تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/12/15 - 22:16
کد خبر: 498400

کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان +فیلم

نخستین اجرای کنسرت علیرضا قربانی امشب (سه شنبه) در مجموعه سیتی سنتر اصفهان با نظم و آرامش در حال برگزاری است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با توجه به حاشیه های پیش آمده در راستای برگزاری این‌کنسرت در روزهای اخیر، قائم مقام و معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد با دستور شخص وزیر و در پی رفع دغدغه متدینان نسبت به رعایت موازین قانونی و شرعی در اجرای نخست این خواننده حضور دارند.

شب اول کنسرت علیرضا قربانی که قرار بود از ۱۴ اسفند آغاز شود، به دلیل برخی ناهماهنگی ها برگزار نشد و امشب اولین شب اجرای گروه قربانی در اصفهان است.

باید بیشتر از این ها به هنرمندان اعتماد کنیم

علیرضا قربانی در شروع اجرای امشب خود گفت: «ما به‌عنوان فرزندان این سرزمین، هنجارهای آن را می‌شناسیم و همیشه با نگاه پر از احترام و حرمت به آن‌ها می‌نگریم و سعی می‌کنیم آن‌ها را رعایت کنیم. حرمت همه عزیزانی که در شهر حضور دارند و در آن زندگی می‌کنند و یکسری مقدساتی دارند که برای بعضی‌ها کمرنگ‌تر و پررنگ‌تر است را با نگاه پر از مهر می‌بینیم و بنظرم رسید باید بیشتر از این‌ها به هنرمندان اعتماد بکنیم.»

سیدمهدی سیدین نیا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان روز سه شنبه در مصاحبه ای در این خصوص گفته بود: از امشب (۱۵ اسفند) کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم برای افرادی که بلیت‌های اجرای شب گذشته را تهیه کرده بودند، با هماهنگی گروه، سانسی ویژه در نظر بگیریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top