تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/12/14 - 14:16
کد خبر: 498222

کارت ورود به جلسه آزمون انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی منتشر شد

کارت ورود به جلسه آزمون انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی منتشر شد

کارت ورود به جلسه آزمون انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی ـ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آزمون انتخاب دفتریاری دفتر اسناد رسمی ـ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۱۴۰۲ در بعدازظهر روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون ساعت ۱۵:۰۰ آغاز و درب‌های ورود به جلسه آزمون در ساعت ۱۴:۳۰ بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت شرکت در آزمون‌ از امروز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در این لینک قرار گرفته است.

داوطلبان شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان می توانند به درگاه اطلاع‌رسانی سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

۱- با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵ و ۶ (نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی) کارت شرکت در آزمون وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری کنند.

۲- چنانچه داوطلب به بندهای ۷، ۸ و ۹ (مقطع تحصیلی، تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) معترض است می تواند حداکثر تا ۱۸ اسفند منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام کند و در صورتی که نسبت به موارد مشروح ذیل معترض است ضرورت دارد در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ براساس اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص مراجعه کند:

الف - چنانچه نسبت به بند ۵ (جنس) معترض هستید.

ب - چنانچه شماره داوطلبی شما به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است و یا کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس بوده و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله عکس اشتباه، فاقد مُهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و ... است، باید در صبح روز پنجشنبه ۱۷ اسفند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با همراه داشتن مدارک مربوطه کارت ملی و اصل شناسنامه عکس‌دار و ۲ قطعه عکس ۴×۳ به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص مندرج در بند «پ» مراجعه و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود، در غیر این‌صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه تکمیلی، در نظر گرفته شده است.

۳- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۶ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید، سپاه پاسداران، ستادکل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است حداکثر تا ۱۸ اسفند منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سنجش نسبت به اصلاح سهمیه اقدام کنند.

پ- آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون: نماینده سازمان سنجش در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در واحد رفع نقص در دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره به آدرس تهران، میدان فردوسی، به سمت انقلاب، بن بست شاهرود به منظور بررسی و پاسخ‌گویی به مواردی که در توضیحات فوق اشاره شده، مستقر خواهد شد.

یادآوری‌های مهم‌

۱– برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۱۵:۰۰ (سه بعدازظهر) خواهد بود.

۳- درب ورودی حوزه‌های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۱۴:۳۰ (دو و سی دقیقه بعدازظهر) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته‌شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاک‌کن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، ریموت کنترل، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.

۶- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۷- رعایت پوشش اسلامی در حوزه برگزاری آزمون الزامی است.

۸- داوطلب برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورد.

۹– حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند، بنابراین اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۱۰- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

۱۱- داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با سازمان سنجش مکاتبه کنند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top