تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/12/14 - 11:10
کد خبر: 498197

دانشگاه آزاد مجوز شبکه عرضه فراگیر فیلم دریافت کرد

دانشگاه آزاد مجوز شبکه عرضه فراگیر فیلم دریافت کرد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد با اعلام اخذ مجوز شبکه عرضه فراگیر فیلم (شعف) از سوی این دانشگاه عنوان کرد: برای رشد بیشتر دانشجویان باشگاه رشد را ایجاد کرده‌ایم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد در مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری رشد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد: یکی از حقوقی که خداوند برای انسان تعیین کرده، حق رشد است تا انسان‌ها بتوانند استعداد خود را به رشد برسانند.

وی افزود: مبحث رشد دو مساله اساسی دارد؛ نخست کشش فردی و دیگری بسترسازی؛ ممکن است فردی باشد که علاقه‌ای به این حق خود ندارد، اما فرد دیگری می‌خواهد از این حق خود استفاده کند؛ بنابراین باید بستر را برای شخص فراهم کرده و موانع را از سر راه وی برداریم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در هفت سال نخست زندگی، انسان باید پادشاهی و در هفت سال دوم باید اطاعت کند؛ هفت سال سوم هم برای وزارت است و پس از آن برای اجتماع و مسؤولیت‌پذیری در اجتماع آماده می‌شود؛ ما باید برای آماده‌سازی جوان برای مسؤولیت‌های اجتماعی با استیفای حق رشد خود بسترسازی کنیم.

جهان‌بین اظهار داشت: تشکل‌های دانشجویی سبب رشد می‌شود و بستر رشد را مهیا می‌کند، اما کانون‌ها ظرفیت این را دارند که همه سلایق در چارچوب قانون گرد هم بیایند؛ ازاین‌ رو به کانون توجه لازم را داریم و از هیچ ظرفیت بیرونی خارج از دانشگاه استفاده نخواهیم کرد و باید از ظرفیتی که خود پرورش داده‌ایم، استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد رشد بیشتر، باشگاه رشد را ایجاد و مجوز شبکه عرضه فراگیر فیلم (شعف) را در این باره اخذ کرده‌ایم تا کارگردانان مطرح را آورده و کارگردانان حاضر در دانشگاه آزاد را کنار این کارشناسان مطرح رشد دهیم؛ چراکه نیاز به تکثیر داریم و این تنها رمز بقای ماست.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتخابات را گذراندیم؛ کمپینی که برای تحریم انتخابات راه افتاد، در نوع خود بی‌نظیر بود اما مردم ما آمدند و پیش‌بینی غربی‌ها مبنی بر مشارکت ۱۵ درصدی مردم در انتخابات شکست خورد و این نشانه قدرت ماست؛ اما این رأی چند پیام داد؛ نخست نسبت کل آرای اخذ شده با آرای نفرات نخست در هر حوزه انتخابیه اختلاف بسیار داشت؛ این مساله یعنی مردم رأی داده‌اند، اما با رأی خود به سبک حکمرانی و فهرست‌بندی‌ها انتقاد کردند.

جهان‌بین عنوان کرد: مردم با همه گله‌مندی‌ها پای نظام هستند؛ ما در محیط دانشگاه بدون اینکه وارد جریانات شویم، به مشارکت کمک کردیم و انقلابی که در دانشگاه آزاد برای افزایش مشارکت اتفاق افتاد بی‌نظیر بود.

وی افزود: دغدغه اصلی مردم اشتغال و گرانی است و باید روی این اولویت‌ها تمرکز کرد تا آینده بهتری رقم بزنیم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره این دوره جشنواره رشد گفت: خرسندم که به همت دانشگاه آزاد اصفهان، این سومین بار است که جشنواره رشد برگزار می‌شود، ضمن اینکه در این دوره، سطح برگزاری جشنواره بالاتر رفته و سطح داوری‌ها نیز افزایش‌یافته است.

در اختتامیه سومین دوره جشنواره رشد که با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، از تعداد ۱۱۶ دانشجوی برگزیده رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری تجلیل شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top