تاریخ انتشار: جمعه 1402/12/18 - 09:27
کد خبر: 498593

بارش برف در ۱۵ استان

بارش برف در ۱۵ استان

در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب شرق و نوار غربی کشور و سه‌شنبه(۲۲ اسفند) در شمال شرق، شرق، مناطقی از جنوب شرق، مرکز و شرق سواحل دریای خزر بارش رخ می‌دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ایسنا، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در برخی استان‌ها خبر داد. صادق ضیاییان درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز (۱۸ اسفند) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال استان‌های قزوین، البرز، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، کرمان و یزد بارش باران و برف، گاهی وزش باد و رعد و برق رخ می‌دهد.

وی افزود: برای شنبه(۱۹ اسفند) در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و جنوب و روز یکشنبه(۲۰ اسفند) در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب شرق، نوار شرقی، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بارش و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، دوشنبه(۲۱ اسفند) در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب شرق و نوار غربی کشور و سه‌شنبه(۲۲ اسفند) در شمال شرق، شرق، مناطقی از جنوب شرق، مرکز و شرق سواحل دریای خزر بارش رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا ادامه داد: طی این پنج روز بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است و بیشینه بارش‌ها روز شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود.

ضیاییان گفت: امروز در مناطقی از شمال شرق و مرکز، شنبه در مناطقی از جنوب شرق و یکشنبه در برخی مناطق غرب، در بعضی ساعت‌ها افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه در جنوب شرق و نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

ضیاییان تصریح کرد: امروز و یکشنبه دریای خزر، شنبه و یکشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز، دوشنبه خلیج فارس و سه شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج هستند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۹ اسفند) کمی تا قسمتی ابری و وزش بادو گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و در ‌روز یکشنبه (۲۰ اسفند) نیمه‌ابری تا ابری و وزش باد، گاهی بارش باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان بیان کرد: طی امروز و فردا اهواز با دمای ۲۷ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷- و ۶- درجه سانتی‌گراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top