به‌آسانی و با کاشت مو برای همیشه حل کند.

علت ریزش مو چیست؟

خیلی از ما در برهه‌ای از زندگی با مشکل ریزش مو مواجه شده‌ایم. ریزش می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد مانند:

  • استرس
  • ژنتیک
  • بالارفتن سن
  • ضعیف‌شدن فولیکول مو
  • استفاده از برخی داروها
  • سرطان
  • کمبود آهن، زینک یا مواد معدنی

 با‌این‌حال درمان‌های متعددی وجود دارد که می‌تواند ریزش مو را قطع کند، اما اگر فولیکول مو به‌طور کامل از بین رفته باشد، هیچ روشی به‌غیر از کاشت نمی‌تواند مشکل کم‌پشت‌شدن موها را حل کند.

کاشت مو

زمانی که حرف از کاشت به‌میان ‌می‌آید، سوالاتی مانند آیا کاشت دائمی است؟ طول عمرش چقدر است؟ بهترین روش کاشت کدام است؟ در ذهن نقش می‌بندد.

درجواب باید گفت بله؛ کاشت دائمی است، اما طول عمر آن بستگی به مراقب‌های شما دارد. برای مثال، اگر طبق گفته‌های پزشک خود عمل کنید، تا زمانی که موهایتان هم‌رنگ دندان‌های‌تان سفید شود، کاشت برروی سر شما می‌ماند و ریزشی ندارد.

اما برای اینکه بدانید بهترین روش کاشت برای شما کدام است، باید قبل‌از کاشت مو یک مشاوره اصولی بگیرید تا بتوانید تجربه یک عمل خوب را داشته باشید.

بهترین روش کاشت مو

روش‌های گوناگونی برای کاشت وجود دارد که اکنون به 2 مورد از معروف‌ترین آن‌ها به ‌نام‌های FIT و FUT می‌پردازیم:

  • FUT: یک روش جراحی است که نواری از پوست سر به طول 20 سانتی‌متر و عرض 2 سانتی‌متر از پشت سر برداشته می‌شود و قسمت بریده‌شده توسط پزشک بخیه خواهد شد.

بعداز بخیه، فولیکول‌های مو را از پوست برداشته، جدا می‌کنند و تک‌تک آن‌ها را در جلوی سر کاشت می‌زنند. این روش به مراقبت زیادی نیاز دارد و همچنین دوره نقاهت آن طولانی است.

  • FIT: اف ای تی یا همان کاشت مو میکروفیت، روشی بسیار ظریف و بدون جراحی است. این روش کاشت مو که به‌تازگی ابداع شده، خلاف FUT اصلا دوره نقاهت ندارد و معمولا بعداز یک جلسه کار کاشت به‌پایان می‌رسد.

برای کاشت FIT اول بی‌حسی انجام می‌شود و بعد، از پشت سر یا گوش، روند برداشت فولیکول‌های مو آغاز خواهد شد. در روش کاشت مو میکروفیت از دستگاه‌های مینیاتوری استفاده می‌کنند، سری این دستگاه بسیار ریز است، به ‌همین‌ علت درد، خون‌ریزی و دوره نقاهت ندارد.

مزیت های کاشت میکروفیت

کاشت مو میکروفیت جدیدترین روش کاشت مو

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد، یکی از ویژگی‌های اصلی کاشت به روش فیت این است که نیازی به جراحی و بریده‌شدن پوست سر نیست. علاوه‌بر این، کاشت مو میکروفیت مزیت‌های دیگری نیز دارد:

  • زاویه‌سازی اصولی مو
  • نتیجه بهتر و طبیعی‌تر
  • بدون داشتن ریسک و عوارض جانبی
  • امکان رسیدن تراکم بالا در یک جلسه
  • کاملا غیرتهاجمی و بدون درد

علاوه‌بر تمامی مواردی که در بالا گفته شد، باید این را هم اضافه کرد که این روش به‌دلیل کم‌ریسک‌بودن و ظرافت بالایی که دارد، برای کاشت ابرو و کاشت ریش هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاشت ابرو

در دوره زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که فشار کاری و روحی زیادی را احساس می‌کنیم و همین امر باعث ریزش شدید ابروها می‌شود. ابروها یکی از مشخصه‌های زیبایی چهره هستند، به ‌همین ‌دلیل بدترین اتفاقی که می‌تواند برای آن‌ها بیفتد، ریزش است.

زمانی که ابرو شروع به ریزش می‌کند، احتمال ترمیم‌شدن و رشد دوباره آن بسیار کم است. اما می‌توان این مشکل را برای همیشه با کاشت حل کرد.

کاشت ابرو به‌ روش میکروفیت بهترین گزینه برای به‌دست آوردن ابروهای پرپشت قبل است. ازآنجایی‌که این روش هیچ جراحت و زخمی برروی صورت شما برجای نمی‌گذارد، می‌توانید با خیالی آسوده، برای تغییرات ظاهری مثبت، خود را آماده کنید.

کاشت ریش

برخی از خانم‌ها علاقه زیادی به ریش مردها دارند، چراکه ازنظر آن‌ها ریش ابهت و مردانگی را در آقایان دوبرابر می‌کند. جدا از بحث جذابیت مردان برای بانوان، ریش تاثیر زیادی در چهره مردها دارد و می‌تواند به آن‌ها احساس قدرت دهد.

بنابراین کم‌شدن و ریزش ریش‌ها می‌تواند دغدغه بزرگی برای‌شان باشد، درحدی که اعتمادبه‌نفس خود را در برابر جنس مخالف از دست بدهند.

برای درمان ریزش ریش هیچ راه‌حلی به‌جز کاشت ریش وجود ندارد. برای انجام‌دادن کاشت ریش لازم است تمام نکاتی که دکتر به شما می‌گوید را رعایت کنید. برای مثال، تا مدتی نباید ریش خود را بخارانید و هنگام شستشو، با صورت خود ملایم باشید. البته پیداکردن دکتر کارکشته، با مهارت و تجربه که تمامی این نکات را به شما بگوید سخت است. بنابراین، باید در انتخاب کلینیک بسیار دقت کنید.

چطور بهترین کلینیک را پیدا کنیم؟

کاشت مو میکروفیت جدیدترین روش کاشت مو

حال که تصمیم به انجام کاشت مو میکروفیت را دارید، باید یک کلینیک مناسب پیدا کنید. معیار شما برای پیداکردن یک مرکز کاشت، باید با مهارت‌ترین پزشک آن مرکز باشد. نحوه برخورد، نوع مشاوره و نشان‌دادن نمونه کار از دیگر مواردی است که در پیداکردن کلینیک خوب می‌تواند به شما کمک کند.

کلینیک تهران بیوتی سنتر به‌عنوان بزرگترین مرکز کاشت موی ایران ارائه‌دهنده باکیفیت‌ترین خدمات کاشت مو با استفاده از جدیدترین روش کاشت موی طبیعی به‌نام میکروفیت (MicroFIT) است. رضایت متقاضیان، استفاده از به‌روزترین تجهیزات، خدمات مشاوره‌ای حرفه‌ای، درجه علمی پزشکان و تکنسین‌ها و بسیاری عوامل دیگر موجب شده تا کلینیک تهران بیوتی سنتر در سال 99 به‌عنوان برترین کلینیک تخصصی کاشت مو از طرف انجمن پیوند موی ایران برگزیده شود. ما با افتخار تا دریافت بهترین نتیجه در کنار شما هستیم.

جمع‌بندی

برای کاشت ابرو، ریش و مو روش‌های مختلفی وجود دارد، اما کاشت مو میکروفیت یکی از جدیدترین روش‌ها برای بازگرداندن جذابیت و زیبایی به چهره شما است. یکی از مزیت‌های این نوع کاشت مو این است که بدون جراحی صورت می‌گیرد و هیچ ردی از بخیه و زخم از خود به جا نمی‌گذارد. اگر به‌دنبال یک مرکز خوب با کادر مجرب می‌گردید، ما کلینیک تهران بیوتی سنتر را به شما معرفی می‌کنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نجات ۱۸ نفر از آتش‌سوزی باشگاه ورزشی بانوان در اصفهان
برگزاری قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
روایت همسر شهید امیرعبداللهیان از تلاش شبانه‌روزی آقای وزیر برای مردم غزه +فیلم
بورل: وضعیت غذا در غزه در بدترین شرایط قرار دارد
شلیک ۷۰ موشک به سمت شهرک‌های اسرائیلی توسط حزب الله
امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط نمایندگان خارجی +عکس
پیام تسلیت فرمانده سپاه به سید حسن نصرالله
کاریکاتور| اصناف غنی سرسفره کارگران و کارمندان فقیر!
مطهری: کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شوم
ادای احترام به رئیس جمهور شهید در لیگ برتر هندبال +فیلم
کاریکاتور| به یاد شهید حسین امیرعبداللهیان
تصمیم علی لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری
بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری +عکس
پیام تسلیت آیت‌الله نوری‌همدانی در پی درگذشت مادر سیدحسن نصرالله
کاریکاتور| اسرائیل منفور ترین و پوچ‌ترین رژیم در جهان
پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به سید حسن نصرالله
اژه‌ای مطلقاً قصد نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارد
پیام تسلیت وزیر کشور به سیدحسن نصرالله
شکایت‌ها ادامه دارد/ استقلال و پرسپولیس به جان هم افتادند
افزایش ۲۶ درصدی واردات کالای اساسی در سال جاری
وارد شدن ۴.۶ تن شمش طلا از گمرکات به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top