تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/12/14 - 09:40
کد خبر: 498179

با اس ام اس بهین پیام، تبلیغات کسب و کارت رو به سطح جدید برسون!

با اس ام اس بهین پیام، تبلیغات کسب و کارت رو به سطح جدید برسون!

صاحبان کسب‌و‌کار با استفاده از این روش و با ارسال حجم وسیعی از پیامک‌ها به سادگی کسب‌و‌کار خود را نمایش می‌دهند و دیگران را با آن آشنا می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛استفاده از ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات کسب و کار می‌تواند یک استراتژی بازاریابی موثر باشد، این استراتژی این روزها بسیار مورد توجه صاحبان کسب‌و‌کارها قرار گرفته است.

صاحبان کسب‌و‌کار با استفاده از این روش و با ارسال حجم وسیعی از پیامک‌ها به سادگی کسب‌و‌کار خود را نمایش می‌دهند و دیگران را با آن آشنا می‌کنند.

اگر شما هم قصد استفاده از این روش تبلیغاتی را برای کسب و کار خود دارید می توانید در ادامه همراه ما باشید.

پیامک انبوه چیست؟

پیامک انبوه یکی از بهترین روش‌های تبلیغ در بازار است. این روش یکی از روش‌های پرسرعت برای تبلیغ است که در کسری از ثانیه تعداد بیشماری از کاربران را با کسب‌و‌کار شما آشنا می‌کند.

لازمه ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه خرید سامانه پیامکی و دسترسی به محیط کاربری پنل اس ام اس می باشد شما می توانید با ثبت نام در پنل پیامک بهین پیام و دسترسی به امکاناتی نظیر انواع ارسال های هدفمند، پیامک های انبوه خود را در کمترین زمان ممکن ارسال کنید و بازخورد خوبی دریافت کنید.

ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات چه کسب و کارهایی مناسب است؟

ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات می‌تواند برای طیف وسیعی از کسب و کارها مناسب باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید از این روش برای کسب‌و‌کارهایی مانند رستوران‌ها و کافه‌ها، فروشگاه‌های محلی، مراکز خدماتی مانند آرایشگاه‌ها، قالیشویی‌ها و تعمیرگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، فروشگاه‌های آنلاین، وبسایت‌های مختلف و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات استفاده کنید.

مزایای ارسال پیامک انبوه در بازایابی

با اس ام اس بهین پیام، تبلیغات کسب و کارت رو به سطح جدید برسون!

تبلیغات کسب و کارها با ارسال پیامک انبوه دارای یک سری مزایای بسیار خوب است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  1. هزینه کم: تبلیغات کسب و کارها با ارسال پیامک انبوه هزینه بسیار مناسب‌تری از سایر روش‌های تبلیغاتی دارد. همان‌گونه که می‌دانید معمولا صاحبان کسب و کارها برای تبلیغ کردن گاها مجبور می‌شوند که هزینه‌های زیادی را پرداخت کنند، اما ارسال پیامک انبوه با توجه به اینکه حجم وسیعی از کاربران را برای تبلیغ در نظر می‌گیرد، هزینه چندانی نخواهد داشت.
  2. هدفمند‌سازی: شما می‌توانید قبل از اینکه پیامک‌های پرتعداد خود را ارسال کنید، مخاطبین خود را مشخص کنید. می‌توانید طیف وسیعی از مخاطبین را هدف بگیرید و تبلیغ کسب‌و‌کار خود را برای آن‌ها ارسال کنید.
  3. شخصی‌سازی: می‌توانید موضوع تبلیغ و پیامک خود را با نام خودتان شخصی‌سازی کنید. همین مورد قطعاً شهرت و آوازه شما را افزایش خواهد داد و کسب‌و‌کارتان را با نام خودتان ثبت خواهد کرد.
  4. پیامک‌‌های زمان‌بندی شده: شما می‌توانید تعیین کنید که طیف وسیع پیامک‌های شما دقیقا در چه زمانی ارسال و به دست مخاطبین برسد. سعی کنید ساعاتی را انتخاب کنید که مخاطبین دست از کار خود کشیده‌اند و ذهن آرامی دارند. این مورد یکی از اصلی‌ترین مزایای تبلیغات کسب‌و‌کارها با ارسال پیامک انبوه است.
  5. گزارش دقیق: شما می‌توانید پس از استفاده از سرویس ارسال پیامک انبوه به گزارش دقیقی از وضعیت ارسال پیامک ها دسترسی پیدا کنید. گزارش‌های دقیقی مانند تعداد پیامک‌های ارسال شده، تعداد پیامک‌های خوانده شده و تعداد کلیک‌ها، که برای آمارگیری شما بسیار مفید خواهند بود.

راهکارهای ارسال پیامک انبوه موفق

برای اینکه بتوانید در این زمینه موفق شوید و بهترین نوع تبلیغ پیامکی را داشته باشید بهتر است به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

  1. شناخت مخاطب: برای موفقیت در این زمینه قبل از هر چیز، باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید. علایق، نیازها و سلیقه آنها را در نظر بگیرید و پیامک‌های خود را متناسب با افکار آنها تنظیم کنید.
  2. محتوای مناسب: محتوای پیامک شما باید جذاب و متقاعد‌کننده باشد تا مخاطبان را به خواندن و اقدام ترغیب کند. از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید و یک پیشنهاد جذاب برای مخاطبان خود ارائه دهید. سعی کنید پیامک خود را بسیار جذاب و سرگرم‌کننده بنویسید تا مخاطب شما همه متن پیامک را تا انتها بخواند.
  3. زمان ارسال پیامک مناسب: زمان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بسیار مهم است. سعی کنید پیامک‌های خود را در زمانی ارسال کنید که مخاطبان شما سرگرم انجام دادن کار خاصی نباشند و آن را تا پایان بخوانند. معمولا عصرها زمان مناسبی برای ارسال پیامک تبلیغاتی است. در این زمان معمولا مخاطبان شما کار روزانه خود را به اتمام رسانده‌اند و مشغول انجام دادن کار خاصی نیستند.   

نحوه ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات کسب و کارها

با اس ام اس بهین پیام، تبلیغات کسب و کارت رو به سطح جدید برسون!

برای ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات کسب و کار خود قبل از هرچیز باید یک سامانه ارسال پیامک مناسب خریداری کنید. سامانه‌های مختلفی با امکانات و قیمت‌های گوناگون وجود دارند.

در انتخاب سامانه به نکاتی مانند اعتبار و سابقه سامانه، امکانات سامانه، قیمت سامانه، و پشتیبانی سامانه توجه کنید. پس از انتخاب سامانه، باید در آن حساب کاربری ایجاد کنید. برای این کار باید اطلاعاتی مانند نام، نام کاربری، رمز عبور، و شماره تلفن خود را وارد کنید.

پس از ثبت نام و دسترسی به پنل اس ما اس برای ارسال پیامک انبوه، باید حساب کاربری خود را شارژ کنید و با انواع روش های ارسال پیامک مانند نمونه های زیر ارسال پیامک انبوه را بصورت هدفمند ارسال کنید.

  • ارسال پیامک منطقه ای به شهر و استان
  • ارسال پیامک بر اساس مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک  از روی نقشه
  • ارسال پیامک از طریق کد پستی
  • ارسال پیامک بر اساس پیش شماره
  • ارسال پیامک از طریق دکل bts ایرانسل
  • ارسال پیامک از طریق دکل همراه اول lbs

کلام آخر

ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات کسب و کار یک روش عالی و کارآمد برای تبلیغ هر نوع شغل و کسب‌و‌کاری کوچک و بزرگ است. این روش به دلیل اینکه حجم وسیعی از مخاطبین شما را برای تبلیغ کردن هدف می‌گیرد، می‌تواند سود بسیار خوبی برای شما داشته باشد.

شما ثبت نام و درخواست در سامانه پیامکی بهین پیام از امکانات بسیاری برای ارسال پیامک انبوه می توانید استفاده کنید و پیامک های انبوه تبلیغاتی کسب و کار خود را بصورت هدفمند ارسال کنید.

برای ثبت و درخواست پنل اس ام اس با ارزان ترین تعرفه های پنل پیامکی بهین پیام می توانید عدد 333 را به شماره 500040075 پیامک کنید و بعد تایید ثبت نام از این امکانات فوق العاده برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه استفاده کنید و نتیجه خوبی دریافت کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top