تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/12/15 - 11:05
کد خبر: 498326

۲ +۱۰ ویژگی اصلی بهترین آموزشگاه زبان که شما نمی‌دانید

۲ +۱۰ ویژگی اصلی بهترین آموزشگاه زبان که شما نمی‌دانید

اگر می‌خواهید یادگیری زبان را شروع کنید، بهتر است از یک آموزشگاه عالی کمک بگیرید؛ در این مطلب برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان با ما باشید!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این روزها یادگیری زبان‌های خارجی به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های زندگی ما تبدیل شده است؛ خیلی‌ها برای مهاجرت به فکر یادگیری زبان افتاده‌اند و خیلی‌های دیگر هم برای اینکه بتوانند در تحصیل و شغلشان پیشرفت چشم‌گیری داشته باشند. فرقی نمی‌کند هدف ما از یادگیری زبان چه باشد، مهم این است که تا آخر راه انگیزه‌مان را حفظ کنیم و در کنار آن هم از ابزارهای مناسب برای یادگیری زبان استفاده کنیم. یکی از ابزارهایی که می‌تواند روی روند یادگیری ما تاثیر خیلی زیادی داشته باشد، آموزشگاهی‌ست که برای زبان‌آموزی آن را انتخاب می‌کنیم. اگر شما هم می‌خواهید یک زبان جدید را یاد بگیرید، تا پایان این متن همراه ما باشید تا درباره ویژگی‌های یک آموزشگاه خوب با شما صحبت کنیم و با هم ببینیم بهترین آموزشگاه زبان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

2 +10 ویژگی اصلی بهترین آموزشگاه زبان که شما نمی‌دانید

12 ویژگی مهم بهترین آموزشگاه زبان که شما نمی‌دانید!

اگر به آموزشگاه‌های زبان خوب شهر نگاهی بیندازیم، متوجه یک سری نکات مشترک بین همه آن‌ها می‌شویم. نکاتی که می‌تواند بین یک آموزشگاه معمولی و یک آموزشگاه عالی تفاوت‌های زیادی ایجاد کند. اگر شما هم درباره ویژ‌گی‌های یک موسسه زبان خوب کنجکاو هستید، خواندن چند نکته زیر را از دست ندهید.

1-بهترین آموزشگاه زبان مکالمه‌محور است!

حتما شما هم با افرادی مواجه شده‌اید که بعد از چند ترم کلاس رفتن، حالا می‌توانند خیلی روان و راحت صحبت کرده و شما را انگشت به دهان بگذارند! راحتی آن‌ها در صحبت‌کردن، علاوه‌بر تلاش خودشان به یک فاکتور مهم دیگر هم بستگی دارد و آن هم مکالمه‌محور بودن آموزشگاهی‌ست که در آن زبان آموخته‌اند. راستش را بخواهید این روزها دیگر شیوه‌های قدیمی و خشک گرامرمحور، جایگاهی در یادگرفتن زبان ندارند و یادگیری مکالمه حرف اول را در روش‌های مختلف تدریس می‌زند؛ به‌همین‌دلیل یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان خوب، مکالمه‌محور بودن آن است.

 یکی از آموزشگاه‌هایی که روی روش مکالمه‌محور و تعامل با دانش‌آموزان تاکید زیادی دارد، آموزشگاه شکوه دانش است؛ اگر شما هم یک آموزشگاه مکالمه‌محور مثل آموزشگاه شکوه دانش را انتخاب کنید، قطعا بعد از چند ترم می‌توانید مثل بلبل به زبان موردعلاقه‌تان صحبت کنید و این بار نوبت شماست که دیگران را از شدت تعجب انگشت به دهان بگذارید!

2-بهترین آموزشگاه زبان شما را به حال خودتان رها نمی‌کند!

دومین ویژگی یک آموزشگاه خوب، نظارت دقیق آموزشگاه روی روند یادگیری شماست. آموزشگاه‌های خوب معمولا حسابی هوای زبان‌آموزان خود را دارند، نسبت به شما بی‌تفاوت نیستند، نمره‌ها، حضور و عملکرد شما در کلاس به‌شدت برای آن‌ها مهم است و روند یادگیری شما را به‌دقت رصد می‌کنند. در بهترین موسسه زبان شما به‌طور مرتب از طریق آزمون شفاهی، کتبی و انجام تکالیف مختلف، مورد ارزیابی قرار می‌گیرید.

3-بهترین آموزشگاه زبان برای همه گروه‌های سنی برنامه دارد!

سومین ویژگی یک موسسه زبان حرفه‌ای و خوب، داشتن برنامههای درسی متنوع برای گروههای سنی مختلف است. وقتی تمام زبان‌آموزان کلاس در یک رنج سنی مشخص باشند، کیفیت آموزش و یادگیری به‌طرز چشم‌گیری بالا می‌رود. بالارفتن کیفیت آموزش در کلاس‌هایی با یک رنج سنی مشخص می‌تواند مربوط به دلایل زیر باشد.

  • زبان‌آموزان با هم احساس راحتی بیشتری می‌کنند.
  • تعامل و همکاری زبان‌آموزان در کلاس بیشتر می‌شود.
  • کلاس برای زبان‌آموزان جذابیت بیشتری دارد.
  • سرعت یادگیری در کلاس تقریبا برای همه افراد یکسان است.
  • نوشتن طرح درس برای یک رنج سنی خاص بسیار آسان‌تر و همچنین کاربردی‌تر است.

4-بهترین آموزشگاه زبان شما را به مکان محدود نمی‌کند!

یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های یک آموزشگاه خوب دسترسی آسان به آن است. آموزشگاه‌های زبان حرفه‌ای، کلاس‌های خود را هم بهصورت حضوری و هم بهصورت آنلاین برگزار می‌کنند. با این قابلیت شما دیگر محدودیتی ندارید و در هر کجا که باشید، می‌توانید به کلاس‌های باکیفیت و اساتید مجرب دست پیدا کنید؛ همچنین اگر سرتان حسابی شلوغ است و وقتی برای شرکت در کلاس‌های حضوری ندارید، می‌توانید در هر زمانی که بخواهید به کلاس‌های آنلاین دسترسی داشته باشید. با وجود کلاس‌های آنلاین شما دیگر هیچ بهانه‌ای برای زبان‌نخواندن پیدا نخواهید کرد!

5-بهترین آموزشگاه زبان هوای جیب شما را دارد!

متاسفانه بعضی از آموزشگاه‌های زبان، به‌خاطر اسم مشهوری که دارند یا منطقه‌ای که در آن هستند، شهریه بسیار زیادی را از شما طلب می‌کنند؛ فراموش نکنید که اسم موسسه یا شهریه بالای آن، لزوما به معنی عملکرد خوب آموزشگاه نیست. بهترین معیار برای اینکه بتوانید کیفیت یک آموزشگاه را بسنجید این است که نگاهی به سطح زبان و نوع صحبت‌کردن زبان‌آموزان آن آموزشگاه داشته باشید. به‌طورکلی می‌توان گفت که اگر فضای آموزشگاه خوب باشد و کلاسها با اساتید مجرب و کیفیت بالا برگزار شود، شهریه بالا میتواند با توجه به خدماتی که به شما ارائه میشود، منطقی و مناسب باشد. در این میان بعضی از آموزشگاه‌ها هم برای اینکه بتوانند زبان‌آموز بیشتری جذب کنند، شهریه خیلی پایینی دارند، در این موارد بهتر است کمی به کیفیت کلاس‌ها شک کنید و بیشتر مراقب وقت و هزینه‌تان باشید!

6-بهترین آموزشگاه زبان اساتید خوبی دارد!

2 +10 ویژگی اصلی بهترین آموزشگاه زبان که شما نمی‌دانید

وقتی یادگیری زبان را شروع می‌کنید، علاوه‌بر تلاشی که خودتان برای یادگیری می‌کنید نباید نقش مهم استاد را هم دست کم بگیرید. استاد با تخصصی که دارد می‌‌تواند نقش موثری در تقویت چهار مهارت اصلی زبانی شما داشته باشد؛ علاوه‌برآن اگر چالشی هم در سر راه داشتید، استاد می‌تواند با تجربه خود به شما در رفع تمام چالش‌های مسیر یادگیری زبان کمک کند. آموزشگاه‌های زبان خوب معمولا اساتید ماهر و باتجربه‌ای دارند و اسم این اساتید زیاد به گوش ما می‌خورد.

7-بهترین آموزشگاه زبان اساتید خود را به‌روز نگه می‌دارد!

همان‌طور که احتمالا می‌دانید روش‌های آموزش زبان مدام در حال تغییر است و هر روز روش‌های کاربردی‌تر جایگزین روش‌های فرسوده و قدیمی می‌شوند؛ آموزشگاه‌های زبان حرفه‌ای، همان‌طور که هوای زبان‌آموزان خود را دارند، حواسشان به اساتید هم هست و برای ارتقا دانش و مهارت آن‌ها، به‌طورمرتب کارگاه‌های روش تدریس را برگزار می‌کنند. با وجود این کارگاه‌ها، اساتید می‌توانند با روش‌های جدید و استاندارد آموزش زبان آشنا شده و تمام این روش‌ها را در کلاس‌های خود پیاده کنند.

8-بهترین آموزشگاه زبان ساعت‌های کاری انعطاف‌پذیری دارد!

هشتمین ویژگی یک آموزشگاه خوب داشتن ساعت‌های کاری متنوع و انعطاف‌پذیر است. ممکن است بعضی از زبان‌آموزها فقط صبح‌ها بتوانند در کلاس شرکت کنند؛ دسته‌ای دیگر از زبان‌آموزها فقط برای بعدازظهرها وقت خالی دارند؛ کسانی که شاغل هستند شاید فقط بتوانند آخرهفته‌های خود را به خواندن زبان اختصاص دهند؛ همچنین کسانی که قصد مهاجرت دارند شاید بخواهند سریع و فشرده زبان را یاد بگیرند. بهترین آموزشگاه زبان باید کلاس‌های متنوعی در زمان‌های مختلف داشته باشد، تا هیچ‌کس از یادگیری زبان محروم نشود.

9-بهترین آموزشگاه زبان ابزارهای تدریس متنوعی دارد!

وقتی صحبت از یک آموزشگاه زبان خوب و حرفه‌ای می‌شود، نباید ابزارهایی که در آموزشگاه برای تدریس استفاده می‌شود را از یاد برد. آموزشگاه‌های زبان حرفه‌ای از ابزارهای متنوعی برای تدریس استفاده می‌کنند. این ابزارها علاوه‌بر اینکه کیفیت آموزش را بالاتر می‌برند، می‌توانند جو کلاس را شاداب‌تر و جذاب‌تر کنند. این ابزارها می‌توانند شامل موارد زیر باشند.

  • کتاب‌های متنوع و جدید
  • فیلم و صوت
  • تخته‌های دیجیتال
  • فلش‌کارت
  • وسایل بازی
  • تجهیزات صوتی تصویری مثل تلویزیون، هدفون و...
  • علاوه بر این موارد شنیدن پادکست های انگلیسی نیز می تواند روند مکالمه شما را بهبود بخشد که موسسه زبان شکوه دانش مجموعه ای از پادکست های انگلیسی را به صورت رایگان و طبقه بندی شده در اختیار شما قرارداده است.

10-بهترین آموزشگاه زبان فضای استانداردی دارد!

یکی از ضروری‌ترین ویژگی‌های یک موسسه زبان خوب، داشتن یک محیط آموزشی استاندارد است. کلاس‌های آموزشی استاندارد باید ویژگی‌های زیر را داشته باشند.

  • صندلی‌ها راحت باشند.
  • هوا به‌خوبی در کلاس جریان داشته باشد.
  • دمای کلاس مناسب باشد؛ یعنی نه خیلی گرم و نه خیلی سرد.
  • فضای کلاس تمیز باشد.
  • نور کلاس مناسب باشد.
  • صندلی‌ها دور کلاس چیده شده باشند تا زبان‌آموزان بتوانند به‌راحتی با هم تعامل داشته باشند.

11-بهترین آموزشگاه زبان برنامه‌درسی جامعی دارد!

یکی‌دیگر از مهم‌ترین فاکتورهای یک آموزشگاه حرفه‌ای داشتن برنامه‌درسی جامع و از قبل برنامه‌ریزی شده است. آموزشگاه باید در هر ترم باید علاوه‌بر تاکید روی تقویت مهارت مکالمه، برای مهارت نوشتن، خواندن و شنیدن هم برنامه‌های کاربردی و خوبی داشته باشد و بتواند تمام نیازهای شما را با توجه به سطحی که دارید، برطرف کند.

12-بهترین آموزشگاه زبان موقعیت مکانی خوبی دارد!

آخرین ویژگی یک موسسه زبان خوب، موقعیت مکانی آن است. شاید این ویژگی در ابتدا زیاد به چشم نیاید، اما وقتی برای رفت‌وآمد به کلاس حسابی به دردسر افتادید و مجبور شدید برای رفت‌وآمد زمان و هزینه زیادی را بپردازید، متوجه اهمیت این موضوع خواهید شد؛ پس بهتر است قبل از ثبت‌نام در آموزشگاه، موقعیت مکانی آن را به‌خوبی بسنجید و دسترسی آن را به وسایل حمل‌ونقل عمومی بررسی کنید.

البته همان‌طور که گفتیم آموزشگاه‌های خوب، معمولا از آموزش آنلاین هم پشتیبانی می‌کنند. اینجاست که مشکل حمل‌ونقل، ترافیک و جای پارک هم حل می‌شود و شما حتی می‌توانید از شهرهای دیگر هم در کلاس‌های بهترین آموزشگاه‌های زبان شرکت کنید؛ اگر شما هم آموزش آنلاین زبان علاقه‌مند هستید و شرایط شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارید، از شما دعوت می‌کنیم درباره کلاس آنلاین زبان شکوه دانش بیشتر جستجو کنید تا در جریان سیرتاپیاز ماجرا قرار بگیرید.

تحصیل در بهترین آموزشگاه زبان چه مزایایی می‌تواند برای ما داشته باشد؟

با تحصیل در بهترین موسسه زبان، می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید.

  • همه می‌دانند که مسیر یادگیری زبان چقدر می‌تواند چالش‌ برانگیز باشد؛ با تحصیل در یک آموزشگاه خوب می‌توانید انگیزه‌تان را حفظ کرده و چالش‌هایی که با آن مواجه می‌شوید را بهتر مدیریت کنید.
  • می‌توانید زبان را به‌صورت متمرکزتر و کارآمدتر یاد بگیرید.
  • می‌توانید روند پیشرفتتان را کاملا احساس کنید.
  • و...

جمع‌بندی

2 +10 ویژگی اصلی بهترین آموزشگاه زبان که شما نمی‌دانید

یادگیری زبان، مثل یک سفر طولانی‌ست و خیلی جاها ممکن است شما بی‌انگیزه و خسته بشوید و بخواهید این ماجراجویی را تمام کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب، با خیلی از چالش‌هایی که در مسیر دارید مقابله کرده و در نهایت با موفقیت به مقصد برسید؛ حالا که تصمیم به یادگیری زبان گرفته‌اید و می‌خواهید این ماجراجویی هیجان‌انگیز را شروع کنید، بهتر است برای وقت و هزینه‌تان ارزش بیشتری قائل شوید و سعی‌کنید آموزشگاهی را انتخاب کنید که تمام ویژگی‌های بالا را داشته باشد. یکی از آموزشگاه‌های مکالمه‌محور و باکیفیتی که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند، آموزشگاه شکوه دانش است این موسسه برای تمامی رده سنی کودکان و بزرگسالان به صورت حضوری و آنلاین کلاس های مکالمه برگزار می کند، برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۵۵۶۷۹۷۲۷

۰۲۱۵۵۶۴۲۶۲۲

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت
شریک جرم صهیونیست‌ها/ شکست دکترین امنیتی اسرائیل
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top